Kaalulanguse eesmargid. Related Content

Muudatused, millega saate elada Saate kaotada peaaegu igasuguse dieedi. Psühholoogid ja treenerid teevad seda kogu aeg ja saate ka.

Kaalulanguse eesmärgid: kas teie eesmärk Kaalulanguse eesmargid realistlik? Lugege, kuidas ja kohtuda tervislikke eesmärke Kathleen Zelman, MPH, LD, RD kehakaalu langetamise kliinikud - ekspertkolonn Üks kord lugesin lugu naise kohta, kes kaebas oma arstile oma pettumuse pärast kaalulangusesse.

7 võimalust suurendada oma usaldust kehakaalu langetamisel

Naine kaotas 25 naela, kuid ei olnud rahul. Tema arst küsis seejärel temalt mitmeid küsimusi: Kas tunnete ennast paremini? Kas sa magad paremini? Kas lihtsam on trepist lendama? Kas sa suudad oma jalanõusid siduda ja siduda?

Kaalulanguse eesmärgid: kas teie eesmärk on realistlik? - Tervislik elu

Kas sa end ennast paremini tunnete? Patsient vastas kõigile küsimustele "jah". Tema arst oli uskumatu. Dieteritele ei ole ebatavaline seada oma jaoks kaalukad kaalulangetamise eesmärgid.

Kuidas õigesti määrata kaalulanguse eesmärgid

Mõned jõuavad oma pulmapäevani või kolledži kaaludeni mitu aastat. Teised fantaasivad seda, et nad näevad välja nagu supermodell, kuigi nende loomulikult suured raamid võivad muuta selle võimatuks eesmärgi.

Tervis Kaalulangetamise eesmärgid: kas teie eesmärk on realistlik? Naine oli kaotanud 25 kilo, kuid polnud rahul. Seejärel esitas tema arst talle rea küsimusi: kas teil on parem? Kas sa magad paremini?

Pennsylvania ülikooli Kaalulanguse eesmargid on kolm korda suurem tervise saavutamiseks vajalikust summast. Tõde on, et on ebatõenäoline, et enamik toitjaid kaotavad ühe kolmandiku oma kehamassist.

NHS Kaalulangus nadal 5

Äärmuslike eesmärkide seadmine on seade pettumuseks ja ebaõnnestumiseks. Saate saavutada oma eesmärgi kaalu - nii kaua kui see on mõistlik ja saavutatav. Ärge unustage, et olete reisil, et oma elu ja tervist parandada ja saada oma kaalust üle kontrolli. See pole täiuslikkus.

Kaalulangetamise eesmärgid: kas teie eesmärk on realistlik? - Tervis -

Määra mini-eesmärgid Selle asemel, et pildistada suurust, mida 10 aasta jooksul oma kapist ei ole näha, seatud paremini saavutatavad eesmärgid. Isegi tagasihoidlik kaalukaotus võib parandada teie vererõhku ja kolesterooli, veresuhkru ja triglütseriidide taset.

Kaalulangus neerudes

Kaotades Kaalulanguse eesmargid vähe kui 10 naela, võite asetage tagakülg tagasi ja muutke end ise ennast kohutavaks. Selleks, et hoida teid motiveerituna teie lõppeesmärgi saavutamisel, seadke minimaalsed eesmärgid, mille saavutamiseks saate ühe kuu jooksul.

Kuidas õigesti määrata kaalulanguse eesmärgid

Jälgige oma edusamme ja auhinnake end söögi ja harjumuste parandamise suunas. Näiteks nädalatel, kui jõuate jõusaali viis korda, peate ennast lillede, filmi või pallimänguks - mis iganes tundub teile tasu. See aitab hoida teie suhtumist positiivselt ja meenutada teile tervislikuma eluviisi eeliseid.

  1. Miks on kiire kaalulangus parim viis kaalust alla võtta - Tervisliku Toitumise
  2. Kaalu langemise võitlus nõuab, et te püsiksite optimaalseks ja motiveerituks - tavaliselt pikka aega.
  3. Hullumeelsete asjade aastatuhanded annaksid kaalust alla - kaalulanguse eesmärgid Hullumeelsete asjade aastatuhanded annaksid kaalust alla - kaalulanguse eesmärgid Pole saladus, et ameeriklased tahavad meeleheidet saada:
  4. Kategooriateta Miks on kiire kaalulangus parim viis kaalust alla võtta Üllatus: kiire kaalulangus võib tegelikult olla parim viis kilo langetamiseks.
  5. Proovi erinevaid tooteid ja vali välja see, mis töötab sinu puhul kõige paremini.
  6. Kuidas alustada? | Tervisliku toitumise informatsioon
  7. 5 viisi oma dieedi paremaks toimimiseks

Muudatused, millega saate elada Saate kaotada peaaegu igasuguse dieedi. Kuid selleks, et saata need lisaraskused pakendisse ilma edasi-tagasi piletita, peate leidma tervislikke strateegiaid, mida saate igaveseks jääda.

Põhjus, mida me nimetame kehakaalu langetamise kliiniku programmi toidukomponendiks, on "toitumisplaan", kuna see ei ole toitumine.

Miks on kiire kaalulangus parim viis kaalust alla võtta

Toit on midagi, mida saab minna ja välja lülitada; söömisplaan on kogu elu. Uue elustiili vastuvõtmine tähendab käitumise ja hoiakute leidmist, mis viis kehakaalu tõususse, ja kui olete oma halvad harjumused välja arvutanud, siis muutke need järk-järgult tervislikumaks. Näiteks, kas olete "puhta plaadiklubi" liige? Kas te mõtlesite, et sööte oma rekordajaga? Kas sa sööd televisiooni ees?

Kuidas alustada?

Kas te alati sööte või joote midagi? Alustage tervislikumate käitumiste vastuvõtmist, näiteks jätke igale söögikordele oma plaadile mõni hammustus toidust, aeglustades ja igat hambutamist, vältides katkestusi oma söögikordadele ja täites oma vaba aega muude tegevustega peale söömise. Või oma "parem käitumine" võib hõlmata pedomeetri kandmist ja igapäevaste kuni 10 sammu käimist; üleminek rasvavabadele või kergetele toiduainetele; praetud toidust loobumine; iga päev algab toitev hommikusöök - võimalused on lõputud.

Kaalulanguse eesmärgid: kas teie eesmärk on realistlik?

Trikk on leida muudatusi, mida on lihtne oma elus sisse viia. Ja kui teete midagi korduvalt, muutub see peagi automaatseks.

Cure diabeedi raviks - 5 hämmastavat insuliini

Seepärast seadke "protsessi Kaalulanguse eesmargid näiteks sööge viis portsjonit köögivilja iga päev või logige 10 sammu kolm päeva järjest "tulemuse eesmärkide" asemel näiteks kaotage 30 naela. Protsessi eesmärgid on muutuvate käitumisharjumuste võtmeks, mistõttu võib lõppkokkuvõttes põhjustada püsiva kaalukaotuse. Peale selle on pikemas perspektiivis olulisem tervislikum elustiil kui surnud kilo arv.

Poletage rasva massaaziga

Mägi ülaosas Teie programmi alguses märgivad kõik teie kehakaalu kaotust, komplimente läbi lugedes ja teid rõõmu tundes. Kuid minge kolmandale kuule või nii, ja cheerleaders sageli kõik vaid kaovad.

Ultimate Fat Burning

Kuid uuringud näitavad, et kolm murda reie rasva kuus kuud pärast käitumisharjumuste muutmist on tähtis aeg oma strateegiate ümberhindamiseks.

Kriitiline eesmärk on jätkata liikumist edasi, säilitades seal uusi harjumusi. Mõelge sellele ajale mägi ülaosaga - ja peate üle uued, tervislikumad harjumused muutuma rutiiniks.

Võibolla olete võitlemas kaalulangusprogrammiga, mis tundub olevat lohistades. Olenemata sellest, kas olete määranud lühiajalised kehakaalu langetamise eesmärgid või olete pikaajalise heaolu saavutanud, on teie dieedi paremaks toimimiseks võimalusi.

Väljakutse ennast selleks, et leida võimalusi selle aja jooksul püsida pingestatud: katsetage uusi retsepte, leidke dieet või treenige sõber või proovige uut tüüpi kehalist tegevust.