Gut mikroobide kaalulangus

Infektsioon võib põhjustada koliiti või jämesoole põletikku. Kuidas parandada soolestiku tervist 1 Taastage oma tervislik elupaik probiootikumidega Üks esimesi samme soolestiku tervise parandamiseks on kasulike bakterite taseme täiendamine.

Soolebakterite ja kehakaalu vähendamise ühendus Soolebakterite ja kehakaalu vähendamise ühendus Video: Easy DietMai Mis oleks, kui saaksite nautida šokolaaditahvlit ilma selle kaloreid tarbimata?

See pole ainult soovmõtlemine. See võib juba juhtuda tänu triljonitele teie seedesüsteemi mikroobidele.

Kaalulangus: rämpstoit on mürgine soolestiku headele bakteritele

Alles hiljuti oli eeldus, et teie soolestikus kimbutavad bakterid mõtlevad üsna suures osas oma ettevõttele. Gut mikroobide kaalulangus nüüd suurenev uurimistöö näitab, et teie sisemine bakterikommuun, mida tuntakse mikrobiota nime all, võib mõjutada teie ainevahetust ja üllataval kombel mõjutada teie kehakaalu. Selgub, soolestiku bakterite kaalulangus on üsna põnev.

Mitte võlupill kaalulanguse jaoks Üha rohkem uuringuid näitab, et triljonitel meie seedesüsteemis elavatel mikroobidel on oluline roll meie tervises, sealhulgas rasvumise võimalikus ennetamises. Ja uus uuring lisab sellele teooriale tõdemust, leides, et rasvunud inimesed võivad oma soolebaktereid muuta, saades kõhnalt inimeselt väljaheite siirdamise. Bostoni Brighami ja naistehaigla fekaalide mikrobiota siirdamisprogrammi direktor Jessica Allegretti ja tema kolleegid jälgisid 22 rasvumisega patsienti, kes olid muidu terved.

Tervisliku soolestiku jaoks peaksite sööma järgmist. Mida teadlased teavad soolestiku bakterite ja kehakaalu languse kohta Näiteks hiljuti avastatud tüüpi bakterite Christensenellaceae rohkema esinemisega teie soolestikus seostatakse saleda olekut, samas kui vähem baktereid on seotud rasvumisega, näitab ajakirja Cell uuring.

Hea uudis on see, et enamikul meist on baktereid - see tuvastati 96 protsendil uuringuproovidest - ja võib olla võimalik muuta meie soolestiku bakterite taset kehakaalu langetamiseks.

Gut mikroobide kaalulangus

Christensenellaceae ei ole ainsad soolebakterid, mis võivad kaalulangust mõjutada. Mikroobide mitmekesine segu soolestikus näib olevat üks võtmetest, kuidas püsida sale, ütleb Washingtoni Meditsiinikooli geeniteaduste ja süsteemibioloogia keskuse direktor Jeffrey Gordon, MD, kes oli üks esimesi teadlasi, kes seob soolebaktereid ja rasvumist.

Tegelikult leidsid uuringud, et kõhnadel inimestel on soolestiku baktereid 70 protsenti rohkem ja seetõttu on mikrobiota mitmekesisem kui nende ülekaalulistel eakaaslastel.

Pärilikud soole mikroobid leidsid, et mõjutada kehakaalu tõusu - Meditsiiniline

Teised leiud on leidnud, et USA-s on kõrge rasvumusega inimestel soole mikroobid vähem mitmekesised kui vähem arenenud maailma piirkondadest pärit inimestel.

Korrelatsioon on piisavalt järjepidev, et kaksikute uurimisel "võisime ette näha, kas inimene oli kõhna või rasvunud ainult nende soolestiku mikroobide põhjal, "ütleb Rob Knight, Ph.

Soolebakterite ja kaalulanguse seose mõju pole veel teada, kuid paljude teadlaste arvates mängib teie soolestiku mikrobiota rolli toidu töötlemisel ja aitab kindlaks teha, kui palju kaloreid ja toitaineid teie keha omastab.

Teatud soole mikroobid võivad samuti muuta teie tundlikkust insuliini suhtes - hormoonile, mis eemaldab suhkru teie verest, nii Gut mikroobide kaalulangus teie keha põletab rasva, mida ta oleks muidu ladustanud. Huvitaval kombel kulub heade ja halbade bakterite tasakaalu häirimiseks soolestikus vaid mõni päev pärast rasvasisaldusega toidu söömist, mis laseb ära seedimata makroonide lagundamise olulise protsessi. Teie soolebakterid võivad mõjutada ka seda, kui näljane olete.

Üks võtmemikroob näib olevat Helicobacter pylori, see bakter, mis on seotud haavandite ja maovähi tekkega. Antibiootikumiravi on aidanud H. Antibiootikumide mõju soolebakteritele ja kehakaalu langusele Võib-olla ei pea te isegi antibiootikume võtma, et tunda nende mõju soolestiku bakteritele.

Soolebakterite ja kehakaalu vähendamise ühendus

Mõne eksperdi arvates võib toidutööstuste tugev sõltuvus antibiootikumidest, mis tavapäraselt söödaravimeid kariloomade tervise hoidmiseks kasutab, rasvumise suurenemist, häirides meie soole mikroobide peent tasakaalu. Seega on küsimus selles, mis siis juhtus?

Gut mikroobide kaalulangus

Milline oli suur osa elanikkonnast, kes sellega kokku puutus, selle massilise kaalutõusu põhjuseks? Ta juhib tähelepanu, et just siis suurenes tihedalt pakitud vabrikutalude arv, mis suurendas ka antibiootikumide kasutamist Gut mikroobide kaalulangus.

Kaalulangus: rämpstoit on mürgine soolestiku headele bakteritele Kaalulangus: rämpstoit on mürgine soolestiku headele bakteritele Kui taldrikut kiirtoiduga kuhjate, kuhjub nael - see pole palju üllatus. Kuid uued uuringud annavad rohkem valgust sellele, kuidas töödeldud toidu söömine meie keha purustab, alustades meie väikseimatest osadest: meie soolestiku bakteritest.

Täna80 Jalutamine 20km nadalas kaalulangus Ameerika Ühendriikides müüdavatest antibiootikumidest aitab loomadel jääda terveks ja saada rahvarohketes oludes juurde rohkem kaalu. Rääkimata sellest, et antibiootikume kasutatakse sageli siis, kui nad ei peaks, näiteks siis, kui arstid määravad neile viirusnakkused või kui patsiendid neid nõuavad. Mõnikord pole vajalik täielik antibiootikumikuur.

Täpse mõju kohta inimeste tervisele veel vaieldakse, kuid dr Blaseri sõnul on soolebakterite ja kaalukaotuse seos laboratoorsetes uuringutes üsna selge. Ja kui paned mõlemad peale, muutuvad nad väga rasvaks.

  1. Kaalulangus parast fentermiini
  2. Kergendage rasva kadumissusteemi
  3. Kaalulangus: Rämpstoit On Mürgine Soolestiku Headele Bakteritele | Kaalukaotus
  4. Soolebakterite Ja Kehakaalu Vähendamise ühendus | Kaalukaotus
  5. Aju Stimuleerimine Võib Muuta Soolestiku Mikroobid, Aitab Kaalulangus - Söömishäire

Ajakirjas Nature ilmunud uuring leidis, et kui inimesed hakkasid oma tavapäraselt toituma peamiselt liha ja juustu sisaldava toiduga, suurenes peaaegu kohe Bilophila - tüüpi bakter, mida on seostatud koliidiga, kuid et taimne dieet vähendas taset. See on number üks asi, mida saate teha oma soolebakterite paremaks muutmiseks ja loodetavasti aitab see kaalu langetamiselütleb Stanfordi ülikooli mikrobioloogia ja immunoloogia abiprofessor Justin Sonnenburg, Ph.

Teadusuuringud näitavad, et kiudained toidavad teie mikroobid, muutes need mitmekesiseks ja aitavad tõenäoliselt tervisliku kehakaalu hoidmisel.

Soolestiku tervis: kuidas oma mikrobioomi ravida ja toita - Kaalukaotus

Vältige kiusatust osta kiudaineid sisaldavaid töödeldud toite. Selle asemel sööge köögivilju, puuvilju ja täisteratooteid. Proovige vähemalt kaks kuni kolm portsjonit igast toitu ja täisteratooteid ning 20—30 grammi kiudaineid päevas, ütles Mark Moyad, MD, uroloog ja ajakirja The Supplement Handbook autor. Need toidud pakuvad ka prebiootikume, mis on sisuliselt teatud tüüpi kiudained, millel teie soolestiku Kaalulangus Johannesburg õitsevad.

Mõned taimed, nagu päevaliblikad, küüslauk ja porrulauk, on pakitud prebiootikumidega.

Pärilik soolestiku mikroobid leidsid, et mõjutada kehakaalu tõusu

Banaanid ja täistera hommikusöögihelbed on ka muud head allikad. Suupiste nutikam. Sonnenburg väidab, et tõsiasi, et me tarbime keskmise inimese jaoks nii palju lisatud suhkrut - rohkem kui 22 teelusikatäit päevas - võib meie soolefloorat näljutada.

Bakterid vajavad õitsenguks keerulisi süsivesikuid, nagu kaunviljad ja täisteratooted. Nii et kui saate maiustustest liiga palju kaloreid, jätate mikroobid nälga. Nad kas surevad või kohanevad, toites teie soolestikus asuvat lima, mis ekspertide arvates võib aidata kaasa madala põletiku tekkele - seisundile, mis on seotud rasvumisega.

Küpsisehaaramise asemel, kui teie kõht hakkab kell urisema, sirutage käputäis pähkleid või õuna.

Aju stimuleerimine võib muuta soolestiku mikroobid, aitab kaalulangus

Kontrollige, kas toidus, nt pastakastmes ja salatikastmes, pole peidetud suhkruid. Ja vali valge asemel pruun riis ja täisteratooted. Valige probiootilised toidud.

Gut mikroobide kaalulangus

Kui prebiootikumid on nagu mikroobide aia väetis, on probiootikumid nagu seemned. Parim viis nende saamiseks on regulaarselt kääritatud toitude nagu jogurt, keefir, hapukapsas ja miso söömine. Ja selle jogurti kohta, mis on probiootiline rokkstaar: New England Journal of Medicine maamärkides tehtud uuring teatas, et kõigi uuritud toitude seas oli jogurt kõige tugevamalt seotud kehakaalu langusega.

Keskmine inimene võttis aastas juurde peaaegu kilo, kuid inimesed, kes regulaarselt jogurtit sõid, kaotasid tegelikult kaalu.

Soolebakterite ja kehakaalu vähendamise ühendus Soolebakterite ja kehakaalu vähendamise ühendus Video: Easy DietMai Mis oleks, kui saaksite nautida šokolaaditahvlit ilma selle kaloreid tarbimata? See pole ainult soovmõtlemine.

Valige tavaline Kreeka jogurt ja segage granaatõunaseemned või lemmikmarjad kiudainete saamiseks. Toimetaja Valik.