Millal algab rasva poletamine katkendliku paastumise ajal

Vahelduva paastumise hüvitised Uuringud näitavad, et vahelduvad paastuperioodid teevad enamat kui rasva põletamine. Sidrunimesi dieet on range lühiajalise kaalukaotuse kava. Piisab, kui seda dieeti järgida kaks kuni kolm korda kuus..

Kuidas vahelduval paastumisel edu saavutada Kuidas vahelduval paastumisel edu saavutada " IF-i 8 versioon hõlmab kõigi kalorite söömist vaid kaheksa tunni jooksul.

Millal algab rasva poletamine katkendliku paastumise ajal Kuidas kaalulangus muudab teie nagu

Vahelduv paast tähendab lihtsalt teatud aja jooksul mitte söömist või kalorite või kunstlike magusainetega midagi joomist. Seal on mitu vahelduvat paastumise ajakava, kuid kõige populaarsem on ilmselt 8 sõiduplaan, mille ajal inimene paastub 16 tundi "paastumise aken" ja kasutab seejärel kaheksatunnist akent söömiseks " söötmise aken ".

Kaalukaotuse paastumise päevad kordavad õigeusu paastude ideed, kuid sellise dieedi tänapäevases tõlgenduses rakendamiseks kasutatakse isikupärastatud lähenemisviisi ja teaduslikku seletust. Eduka tulemuse peamine tegur on arsti professionaalne nõustamine ja füüsilise seisundi muutuste jälgimine. Kaalu kaotamise edukus sõltub suuresti nende toodete õigest valimisest, mida paastupäeval kasutatakse.

Olen üks neist inimestest, kes teeb IF-i. Ehkki algusest peale väljakutse, on see tänu selgelt määratletud parameetritele leidnud, et see on suuresti jätkusuutlik viis kehakaalu langetamiseks ja hoidmiseks ning selliste tavaliste lõksude vältimiseks nagu meeletu näksimine televiisori ees öösel.

Eksperdi arvamus

Olen kaotanud osa kaalust, kuid veelgi parem on see, et mu kolesterool on paranenud ja veresuhkur ei kasta ega kisu nii palju kui vanasti. Minu abikaasa on eriti nautinud IF-põhise programmi eeliseid.

Millal algab rasva poletamine katkendliku paastumise ajal Slim alla reied kaaludega

Ta on alla 35 Millal algab rasva poletamine katkendliku paastumise ajal 15 kilogrammimadalama kolesteroolisisaldusega ja nüüd mugavalt tagasi vöökohas. Tema ainus kaebus?

Millal algab rasva poletamine katkendliku paastumise ajal 8 naela kuus kaalulangus

Ta pidi ostma uue vöö Plymouthi kaalulanguse uuring, mille ta jooksis naerdes ja tundis end enda suhtes päris hästi. Siiski on paljud inimesed segaduses IF-st, kas see on ohutu ja tõhus ning kuidas see toimima panna. Niisiis, kaevakem sisse ja selgitagem, alustades selle taga olevast teadusest.

Kuidas vahelduv paastumine töötab? Miks peaks keegi vabatahtlikult toitu nii pikaks venitama, kui ta saaks kogu elatud päeva mõistlikult süüa?

Kas on midagi, mida saaksite paastumise ajal tarbida?

See kõik langeb bioloogia juurde. Meie söödavad süsivesikud jaotatakse suhkruks, mis on oluline, kuna rakud vajavad neid energia saamiseks.

Probleem on selles, et liigne suhkur säilitatakse rasvarakkudes. Neid suhkruid saab rasvarakkudest vabastada kasutada energiana ainult siis, kui inimesed lasevad oma insuliinitasemel piisavalt madalaks vajuda. Iga kord, kui sööme või suupistame, kogeme insuliini teravik, mis tõkestab suhkru tõhusat põlemist. Niisiis, katkendlik paastumine laseb insuliini tasemel langeda ja püsib seal piisavalt kaua, et rasva põletada.

Räägi mulle endast

Ohio osariigis Columbuses asuvat Wexneri meditsiinikeskust selgitatakse e-kirjas. Mõningaid uuringuid on tehtud IF tõhususe kohta; kuigi suur osa sellest on praeguseks seotud loomadega, mitte inimestega.

Sellegipoolest on paljud teadlased oma järeldustest südamest, Kuni mitmekesised, pikaajalised uuringud suudavad IF-i eeliseid täielikult kinnitada, tuginevad paljud inimesed anekdootlikele tõenditele, mille on andnud sõbrad ja perekond, kes on seda proovinud ja leidnud, et see on õnnestunud.

  1. Kuidas teha vahelduvat paastumist? Tüübid, eelised, kõrvaltoimed - Nahahooldus -
  2. Kudzu kaalulanguse ulevaated
  3. Mõtle nende toidu tarbimise skeemid perioodilise nälga üksikasjalikumalt.
  4. Erik Orgu – elu ilma dieedita
  5. Kuidas Vahelduval Paastumisel Edu Saavutada
  6. Paastupäevad kaalulangus - Tooted
  7. Kas vahelduv paastumine on ohutu?

Niisiis, kas see töötab teie jaoks? Vahelduva paastumise väljakutsed Läheme kõigepealt ebamugavate uudiste juurde. IF võib alguses olla keeruline, kuna pole tavaline kogeda kerget peavalu, väsimust või muid kehalisi kõrvalmõjusid, kuna keha kohaneb muudetud toitumisaknaga, sageli koos tervislikuma, vähem suhkrut sisaldava dieediga.

Kuidas Vahelduv Paastumine Võib Mõjutada Teie Vaimset Tervist | Tervisliku toitumise

Õnneks kipuvad need mõne päeva möödudes taanduma ja paljud inimesed teavad, et enesetunne on üldiselt parem ja tervislikum. IF-i ei soovitata kasutada teatud terviseprobleemidega inimestele, näiteks diabeediga inimestele. Diabeedi riskirühma kuuluvad inimesed sobivad ideaalselt IF-le, mida täiendab tervislik toitumine, sest vähemalt üks uuring näitas, et see vähendab diabeedieelsete rasvunud meeste seas insuliini taset ja kõrget vererõhku.

Kõik, kellel on anamneesis söömishäireid, näiteks isutus või buliimia, samuti naised, kes on rasedad või imetavad, ei tohiks proovida IF-d kasutada, kui neid ei jälgita arsti poolt.

Ehkki paljudel inimestel on IF-ga mõõtkavas 8 kõik korras, ei ole see sugugi kõigi jaoks.

Mis on vahelduv paastumine?

Tavaliselt soovitan inimestel alustada tunnise paastuga, siis minna tund aega korraga üles ja vaadata, kuidas nad end tunnevad. Enamik inimesi teada, mis nende jaoks töötab, lähtuvalt sellest, kuidas nad end tunnevad. IF ei ole alguses tingimata lihtne, kuid tema sõnul on üleminekuprotsessi lihtsustamiseks mõned häkked. Valige endale parim aken: kõik 8 graafikus olevad inimesed maailmas ei pea järgima sama ajakava.

Millal algab rasva poletamine katkendliku paastumise ajal Fat Burn Spray

Niisiis, kui olete vara magama, vara tõusma, kaaluge oma paastu alustamist kell 6. Alustage väikeselt: kui tunnise paastu idee on hirmutav, alustage väiksemat 12 või 13 tunni tagant. Proovige siis iga päev veidi pikemaks minna.

Joo palju vett: see on eriti oluline hommikul ärgates, kuna enamus meist tõuseb dehüdreerituks. Jooge vett, gaseeritud vett, musta kohvi ja teed. Püüdke poole oma kehakaalu kohta untsides päevas näide: kui kaalute naela 45 kilogrammilaske päevas 50 untsi 1, 4 liitrit vett.

Millal algab rasva poletamine katkendliku paastumise ajal rasva kadu luuletused

Rohke vee joomine aitab peavalu ja muid võõrutusmõjusid lahe ääres hoida. Olge hõivatud: enamik meist suupisteid, kui meil on igav. Vältige soovi liiga kiiresti oma aktiivsuse kiireks murdmiseks, näiteks treenides, tõsiselt pingutades või hobi nautides.

Kas perioodiline nälg on kahjulik?

Ja hoiduge televiisori vaatamisest öösel, kui see on teie jaoks suurepärane suupiste aeg! Võimalik, et hõivamiseks peate nende tundide jooksul tegema midagi muud, näiteks töötama arvutis või tegelema selle hobiga, mille juurde hommikul ei jõudnud.

Millal algab rasva poletamine katkendliku paastumise ajal mõelge seda üle: kuna paljusid inimesi hirmutatakse tunnise toiduta käimisega kohe, võib olla kasulik sellele teisiti mõelda. Vaenlaseks saamise hetk on see, kui peame ümber mõtlema, mida teeme ja miks me seda tunneme. Mulle meeldib LIFE paastujälgija, mis võimaldab ka sõpradel ringidega liituda, et saaksite teada, kes ja millal paastub.