Jooksul Slim Down, 50 Slim-Down saladused - Tervise Fitness

Roheline tee Värskelt keedetud roheline tee teeb imet kehakaalu langetamiseks, ütleb Dudash, viidates uuringutele, mis on näidanud, et jook muudab ainevahetust veidi suuremaks ja soodustab kalorite põletamist. Vesi Kastanid "Olgem ausad, suur õli kaussi roheline saab mõne aja pärast veidi igav, kuid sa võid lisada mõnda salatitesse, kastes see kastanile, " ütleb Joy. See toimib juhina pidevatele treeningutele, mis on suunatud naistele kiiresti kehakaalu langetamiseks. Scatter 2 keskmise sibula, viilutatud, praadi ümber.

Jooksul Slim Down

Ära lase tervislikul talvel talvel talveunestada! Murdke rutist välja järgmiste lihtsate strateegiatega. Nõuanded kaalulanguse käivitamiseks: 1.

Ärge jätke sööki vahele. Sööge head hommikusööki. Uuringud näitavad, et hommikusööki süüvad inimesed tarbivad kogu päeva jooksul vähem kaloreid. Kombinatsioon kõrge valgusisaldusega valkudest ja süsivesikutest sobib kõige paremini, et hoida teid täiuslikumana kauem proovige kõrge kiuga teravilja mustikate ja piimaga või munad inglise muffinil. Saage piisavalt magada. Uuringud on näidanud, et öö jooksul vähem kui 8 tundi magamine on seotud suurema kehamassi indeksiga BMI ; unehäired mõjutavad teie söögiisu reguleerivaid hormone.

Lõigake lihtsaid süsivesikuid nagu valge leib ja maiustused, mis võivad põhjustada vere suhkrusisaldust ja põhjustada vee kinnipidamist ja paistetust - rääkimata kokkupõrkest energia tasemel. Võta veiseliha kohutavalt. Piirata kõrgema rasvasisaldusega kärpeid.

Jooksul Slim Down

Näiteks 3-oz ribi silmade serval on umbes 15 g rasva, kuid 3-ozine tailiha roosafilee on vaid 5. Visualiseeri portsjoni suurused.

Jooksul Slim Down

Lisateabe saamiseks portsjonite kohta vaadake mealsmatter. Pange kõike plaadile, et näha täpselt, kui palju sa sööd. Ärge sööge iga päev sama lõunasööki või hommikusööki või õhtusööki. Meie kehad harjuvad samade toitudega - selle segamine tekitab Tooterapeut kaalulangus ainevahetuse.

Hinda oma nälga skaalal 1 üldse mitte näljane, kuid võib nibbleerida kuni 5 näljane ; eesmärk on süüa ainult siis, kui olete vahemikus 3—4. Hankige konkurentsivõimeline. Registreeruge kaalulanguse väljakutse saamiseks vaata weightlosswars.

Korraldage korraga terve nädala tervislik eine, enne kui jõuate toidupoesse. Tehke loetelu kergematest asendustest ja postitage see külmkappi.

25 toitu, mis aitavad teil Slim Down

Näiteks kastke küpsetatud kiibid salsa asemel nacho juustu asemel ja raputage röstsaiaga või asemel. Hoidke toidu emotsiooni Jooksul Slim Down. Kirjutage üles, mida sa sõid, ja kuidas sa tundsid end söömise ajal, et aidata tuvastada võimalikke ülekuumenemise vallandajaid stress, kurbus jne. Hoidke nimekiri arvutis või köögis. Sööge pärast treenimist õigeid toite. Vältige treeningut pärast seda, kui otsustate, mida süüa enne aega proovige jogurtit puuviljade ja mõne pähkliga või klaasi kooritud või sojapiimaga.

Leidke veebipõhine tugisüsteem näiteks FoodFit. Journal of Consulting'is ja kliinilises psühholoogias avaldatud uuringus leiti, et kehakaalu langetamise partneritega võrgus või isiklikult kaotatud inimesed kaotasid peaaegu kaks korda rohkem kaalu kui need, kes üksi toitsid. Alustage oma "ülesande" loendi kõrval "läbimõeldud" nimekirja, et jälgida kõiki oma dieedi saavutusi, nii suuri kui ka väikseid. Ärge tehke mingeid piiranguid.

Jooksul Slim Down

Ajakirjas Appetite avaldatud uuring näitas, et toiduainete märgistamine keelatud kujul võib tegelikult suurendada nende soovi. Valige motivatsiooni saamiseks sobiv kuupäev. Kas tegemist on kokkutulekuga või rannapuhkusega, mõtle erilisele sündmusele, mida soovite kaalust alla võtta ja mille eesmärk on selleks ajaks mõistlik summa ära võtta.

Vürtsi üles ja lõigake kaloreid: Selle asemel, et riisida rohelisi oad, aurustage neid ja maitsesta maitseainetega nagu köömne ja kollajuur, siis piserdage 1 tl oliiviõli. Puista chili või punase pipra helbed maisi asemel, kasutades või.

Keeda mõningaid ingverit ja sidruni Jooksul Slim Down keedetud porganditele selle asemel, et neid mesi klaasida. Küpseta salve, tüümiat ja sidrunimarja riisi asemel, et praadida seda sojakastmes.

Piserdage rosmariini ja hakkliha kanafilee baklažaanile enne grillimist, selle asemel, et seda lisada marinara kastmega ja juustuga. Lisa röstitud apelsini koor ja kaneel röstitud butternut Jooksul Slim Down ning vahele võid ja pruun suhkur.

Punase paprika ja sibula õlis ja äädikas pihustamise asemel pihustage neid mitte-kleepuva pihustiga ja maitsestage enne grillimist oregano, paprika ja pipartega. Tolmu lisamine sinepiseemnete ja sibula helvestega või asemel. Proovige küpsetatud kartulil hapukoori asemel proovige peekonitükke ja -murdi. Pange küüslaugu soola ja basiiliku kriips ahju küpsetatud tomatile selle asemel, et praadida seda leivakorvides. Vajutage sidrunimahl spinatile või spargelkapsasile või asemel.

Kas see on tõesti seda väärt?

Jooksul Slim Down

Siin on, kui palju peate selle ära kirjutama. Keskmine filmi suurune või popcorn: 1, cal Põletage see välja: Töötage umbes 2 tundi Kana potpie: cal Põletage see maha: hüpped köis umbes tund Sünnipäevakoogi viil: cal Põletage see ära: Töötage elliptilise treeneri poole poole tunni jooksul mõõduka kiirusega Snickers bar: cal Põletage see maha: jalgrattasõit pool tundi mõõduka tempoga Meie lemmik madala rasvasisaldusega retseptid alla kalori: Lisage Jooksul Slim Down kondita, nahata kanarinda igaüks umbes 5 oz, eemaldatakse sisefileesulgege kott ja raputage, et kana ühtlaselt katta.

Kuumutage 1 spl õli suurel nonstick pannil keskmise kuumusega. Lisa kana ja küpseta 8 minutit või kuni keedetud. Soojendamiseks eemaldage plaat ja kate. Küpseta 3 minutit. Avage 1 toru 13, 8 oz külmutatud pitsakoor koorimisplaadile, mis on vooderdatud mittekleepuva fooliumiga; vajutage ristkülikuks. Koo tainast ja 1 keskmise sibulaga, viilutatud, mittepihustava pihustiga.

Grill sibul 10 minutit või kuni pakkumise, seejärel eemaldage. Pöörake tainas grillile; eemaldage foolium. Grill 1 minut, kuni Jooksul Slim Down on kergelt pruunistunud.

Supp: Ultimate Slim-Down lõunaks

Katke ja grillige 2 minutit, kuni juust sulab. Puista hakitud peterselliga. Eemaldage plaadile. Kuumuta, lisada 1—3 tassi külmutatud ettevalmistatud pesto ja 2 spl rasket piitsutamine koort pannile; segage.

25 toitu, mis aitavad teil Slim Down - Tervise Fitness

Keeda pesto-kreemikastet serveerimisplaatidele ja toppkarpidega. Lisa pannile. Scatter 2 keskmise sibula, viilutatud, praadi ümber. Küpseta, keera praad üks kord ja sega sageli sibulaga, 12 minutit või kuni praad on keskmiselt haruldane ja sibul on õrn.

50 Slim-Down saladused

Viige praad lõikamislauale; laske seista 5 minutit. Viige praad õhukeselt vilja vastu.

Serveeri mädarõika kastmega. Nutikate kiirtoidu lülitid: Applebee asemel grillitud steak Caesari salat 1 kalorit, tellige see: madala rasvasisaldusega kana salat kalorit Pizza Hut asemel täidisega kooritud liha väljavalitu pizza kalorit, tellige see: sobiva naha viil maitsev sinki, sibula ja seene kaloritega Oliiviaed Spagetide ja lihapallide asemel kalorit, tellige see: Linguine alla Marinara kalorit Burger King TenderCrisp Chicken Sandwichi asemel, mis sisaldab kalorit, võib tellida: 5-osaline kana pakkumised kalorit Starbucks Grande Mocha asemel Frappuccino segatud kohvi koos vahukoorega kalorit, tellige see: Grande Skinny Mocha, vahukooreta kalorit Metroo asemel 6-tolline kalorit, tellige see: Veggie Delite 6-tolline sub kalorit