Hommikusook, et ehitada lihaseid ja poletada rasva. Kuidas ehitada laadimine kleepumiseks kõhtu ja külgede jaoks?

Jalad laiemad õlad, jalad paralleelsed. Lihaste treenimine aitab teil rasva kaotada.

Labros Sidossis. Vistseraalne rasv peidab end teie keskel oleva valge rasva all.

  • KUIDAS PõLETADA RASVA JA EHITADA LIHASEID (KOOS PILTIDEGA) - NÕUANDEID -
  • Kuidas Ehitada Rohkem Lihaseid Ja Põletada Rasva | Sobivus
  • USA kaalulanguse turg

Igal naisel, kelle vööümbermõõt on üle 35 tolli, on vistseraalse rasva sisaldus tõenäoliselt ebatervislik. Siinkohal: viis väga olulist asja, mida peaks keharasva kohta teadma. Lõpuks on seal pruun rasv - selline, mida te tegelikult rohkem soovite. American Journal of Physiology: Endokrinoloogia ja metabolismi uuringus avaldatud uuringute kohaselt võib treenimine aidata kehal pruuni rasva rohkem toota, tootes hormooni, mida nimetatakse irisiiniks, mis seda aktiveerib.

Ja jõulised treeningud võivad isegi ajendada valget rasva muutuma ajutiselt beežirasvana tuntud pruuni rasva tüübiks, mis põletab ka kaloreid. Lihase ja rasva ühendus Nagu automootor, vajavad teie lihased liikumiseks kütust.

Tegelikult kulutab suurem osa päevasel ajal tarbitavast energiast teie lihaste toiteks, millel on lisaks spordisaalis purustamiseks purustamiseks ka sadadele olulistele eesmärkidele, näiteks südame pumpamiseks ja tasakaalu hoidmiseks.

Selle energia üks parimaid allikaid on rasv. See sisaldab 9 kalorit grammi kohta, samas kui süsivesikud, mis on veel üks peamisi kütuseallikaid, sisaldavad kõigest 4 kalorit. Kuid teie keha on tujukas. Kui ületate oma ideaalkaalu 6,8 kg, näete esimese 2 nädala jooksul kohe märgatavaid tulemusi ja seejärel väheneb teie vööümbermõõt järgmise ajaperioodi jooksul järk-järgult.

Pidage meeles, et kõik rasvad ei ole võrdsed. Rasv koguneb kõhu ümber, mida nimetatakse vistseraalseks rasvaks, ja see suurendab diabeedi, südamehaiguste ja vähi riski. Teadlaste sõnul on teil reied, puusad ja käed rasva kogunenud, siis olete siiski tervislikum kui õllekõht. Ideaalis on kogu teie valgu tarbimine rasvavaba, näiteks munavalge, kala, kana või lahja punane liha.

Teie keha vajab valkude seedimiseks palju energiat ja valk aitab teil ka lihaseid üles ehitada. Lihaste treenimine aitab teil rasva kaotada. See suurendab teie ainevahetust, põletab rasva kiiresti, kui lihased moodustuvad. Pea seda treeningu kavandamisel meeles.

Kaalulangus ja koerte viskamine

Söö teaduslikult. Asenda valge leib, pasta, rasvane liha ja suhkrud köögiviljadega. Pood igal pühapäeval. Kõndige toidupoes või supermarketis et ehitada lihaseid ja poletada rasva, et korjata erinevaid värvilisi tooteid. Järgmise 2 nädala jooksul peaksite ostma ainult täisteratooteid, puuvilju, köögivilju ja rasvavaba valku sisaldavaid toite.

Lisage dieedile madala rasvasisaldusega piimatooteid. Valgurikas kreeka jogurt, kooritud piim ja isegi madala rasvasisaldusega juust võivad teid täita ja vähendada kaltsitriooli - hormooni, mis suurendab teie vajadust lisarasva järele. Söö päevas vähemalt grammi jogurtit ja vali suhkrut sisaldavate toodete asemel suhkruvabad või madala suhkrusisaldusega tooted. Töödeldud terad asendage täisteratoodetega. Selle asemel, et süüa lihtsalt täisteraleiba, sööge aga kinoat, kaera, õunu, banaane, linaseemneid ja riisi.

Parim aeg harjutuste jaoks on 11 kuni 14 tundi ja 18 kuni 20 tundi. Oluline tingimus edukaks koolituseks - see peaks algama mitte varem kui kaks tundi pärast viimast sööki ja mitte hiljem kui kaks tundi enne magada.

Iga õppetund peaks algama soojenemisega. Esimese paari päeva jooksul võivad lihased laulda, kuid siis on kõik normaliseeritud.

Kuidas ehitada rohkem lihaseid ja põletada rasva

Pärast umbes kuu regulaarset koolitust on võimalik ennast juhtida, ja siis peate mõtlema koormuse suurendamisele, kuna eelmise kompleksi tõhusus väheneb. Avaleht Võimlemine Sleimming Belly jaoks Toimides erinevaid harjutusi kaalust arvesse maos, tuleb meeles pidada, et naine peaks jääma naisele, kes vaatega lihastele, "kuubikud" arenenud kõhupress väga harvadel juhtudel.

Kiires kaalulangus on piisav, et teha harjutusi, lähenemisviisi kordusi. Neid saab lisada hommikul treeningusse. Keerduma Spin ja jalad põrandal, peopesa peal, küünarnukid lahjendatud. Ammendatud, tõstke keha ülemine pool põlvili.

Avatud mõnda aega, hingeõhk naaseb algse asendi juurde. Tõusevad jalad Link on pingul pressitud võimlemispaik, sirged jalad vertikaalselt tõstetud tops, käed venitatud piki keha.

Poletage rasva alumises kohus

Sujuvalt alumine jalad, peaaegu puudutades põranda kontsad. Naerdes sekundini, naaske oma algsesse asendisse. On vaja jälgida, et lõin ei purune põrandast eemal.

Kas rinnad kahanevad kaalulanguse ajal

Messingist tagasi Kaalu kaotamiseks kõhuga, tagaküljel on see kasulik järgmise kasutamise teostamiseks. Õigendatud käed peopesade tugineda põrandale. Aeglane liikumine pingutage jalad kõhuga, kontsad koos.

Siis jalgade kiire liikumine sirgendage ja pöörake end põranda kõrval. Pressikoolitus Et tugevdada kõhupresside lihaseid ja kaotada kaalu kiiresti kõhuga, on kasulik teha järgmised harjutused kodus: Asendis, mis asub põlved, jalad põrandale, peopesa peal, põlved põrandale, küünarnukid külgedele. Väljahingamisel tõstke keha ülemine osa põlvedest.

Slimmingi kõhu ja puusade laadimine. Kaalulanguse laadimine

Lie maha, käed piki keha. Liigutage sirgelt jalgu nii, et nende sõrmed puudutasid pea kohal olevat vaipa. Algne asend on endine, tõsta sirgelt jalgu põrandast minimaalse kõrguseni cm.

Istuge vaipa, sirge, puusade lähedal käed. Tutvu kõhu lihaseid ja sujuvalt ülekoormuse tahapoole, hoides keha ja sirgemate jalgade vahel sirget nurka. Siis naaske lähtepositsioonile. Kuidas eemaldada rasva puusadega Et saada õhemaks, kasulikuks igal hommikul kodus teha harjutusi lihtne laadimise kleepumiseks kõhtu koristamise jalad: Lihtne ja kasulik treening soojendamiseks: töötab kohas, kus on kõrge põlve tõstmine, nii et reie osutus keha suhtes risti.

Kas on võimalik samaaegselt kasvatada lihaseid ja kaotada rasva?

Kõhu lihaste rong, rasv põletatakse tagakülje allosas. Jalad õlgade laiuses. Paremale puhastamine, samal ajal tõstke vasak käsi pea peale. Korrake teisele poolele, muutes kätt. Puusad nõlvade ajal ei tohiks positsiooni muuta, seljatoe ei tohiks olla toidetud ega tagurpidi, moodustades lennukiga jalgade tagapinnaga. Kõht ja külgede salendamise jaoks on kasulik teha madalaid kükke. Jalad laiemad õlad, jalad paralleelsed. Puudub vaheldumisi et ehitada lihaseid ja poletada rasva ja paremas jalale tooli istmele, taga on sirge.

Võimse vaipade lamamine, tõstke sirged jalad ja alustavad kujuteldavaid jalgrattapedaale. Kasulik alternatiivne pööramineMuutes need edasi-tagasi. Foome harjutused See ei ole saladus, et rasvade hoiused moodustuvad mitte ainult kõhule, vaid ka jalgadele. Seetõttu tahan ma kaotada ka kaalu puusades, kaaviaril, tuharates. Lihtsaim harjutus on Mahi.

Tasakaalu hoidmiseks on parem hoida tooli tagaosa, iga jalg ettepoole, tagasi, SOBL. Et mitte juhtuda vigastusi, vajate, et lihased on päris pruulid. Teine kasulik spordikoormus kaotada kaalu tõhusalt, saate kasutades madal stend - "samm".

Et treenida oma puusade ja tuharate, peate seisma küljel, alumine käsi painutatud küünarnukile ja toetub vaipades, õlavarre peopesa kõhuga toetub ka põrandale. Hip põrandast maha võtta, kalduvad käed ja jalad. Jalad jalgade tagapind moodustavad ühe lennukit. Harjutus aitab kaalust maos kaotada, rongib erinevaid lihaseid.

See tuleb teha keha mõlema poole jaoks. Küljele lamamine, alumine palm pani pea all, top - talje.

Mõista välja hingama sirgelt jalga nii palju kui võimalik. Tehke teisel poolel harjutus. Istudes ja kalduda tagasi oma käed, proovige puudutada põranda põlvi painutatud jalad paremal ja vasakul keha. Kui jalad on kaaviaril täis, on kasulik nende kaalukaotuse jaoks, et pumbata kehakaalust sokkide kontsaga. Et hoida tasakaalu, jääda tagaosa tooli või seina. Avaleht Harjutused Slimming Bocki kõht Seisa sirged jalad õlgade laiusele.

Sirgendatud käed tõsta. Tee kallutada edasi, paremale, vasakule, 15 igas suunas. Algne asend on endised, palmi klipid rinnal. Keerake kolm korda vasakule, seejärel kolm korda paremale, igas suunas korda. Istudes toolil ja tasakaalu hoidmine, pingutage põlvili rinnale, haarates neid oma kätega.

Kuidas põletada rasva ja ehitada lihaseid

Aeglane tagasi algse asendisse. See on piisav korda, lähenemisviisi. Olulise tasakaalu hoidmine ja kontrollimine nii, et kontsad puudutavad põrandat, lükake keha tagasi tagasi.

Kindlustus, saate panna madrats ja pehmed padjad. Vai vaibal asuv, tõsta keha ilma abita, asetades selle vertikaalselt tagasi, taga on sirge. Igapäevase koolituse kasutamine Palju kasu hommikuvõimlemine on öeldud, kuid nad teevad selle üksused.

Kaalulanguse igapäevane laadimine aitab eemaldada täiendavaid kilogrammi, tõmmake seljalihased, käed ja kaela, muudab õhema talje ja puusade parandamiseks. Tõmmake iga päev salendav laadimise iga päev 10 minutit, tunnete alati rõõmsat ja tugevat, sest sel ajal käivitatakse kaitsemehhanismid ja süsteemid keha elatusvahendite tagamiseks.

Laadimine hommikul aitab kontrollida suurenenud söögiisu. Tänu koolitusele saate paremini mõista keha vajadusi, nii et isegi kerge hommikusöök annab teile küllastumise tunnet.

Kuidas vananedes mitte juurde võtta?

Kui hommiku laadimine toimub kaalulanguse jaoks, siis on soovitav seda teha metabolismi käivitamiseks hommikusöögi ees. Enne koolitust juua klaas vett puhastada söögitoru lima kogunenud üleöö.

Hommikune maksustamise kaalulangus, mis on tehtud kodus, viib vaimu seletuse seisundisse - inimene on emotsioonidesse reserveeritud. Hommikul ei ole teadvuse hõivatud häirivate probleemide ja küsimustega, seega luuakse positiivne meeleolu. Rasvapõletusele ja lihaskasvule suunatud treeningud Lisaks täpselt jälgitud toitumisele oli tähtis uuringu osa ka tugevad treeningud. Treeningukava oli ülesse ehitatud silmas pidades kolme faktorit - lihaskasvu, rasvapõletust ning treeningujärgset järelpõlemist.

Treeniti kuuel päeval nädalas.

Kuidas 2 nädala jooksul kõhurasva kaotada

Mehed tegid nii raskeid ja intensiivseid lihastreeninguid kui ka kõrge intensiivsusega rattatreeninguid HIIT. Lisaks pidid nad kõndima vähemalt sammu päevas. Tulemused olid märkimisväärsed Mõlemad grupid kaotasid keharasva: KV grupp kaotas 4,8 kg, MV grupp kaotas 3,5 kg.

Viiside ja puusade ohukeste viise

Kumbki grupp ei kaotanud lihasmassi: KV grupi lihasmass kasvas 1,2 kg võrra, MV grupi lihasmass jäi samale tasemele. Jõu- ja vastupidavuse näitajad paranesid mõlemal grupil sarnaselt.

  • Kuidas kaotada kõhurasv 2 nädalaga (fotoga) - Vihjeid -
  • Hommikusöök enne või pärast sörkimist?
  • Kaalulangus loikamine rampstoitu

Järeldus Kui sättida hoolikalt paika toitumine ja treenida efektiivselt, on täiesti võimalik kaotada samaaegselt märkimisväärsel hulgal keharasva ning kasvatada ka lihaseid! Kaalu langetamine peab olema aga targalt planeeritud.

Kõik see aitas kaasa sellele, et kaalu kaotus tuli ainult keharasva arvelt. Lihasmass jäi puutumata. Teisisõnu oli keha rohkem selles soovitud "ülesse ehitamise" tsoonis.

Am Fat Burner