4-tunnine Soomine akna kaalulangus

Selgub, et nad võivad olla millegi kallal. Mitmed uuringud on näidanud, et veidi pikem 10—tunnine akende söömine võib parandada ka kolesterooli.

Piiratud söömine on teatud tüüpi dieet, mis keskendub söömise ajastamisele.

Ajaliselt piiratud söömine: Algajate juhend

Selle 4-tunnine Soomine akna kaalulangus asemel, et piirata toidutüüpe või kalorite arvu, mida inimesed tarbivad, piirab see dieet aega, mida nad saavad süüa. Piiratud toitumisdieedil olev inimene sööb ainult kindlatel kellaaegadel. Väljaspool seda perioodi paastuvad nad.

Plussid: tunni ajase söögiakna jooksul ei jõua ülemäär palju kaloreid tarbida, kui selle tunniga just sefiiritorti ja liiter jäätist sisse ei lähe. Kes siin sumodest rääkis- asjad on täiesti vastupidi sinu arusaamale. Keha kasutab olemaolevaid rasvavarusid, kui kogu aeg toitu peale ei tule. Päevas mitu korda süües võtab keha energiat eelkõige sellest sissesöödavast toidust, mitte pekivarudest. Ehks siis jutud stiilis: 3 põhitoidukorda ja 3 vahepala on kindel viis esiteks üle süüa ja teiseks on see rava kaotamiseks kõige ebaefektiivsem.

Selles artiklis vaatleme, mis on ajaliselt piiratud söömine, kas see töötab või mitte ja millist mõju avaldab see lihaste juurdekasvule. Pakume ka näpunäiteid algajatele selle dieediplaaniga alustamiseks.

Mis on ajaliselt piiratud söömine? Piiratud söömine tähendab, et inimene sööb kõik oma toidud ja suupisted iga päev kindlas ajavahemikus. See ajakava võib varieeruda sõltuvalt inimese eelistustest ja plaanist, mida ta järgib.

Tüüpiliselt on ajaliselt piiratud programmide söömisaken vahemikus 6—12 tundi päevas. Väljaspool seda perioodi ei tarbi inimene kaloreid.

Soovitatavad artiklid Kas olete kaalust alla võtmiseks proovinud kõike, kuid asjatult? Kui jah, proovige Warriori dieeti, et kaalust alla võtta ja näida sobiv. Erinevalt tavapärastest toitumiskavadest on Warriori dieet ajaliselt piiratud toitumiskava, mis hõlmab päeval paastumist ja öösel pidutsemist. See suur vahelduva paastu aken aitab teie keha toniseerida.

Hüdraaditud vedeliku säilitamiseks peaksid nad siiski jooma vett või kalorivabu rasva poletamiseks, mida suua. Mõnes ajaliselt piiratud dieediplaanis võivad inimesed tarbida ka magustamata kohvi või teed ilma kooreta.

Ajaliselt piiratud söömine on vahelduva paastu tüüp. Vahelduv paastumine tähendab mis tahes dieeti, mis vaheldub kalorite piiramise ja normaalse söömise perioodidega. Kuigi ajaliselt piiratud söömine ei toimi kõigile, võivad need, kellel on arsti nõusolek, sellest kasulik olla. Mõned hiljutised uuringud on näidanud, et see võib aidata kaalulangetamist ja võib vähendada metaboolsete haiguste, nagu diabeet, riski.

Piiratud söömine võib aidata inimesel piirata toidu tarbimist ilma, et peaks kaloreid lugema. See võib olla ka tervislik viis vältida tavapäraseid toitumisharjumusi, näiteks hilisõhtuseid suupisteid. Diabeedi või muude terviseprobleemidega inimesed peaksid aga enne seda tüüpi dieedi proovimist oma arstiga rääkima.

Kuidas vahelduv paast aitab kaalust alla võtta

Kas ajaliselt piiratud söömine töötab? Ükski toitumiskava ei tööta kõigile. Kui mõnel inimesel õnnestub tõenäoliselt ajaliselt piiratud söömine, ei pruugi teised sellest kasu saada. Enne ajaliselt piiratud söömise või mõne muu dieedi proovimist on kõige parem rääkida arstiga. Paljud ajaliselt piiratud söömist käsitlevad uuringud on olnud väikesed või hõlmanud pigem loomi kui inimesi, seega on suured inimuuringud siiski vajalikud. Sellegipoolest näitavad mõned hiljutised uuringud, et ajaliselt piiratud söömine võib põhjustada kehakaalu langust ja tervise paranemist: Uuringus, mis oli mõeldud menopausijärgsete naiste rasvumise jäljendamiseks, kaotasid ajaliselt piiratud toitumisgraafikuga hiired kehakaalu ja nägid tervise paranemist erinevalt ööpäevaringselt söövatest hiirtest.

Teises uuringus leiti, et hiired, kes sõid ainult iga päev 8—9 tunni jooksul, kaotasid kehakaalu ja parandasid ainevahetust. Ühes uuringus lubasid teadlased rasvunud rottidel 5 nädala jooksul süüa vaid 9 tundi päevas. Noored täiskasvanud rotid, kelle söömine oli ajaliselt piiratud, võtsid vähem kaalu kui need, kes söövad igal ajal.

Kuid kehakaalu tõus oli mõlemas vanemate täiskasvanud rottide rühmas sama. Väikeses uuringus leiti, et ajaliselt piiratud söömine aitas ülekaalulistel inimestel vähendada kalorite tarbimist ja kaotada väikese kaalu.

Uuring piirdus söömise 8-tunnise perioodiga ja kestis 12 nädalat.

4-tunnine Soomine akna kaalulangus Emp 180 kaalulangus toit

Kuigi need uuringud näitavad, et ajaliselt piiratud söömisel on potentsiaali, ei näita kõik uuringud sellest kasu. Ühes uuringus uuriti ajaliselt piiratud söömist noortel meestel, kes järgisid 8 nädalat määratud vastupanuvõimaluste treenimise programmi. Mehed piirasid igal nädalal 4 treeninguvälisel päeval oma söömisakna 4 tunnini. Autorid jõudsid järeldusele, et osalejad, kes järgisid ajaliselt piiratud toitumiskava, vähendasid oma kalorite tarbimist ilma jõudu kaotamata.

Kuid ajaliselt piiratud söömine ei vähendanud kehakaalu ega keharasva võrreldes tavalise dieediga. Teises uuringus paigutati vastupanuõppega mehed kas ajaliselt piiratud söömisrühma või tavalise toitumisrühma.

4-tunnine Soomine akna kaalulangus PARIINEETI CHOPRA Kaalulangus 2014

Piiratud söömisrühma kuuluvad inimesed sõid 8 nädala jooksul iga päev 8-tunnise akna jooksul protsenti oma kalorite vajadusest. Piiratud söömine viis keharasva vähenemiseni, ilma et lihasmass väheneks.

4-tunnine Soomine akna kaalulangus A6 Ultimate Fat Burner

Algaja juhend piiratud aja söömise kohta Ajaliselt piiratud söömise üks peamisi eeliseid on see, et see ei vaja spetsiaalset toitu ega seadmeid. Pärast arsti nõusoleku saamist võib inimene kohe alustada ajaliselt piiratud söögikava. Kuid nagu iga dieedi puhul, võivad mõned mõtted ja plaanid suurendada õnnestumise tõenäosust.

Järgmised näpunäited aitavad muuta ajaliselt piiratud söömise ohutumaks ja tõhusamaks: Alustades järk-järgult Alustage lühema paastuperioodiga ja seejärel suurendage seda aja jooksul järk-järgult.

Alustage näiteks paastuperioodiga Seejärel suurendage seda 30 minuti järel iga 3 päeva tagant, et saavutada soovitud paastuperiood. Uuringud on näidanud, et toitmisperioodide piiramine vähem kui kuue tunnini ei anna tõenäoliselt pikema söötmisperioodi korral täiendavaid eeliseid.

Liikumine ilma üle pingutamata Kiiremate tulemuste saavutamiseks on kiusatus alustada dieedi kõrval ka jõulist treeningkava.

Kuid ajaliselt piiratud söömise korral võib see paastuperioodi raskendada. Inimesed võivad soovida hoida oma olemasolevat treeningprogrammi samana, kuni nende keha kohaneb uue toitumiskavaga. See aitab vältida suurenenud nälga lisatreeningute tõttu, mis võib põhjustada dieedi läbipõlemist või ebaõnnestumist.

Keskendumine valgule ja kiudainetele Nälg võib 4-tunnine Soomine akna kaalulangus raske inimestele, kellel puudub iga päev mitu tundi paastumise kogemus.

Piiratud söömine on teatud tüüpi dieet, mis keskendub söömise ajastamisele. Selle dieedi asemel, et piirata toidutüüpe või kalorite arvu, mida inimesed tarbivad, piirab see dieet aega, mida nad saavad süüa. Piiratud toitumisdieedil olev inimene sööb ainult kindlatel kellaaegadel. Väljaspool seda perioodi paastuvad nad. Selles artiklis vaatleme, mis on ajaliselt piiratud söömine, kas see töötab või mitte ja millist mõju avaldab see lihaste juurdekasvule.

Kiud- ja valgusisaldusega toidu valimine söömisakna ajal aitab selle vastu võidelda. Need toitained aitavad inimesel end täis tunda ja võivad vältida veresuhkru krahhi või toiduisu. Näiteks sööge täisteraleiba ja pastat, mitte valget või rafineeritud teravilja. Valige suupiste, mis sisaldab valku tailiha, muna, tofu või pähklite kujul. Näiteks öö sõpradega, eriline sündmus või dieedilangus võib viia selleni, et inimesed söövad väljaspool fikseeritud söömisakent.

See aga ei tähenda, et nad peaksid loobuma. Parim on näha tagasilööke kui võimalust taas õigele teele saada. Järgmisel päeval saavad inimesed jätkata ajaliselt piiratud söömiskava ja jätkata oma eesmärgi poole.

4-tunnine Soomine akna kaalulangus Vesi paastumise kiire kaalulangus

Väljavaade Enamiku inimeste jaoks ei ole ajaliselt piiratud söömine tõenäoliselt kaalulangetamise imerohi. Kuid uuringud on näidanud, et see võib pakkuda kasu tervisele ilma suure kõrvaltoimete riskita.

OMAD dieet - Perekooli Foorum

Paljude inimeste jaoks võib see olla lihtne viis vähendada kaloraaži ilma keeruliste või 4-tunnine Soomine akna kaalulangus toitumisreegliteta. K: Millised inimesed, olukorrad või tervislikud tingimused võivad ajaliselt piiratud dieediga sobida ja miks? A: Ajaliselt piiratud toitmine näib olevat kasulik enamiku inimeste jaoks, kellel pole ägedaid haigusi või kes võtavad ravimeid veresuhkru alandamiseks, näiteks II tüüpi diabeedi korral.

Nii noorukid, noored täiskasvanud kui ka keskealised inimesed võivad ajaliselt piiratud söömisest kasu saada, kui nad on füüsiliselt vaid kergelt või mõõdukalt aktiivsed ja on huvitatud järgmistest: kaalu kaotama soolepõletiku vähendamine või nende soolestiku mikrobioomi parandamine Need inimesed saavad kõige tõenäolisemalt kasu minimaalsete negatiivsete külgedega.

  1. Funktsioonid Vahelduv paastumine, söömise aken pole oluline, võib aidata kaalulangust Vahelduv paastumine on üks neist dieedistrateegiad see näib trendivat ikka ja jälle.
  2. KUIDAS VAHELDUV PAAST AITAB KAALUST ALLA VõTTA - ILU -
  3. Nicole Polizzi kaalulangus
  4. A: Üks söögikord päevas on toitumiskava, mis väidetavalt aitab inimestel vahelduva paastumise abil kaalu langetada.
  5. Warriori dieet: tulemused, söögikava ja eelised kehakaalu langetamiseks - Nahahooldus -
  6. vahelduv paastumine, olenemata söömisaknast, võib aidata kaalulangust - lihaseid ja vormisolekut
  7. Vahelduv paast on praegu üks populaarsemaid toitumisprogramme.

Ajaliselt piiratud toitmine võib olla kasulik ka neile, kellel pole igapäevane kalorite piiramine edukas, kuna mõned uuringutulemused näitavad, et mõlemad dieeditüübid annavad sarnaseid tulemusi. Kogu sisu on rangelt informatiivne ja seda ei tohiks pidada meditsiiniliseks nõuandeks.