97 naela kaalulangus. Kuidas kaotada 20 naela

Nad olid alati kohal, et mind võita, tuletades mulle meelde, et ma olin ikka mina, ikka ilus, hoolimata minu kujust või suurusest. Mõned uuringud näitavad, et igapäevane kofeiini tarbimine võib suurendada ainevahetust protsendi võrra päevas.

Sel viisil vähendab liiga palju kaloreid teie ainevahetust ja vähendab teie kehakaalu langetamist.

Võrrelda kaalulangus meetodeid

Kui palju kaloreid te tegelikult vajate? Põhimõtteliselt on teil vaja piisavalt kaloreid, et oma põhilisi keha funktsioone sisse lülitada ja küpsetada kogu päeva jooksul lisategevust. Kui kalorite tarbimine on väiksem kui need nõuded, võib aja jooksul kalorite puudujääk põhjustada kehakaalu languse. Kui teie kalorite tarbimine on rohkem kui vaja, toob kalorite ülejääk kehakaalu kasvu. H HS suunised: Tervishoiu ja humanitaarabi osakonna andmetel on üldine suunis selles, et aastastel istutel meestel on vaja kalorit päevas ja aktiivsed mehed vajavad kuni kalorit päevas.

97 naela kaalulangus OAT BRAN teravilja kaalulangus

Üle aastased naised vajavad kuni kalorit päevas, aktiivsetel naistel on vaja 2 kuni kalorit päevas. Kehamassi RMR: Mõned eksperdid ütlevad, et saate oma tervisliku ainevahetuse kiiruse RMR põhjal arvutada teie kehakaalu naela korrutades kümnega. Kalorite koguarv peetakse minimaalseks, mida peaksite kaalust alla võtma.

Kas te sööte piisavalt kaloreid hüpotüreoidismiga?

RMR valem: saate kalorite vajaduste arvutamiseks kasutada ka keerulisemat valemit: Kaalu teisendamiseks kilogrammideks jagage oma praegune kaalu pounds 2,2-ga.

Korrutage oma kaal kilogrammides ni. Niisiis, kui sa oled naela, jagate ühikuga 2,2, mis võrdub 73 kilogrammiga. Korrutage 73 kilogrammi ni, mis võrdub ga, mis oleks, kui palju kaloreid te teoreetiliselt vaja on, et säilitada oma praegune kaal RMR-i mõõtmine: teie RMR-i isikupärastatud ainevahetuskatsetuste saamiseks on võimalik saada täpsemaid ja isikustatud tulemusi, kasutades selliseid seadmeid nagu BodySpec ja DexaFit.

Need testid suudavad teie konkreetset RMR-i 97 naela kaalulangus teha ja suudavad kinnitada, kas dieedi ja kehalise aktiivsuse muutused on mõjutanud teie ainevahetust. Hüpotüreoidism, eriti kui see on alla ravitud, võib põhjustada madalamat RMR-i kui teistel inimestel, isegi kui mõlemal on sarnane kehamass või aktiivsus Alumine lihasmass tähendab, et teil on madalam RMR kui keegi teine, isegi sama kehakaaluga.

Kui ma selle teada sain, müüdi mind. Mul oli väga õnne, kui asi puudutas kemo kõrvaltoimeid. Kuigi ma kogesin kaalulangust, juuste väljalangemist, kurnatust ja mõnikord villide teket, ei haigestunud ma kunagi.

97 naela kaalulangus Faith Hilli kadu kaal

Isegi paar päeva pärast viimast ravi tabasin end juba jõusaalis tagasi. See aitas mul aidata iiveldust ja iiveldust. Tegelikult, isegi kui olin umbes seitse vooru peal ühel intensiivsemal kemo vormil, mille nimi oli Doxil, olid minul ainsad kõrvaltoimed tsitrusviljade villid. Mu arstid ja õed olid šokeeritud, et ma polnud sellest kemoteost ükskord haigeks saanud.

Veel üks tohutu meditsiinilise kanepi võtmise eelis oli see, et see aitas mu isu. Pärast operatsiooni oli mu kõht väga tundlik ja väike. Ma saaksin väga kiiresti täis.

Kuidas kaotada 20 naela - Toit

Samuti oleksin enda pärast nii pettunud: tahtsin süüa täisväärtuslikku sööki, kuid mu keha lihtsalt ei saanud sellega hakkama. Olin juba operatsiooni tõttu rangel dieedil ja kui mul tekkis äkiline uus allergia piimatoodetele koos paigas oleva ileostoomikotiga, võtsin kaalust alla väga kiiresti.

See jõudis punktini, kus mu abikaasa pidi mind peaaegu sundima sööma just nii, et ma ei kaotaks enam kaalu. Kui hakkasin kanepit võtma, hakkas mu isu tagasi tulema. Ma suupisteksin kõike, mida saaksin käsile panna! Suutsin lõpuks kogu oma õhtusöögi valmis teha ja ikkagi süüa tükk või kaks magustoitu. Mul on ikka päevi, kui ma pingutan oma kõhuga. Mõnikord saan miniplokke, mis töötavad ise läbi ja kui nad seda teevad, panevad mind iiveldama ja on 97 naela kaalulangus täis.

Kuid olen leidnud, et kanepit tarbides kaovad need tunded peagi ja mu isu on jälle käes. Nii vaimne kui ka füüsiline paus Teine asi, millega kemo ajal vaeva nägin, oli tunne, et olen korraga kurnatud ja ärkvel.

Siin on 30 väikest detaili, mida võiksite Ratatouille'i vaadates märkamata jätta

Paljude ekspertide sõnul on 1—2 naela 0,45—0,9 kg kaotamine nädalas tervislik ja ohutu 1. Sellest rohkem kaotamist peetakse liiga kiireks ja see võib ohustada paljusid terviseprobleeme, sealhulgas lihaste kaotust, sapikive, toitumisvaegusi ja ainevahetuse langust 4,, 8.

97 naela kaalulangus Slim Sonic kaalulangus

Inimesed eelistavad sageli süüa väga madala kalorsusega dieeti, kuna dieedi abil on kehakaalu langetamine lihtsam kui füüsiline koormus.

Kui aga alles alustate dieeti või treeningkava, võite esimese nädalaga kaotada palju rohkem kui 2 naela 0,9 kg. Selle esialgse perioodi jooksul on kiire kaalulangus täiesti normaalne.

97 naela kaalulangus 90 paeva kaalulangus ja fitness valjakutse

Selle aja jooksul kaotatud kaalu nimetatakse tavaliselt veemassiks. Kui tarbite vähem kaloreid, kui keha põletab, hakkab keha kastma oma energiavarudesse, mida nimetatakse glükogeeniks. Teie kehas olev glükogeen on seotud veega, nii et kui põletate glükogeeni kütuse jaoks, vabastab keha ka selle vee.

Avatud meel Tervis ja ilu puudutavad igaühe elu erinevalt. See on ühe inimese lugu.

Seetõttu võib esimese nädala jooksul kaal langeda. Kui teie keha on oma glükogeenivarud ära kasutanud, peaks teie kaalukaotus stabiliseeruma 1—2 naelani 0,45—0,9 kg nädalas. Kokkuvõte: Ekspertide sõnul on 1—2 naela 0,45—0,9 kg kaotamine nädalas tervislik ja ohutu, samas kui seda rohkem kaotada peetakse liiga kiireks.

Esimese treening- või toitumiskava jooksul võite siiski kaotada rohkem. Kas saate säilitada kiiret kaalulangust?

Kehamassiindeksi (BMI) kalkulaator

Kaalu kaotamine on vaid pool võitu. Tõeline väljakutse on selle lõplik hoidmine. Enamik dieeti järgivaid inimesi taastab poole kaotatud kehakaalust vaid aasta pärast. Veelgi hullem on see, et peaaegu kõik dieeti järgivad inimesed saavad aasta pärast kaotatud kehakaalu tagasi.

Sellepärast soovitavad eksperdid kaalust alla võtta aeglaselt, kuid kindlalt. Enamik uuringuid näitab, et inimesed, kes kaotavad kaalu aeglases, kuid ühtlases tempos, hoiavad seda tõenäolisemalt pikaajaliselt eemal , Samuti aitavad aeglast kaalukaotust soodustavad plaanid kujundada tavaliselt tervisliku toitumise, näiteks rohkem puuvilju ja köögivilju ning vähem suhkruga magustatud jooke.

Selline käitumine aitab teil hoida kehakaalu pikaajaliselt eemal ,. Kuid mitmed uuringud on leidnud, et kiire kaalulangus võib olla sama efektiivne kui aeglane kaalulangus isegi pikas perspektiivis 4. Ühes uuringus järgis inimest kiiret kaalulangetamise dieeti 12 nädala jooksul, samas kui 97 inimest järgis 36 nädala jooksul aeglast, kuid kindlat kaalulangetamise dieeti. See tähendab, et mõlemad dieedid olid lõpuks võrdselt tõhusad.