Kaalulangus ja maratoni aeg

Samas, keda peaks see huvitama, kaalulangetusblogijaks ma ei pretendeeri. Ega seal midagi suurt enam päästa ei andnud, aga kuna blogija Maris oli FitCati kavaga nii kenasti kaalu langetanud ja toidud tundusid täitsa maitsvad, siis otsustasin kohe härjal sarvist haarata ja registreerisin ennast FitCati ära. See tähendab, et sa ei tohi süüa põletatuid kaloreid tagasi ning pead hoolikalt oma toidumenüüst kinni pidama ega lubama sinna "ootamatuid vahepalasid. Tartu Suvejooksu pilte vaadates sain ma korraliku äratuse.

Navigeerimine

Home Nr. Kas kõndimine on kaalu langetamiseks sobiv treening? Kui räägitakse treeningutest, mis sobivad kaalu langetamiseks, siis unustatakse sageli ära lihtne kõndimine. Nüüd on aeg seda mõtteviisi muuta.

  • Kiire kaalulangus võib hävitada lihaseid - Spordiklubi Sparta
  • 9 kuud maratonini e. minu 9 kuud – Lehekülg 2
  • Mees- ja naissoost maratonijooksjate motivatsioon on erinev
  • Küpses eas 10 kilo kergemaks: talje, energia ja jõud on tagasi!
  • Küpses eas 10 kilo kergemaks: talje, energia ja jõud on tagasi!
  • Kiire kaalulangus võib hävitada lihaseid

Kuid selleks, et kõndimisest kaalu kaotamiseks päriselt kasu oleks, pea silmas mõningaid põhimõtteid. Tee rohkem kui oled teinud seni Ei ole ühtegi võluvalemit mitu sammu päevas või mitu kilomeetrit nädalas aitaks kaotada kindla hulga kilosid, kuid alustades on esimene võti selles, et sa teeksid rohkem kui oled teinud seni. Kui istud päev otsa kontorilaua taga, siis võib igaõhtune jalutuskäik peale sööki täiesti reaalseid tulemusi tuua.

  1. Макс проверит, все ли в порядке.
  2. Во-первых, противник должен с оружием сдаться нашим войскам, находящимся на юге.

Kui sul on juba töö, kus oled terve päev jalgel, aga kaal ei vähene, siis sellest järelikult ei piisa — peaksid kõndima rohkem. Palju on räägitud sellest, et 10 sammu päevas on hea tervise aluseks.

Kaalulangus ja maratoni aeg

Kui sinu eesmärk on kaalu kaotada, siis soovid ilmselt rohkem, aga alustama ei pea tingimata 10 st sammust. Stardiplatvorm pane paika arvestades oma seinist harjumust — kui teed tavaliselt päevas sammu, siis ära sea eesmärgiks kohe järgmisel päeval 10 sammu kõndida.

Kaalulangus ja maratoni aeg

See võib esialgu isegi hirmutav tunduda. Võta alguses sihiks sammu päevas, järgmisel nädalal jne.

Foto: Hendrik Osula Sa ei söö piisavalt valku Valk on kõige olulisem toiduaine, kui sa soovid kehakaalu langetada. Valgu seedimisel põletab su keha rohkem kaloreid, tekib kauemaks täiskõhu tunne ning aitab säilitada lihasmassi. Lisaks piisavas koguses valkude tarbimine vähendab söögiisu ning isu erinevate snäkkide järele. Sa ei maga korralikult Tänapäeva kiire elutempo juures me ei maga sageli nii palju, kui peaksime.

Sunni ennast tagant Parim viis liigsetest kilodest vabaneda on esitada endale väljakutseid ning kombineerida aeglasem kõndimine kiirema tempoga. Uuringud on näidanud, et nn intervallkõndijad kaotavad rohkem kaalu kui need, kes käivad kogu aeg samas tempos.

Kaalulangus ja maratoni aeg

Tee kõndimisest oma asi Sa ei pea iga päev kõndima tund aega, et tulemusi saavutada ehkki on hea, kui seda suudaksidkuid on oluline, et harjutaksid end iga päev käima. Muuda kõndimine oma igapäevaseks rutiiniks, millekski, mida teed lõpuks sellele mõtlemata, isegi kui käid mõned päeval ainult 10 või 15 minutit.

Ideaalis võiksid teha nädalas kaks või kolm intervallkõndi, paar pikemat vähemalt tund aega kestvat kõndi ning ülejäänud päevadel võid jalutada lühemalt.

Mida süüa enne maratoni, rajal olles ja pärast maratoni?

Lühemad jalutuskäigud võid teha koos perega, koeraga, sõbraga või lihtsalt omapäi pead tuulutades. Tähtis on see, et sa ei jätaks kõndimist oma Kaalulangus ja maratoni aeg välja, tee seda alati, kui võimalik.

Mees- ja naissoost maratonijooksjate motivatsioon on erinev

Kaubanduskeskuse parklas jäta auto kõige kaugemasse nurka, kõnni paar Kaalulangus ja maratoni aeg vahet pigem jalgsi, lifti asemel vali trepp jne. Võimalusel käi üldse palju treppidel — see põletab rohkem kaloreid kui tasasel maal käimine ning arendab ka jala- ja tuharalihaseid.

Leia tõusud ja künkad Kergel tõusul kõndimine tõstab pulssi, põletab rohkem rasva, aktiveerib tuharalihased ja reielihased.

Kaalulangus ja maratoni aeg

Mida suurem on tõusunurk, seda suurema koormuse saad, kuid erinevalt jooksmisest ei koorma kõndimine liigeseid. Seega vali marsruut, kus mis ei kulge vaid tasasel maal.

Eksperiment: väiksem kehakaal = kiirem jooksja?

Pane ennast kirja mõnele spordiüritusele Paljudel võistlustel saab jooksmise kõrval osaleda ka käijana. Tavaliselt on distantsid kas 5 km või 10 km, aga kõndima saab minna ka poolmaratonile või koguni maratonile.

Uuri võimalusi! Kui paned end mõnele üritusele kirja, on see heaks motivatsiooniks, et käimisega regulaarselt tegeleda. Tõsta tempot Sa ei pea hakkama selleks jooksma, et oma liikumistempot tõsta.

  • Garanteeritud kaalulangus - Apollo
  • Kas kõndimine on kaalu langetamiseks sobiv treening? – Ajakiri SPORT
  • Olgu siis sõnastus ükskõik milline — alates väljendist nälginud lubage naerda!
  • Kuidas imetav ema loomulikul teel kaalust alla võtta saab? – Nupsu
  • Rapla Selveri Suurjooks Ma peaksin alustama seda blogipostituse kirjutamist keskelt ja siis alles algusest.
  • Pärast sünnitust Kuidas imetav ema loomulikul teel kaalust alla võtta saab?
  • Mees- ja naissoost maratonijooksjate motivatsioon on erinev - Teadus - Teadus
  • Eksperiment: väiksem kehakaal = kiirem jooksja? – Nourish, Train & Flourish

Tempot saad tõsta ka kõndimisele hoogu lisades. Kui seda teed, siis saad põletad rohkem kaloreid. Tõsta tempot ja hoia seda!

Refereeritud ajakirjast MensHealth.