Kaalulanguse jalgimine makrode jalgimine, Mikroelemendid vs makrotoitained

Nii paljude maitsvate ja mugavate toiduvalikute abil on lihtne alahinnata, kui palju kaloreid me tarbime, ilma et oleksime sellest aru saanud. Esiteks peate välja selgitama, kui palju kaalulangetamiseks söödavad kalorid.

Fat Burner Hispaania

Mehe Elu Kuidas süüa seda, mida soovite, ja kaalu kaotada On uus aasta ja paljudele inimestele on kaalulangetamine nende peamine lahendus.

Ometi on nad selle eesmärgi juba varem tõenäoliselt saavutanud ja ka varem ebaõnnestunud. Seekord Rasva poletamine soudmismasinale tõesti, tõesti tahan selle ellu viia. Üks takistus, mida need inimesed tunnevad isegi alustamisel, on Kiire kaalulanguse mahlade retseptid õige dieedi valimine.

Kas nad peaksid keto poole minema? Kas teha vahelduvat paastu? Kas tsooni dieet või toortoidu dieet? Inimesed võivad leida edu mis tahes arvu dieediplaanidega, kui need plaanid sobivad nende isikupära ja elustiiliga ning neid saab säilitada lõpmatuseni sa teed mitte tahad jo-jo dieeti.

Kuid täna jagan teiega toitumiskava, mida soovitan kõige rohkem. Ma arvan, et see on üks säästlikumaid ja tõhusamaid ning seda saab tegelikult kasutada koos muud tüüpi dieediga. See on süsteem, mida olen viimase nelja aasta jooksul isiklikult kasutanud kaalu langetamiseks ja mõnikord ka kaalu suurendamisekslihastele pakkimiseks, tolli taljelt maha lõikamiseks ja tugevamaks muutumiseks.

See ei ole tegelikult dieet - vähemalt mitte traditsioonilisel viisil, kuidas inimesed selle sõna ümber viskavad: ma ei piira toidutüüpe, mida saan süüa, ega piira massiliselt kaloreid. Ma saan süüa peaaegu kõike, mida tahan, sealhulgas Little Debbie küpsised, pitsa ja Chick-fil-A vürtsikad kana võileivad. Ja täna tutvustan teid, kuidas muuta see teie elu lihtsaks, kuid muutvaks osaks. Mis on makrojälgimine? Makrode jälgimisel võtate iga päev ette teatud Kaalulanguse jalgimine makrode jalgimine valku, süsivesikuid ja rasva.

Nende eesmärkide saavutamiseks pole tähtis, mida sööte mõistlikkuse piires.

Makrod – kui olulised need on ja kas peaksime neid jälgima

Niikaua kui jääte päevaks oma makroeesmärkide piiridesse, olete tubli. Sel põhjusel nimetatakse seda ka paindlikuks dieediks.

Makrojälgimine on paindlik ka muul viisil. Esiteks saab seda kasutada kaalu suurendamiseks ja kaalu säilitamiseks, mitte ainult kaalu langetamiseks. Teiseks saate seda kasutada koos muud tüüpi dieediga.

Lihtne Keto kalkulaator: lihtsad viisid makro arvutamiseks Keto dieedil

Kas sulle meeldib katkendlik kiiresti? Noh, võite sellesse kaasata makrojälgimise, et tagada söömisakna ajal piisavalt vajalikke toitaineid. Kas teete vähe süsivesikuid? Selle jaoks saate jälgida makrosid, et teada saada, kas sööte tegelikult vähe süsivesikuid ja kas saate piisavalt kaloreid oma energiavajaduse rahuldamiseks.

Nouanded parast kaalulanguse kaalu sailitamist

Sõltumata sellest, millised on teie tervise- või sobivuse eesmärgid, on makrojälgimine teid kajastanud. Miks kalorite lugemise asemel makrosid jälgida?

Kõik dieedid toimivad sisuliselt kaloripuudujäägi all, miks mitte makrode jälgimise asemel lihtsalt kaloreid lugeda? Kui jälgite iga makrotoitaine tarbitavate grammide arvu, loete kaudselt ka kaloreid. Makrojälgimisel on eelis puhta kalorite lugemise ees, kuna see aitab tagada, et saaksite oma dieeti piisavalt valku - mis kasvatab lihaseid ja parandab sportlikku sooritust.

Fitness-hüsteeria - Helena Mang Fitness

See võimaldab teil ka manipuleerida rasva ja süsivesikute osakaaluga, mida kasutate energiaallikate jaoks. Katsete abil saate teada, kas teie keha töötab kõige paremini vähem süsivesikuid ja rohkem rasva sisaldades või vastupidi.

Minu kogemus makro jälgimisega Makrojälgimine on minu jaoks olnud mängude muutja. Olen varem proovinud mõnda moerohket dieeti, sealhulgas vähese süsivesikusisaldusega sordid nagu Paleo ja Atkins. Nendel vähese süsivesikusisaldusega dieetidel sain kaalust alla võtta, kuid minu esinemine jõusaalis kannatas süsivesikute puudumise tõttu.

Selliste dieetide pooldajad väidavad, et see on inimestele tõhus viis kaalust alla võtta, rasva vähendada või lihaseid kasvatada. Inimesed ei jälgi nende toitumisharjumuste käigus tavaliselt mikroelemente, mistõttu võivad nad soovitada vastavalt suunistele teadmiseks vajaminevaid vitamiine ja mineraalaineid ning veenduda, et need sisaldavad ka neid. Ketogeenne ehk keto dieet on viimastel aastatel populaarsust kogunud.

Ja selle asemel, et välja näha terve ja tugev, näeksin ma välja tühjenenud. See olen siiski ainult mina. Teised inimesed võivad madala süsivesikusisaldusega dieediga edukalt hakkama saada eriti kui nad on keskendunud pigem kehakaalu vähendamisele kui sportlikule jõudlusele. Teiste dieetide probleem oli järgimine.

Kui palju süüa, et kaotada kaalu?

Püsiksin paar nädalat dieedil üsna usuliselt, kuid lõpuks oli mu tahtejõud ammendunud ja avastasin end söömas palju toitu, mida ma poleks pidanud sööma. Ma läheksin siis jälle vagunile, ainult et tsükkel uuesti algaks. Kui avastasin makrojälgimise, suutsin oma toitumisega manipuleerida, sõltuvalt sobivuse eesmärkidest. Kui minu eesmärk on saada suureks ja tugevaks, siis ma lihtsalt seadsin makro tarbimise kõrgemaks, eriti süsivesikute tarbimise.

Kui mul on vaja keharasva eraldada, vähendan ma oma makrosid ja tarbin rohkem rasva kui süsivesikud. Kuid paindliku dieedi järgimise suurim eelis on see, et see Kaalulanguse jalgimine makrode jalgimine mulle tagasi autonoomia selle suhtes, mida ma söön.

MIKROD JA MAKROD: MääRATLUS, SUMMAD JA PALJU MUUD - MEDITSIINI-

Keelatud toitude loend puudub. Ma ei pea taluma igapäevast lahingut, et elada ajaloo kõige mitmekesisemal ja huvitavamal toidumaastikul, samal ajal kui saan süüa vaid tosin kaupa pikast nimekirjast.

Millal rasva poletite suua

Pärast seda, kui hakkasin makrosid jälgima, pole ma kunagi tundnud end söödud puuduses ega süüdi. Söön toitu, mis mulle meeldib, seni, kuni see sobib minu selle päeva makroeesmärkide piiridesse. Paindliku dieediga pakutav autonoomiatunne on suur põhjus, miks olen suutnud seda söömisviisi neli aastat järjest säilitada.

Uuringud näitavad, et tervisekäitumise nagu tervislik Kaalulanguse jalgimine makrode jalgimine jätkusuutlikkuse tagamiseks tuleb käitumine vabalt valida. Niipea, kui tunnete, et teile öeldakse, mida teha või mida teha peaks süüa, olete juba ebaõnnestumise seemned õmmelnud.

  1. täielik juhend makrode jälgimiseks | mehisuse kunst"
  2. Makrod - kui olulised need päriselt on? | Fit With Mona
  3. Kaloraaž tundub tegelikult ju üsna suur ja mahu poolest saab korralikult süüa, aga kulutan ka päevas üsna palju, seega tühja kõhu tunne vaevab pea iga päev.
  4. Siit saate teada, kuidas oma keto makrod õigesti arvutada - Tervisliku Toitumise
  5. Teie Täielik Juhend 'IIFYM' Või Makro Dieedi Kohta | Tervisliku toitumise

Kuidas jälgida oma makrosid kaalu langetamiseks või suurendamiseks Kuidas välja selgitada, millised peaksid olema teie makroeesmärgid Esimene samm makrode jälgimisel on välja selgitada, Kaalulanguse jalgimine makrode jalgimine peaksid olema teie igapäevased makroeesmärgid.

See varieerub sõltuvalt teie praegusest kehakaalust, aktiivsuse tasemest, terviseprobleemidest nt kui olete diabeetik, peate võib-olla sööma vähem süsivesikuid ja mis on teie sobivuse eesmärgid.

Teie täielik juhend 'IIFYM' või makro dieedi kohta

Ideaalis töötaksite koos sertifitseeritud dietoloogiga, kes aitaks teil välja selgitada, milline peaks olema teie igapäevane makro tarbimine. Kui te ei ole dieediarstiga nõu pidamas, võite makrokalkulaatorit veebis kasutada. Enamik neist on tasuta, kuid võib nõuda, et registreeruksite nende saidile. Tulemuste saamiseks peate registreeruma nende saidil. Vastate mõnele küsimusele oma kaalu, aktiivsuse taseme ja eesmärkide kohta ning need annavad teie jaotuse makro kohta.

Siin on minu makrode jälgimise kogemuse põhjal karm juhised, mida saate kasutada makrotarbimise arvutamiseks selle põhjal, kas soovite kaalust alla võtta või kaalus juurde võtta.

Lõputu juurdepääsuga parimatele restoranidele ei tundunud elu mõõdukalt valikuvõimalusena. Sellegipoolest teadis ta, et tal on vaja seda sisse kerida.

Nendes arvutustes eeldatakse, et treenite kolm korda nädalas ja võite süüa suhteliselt kõrge süsivesikute dieeti. Kaalu kaotama Valk: 1 g x teie kehakaal kilogrammides Süsivesikud: 1 g x teie kehakaal kilogrammides Rasv: 0,27 g x teie kehakaal naelades Nii et kui kasutate neid numbreid, kui kaalute naela ja proovite kaalust alla võtta, näeks teie makrotarbimine välja selline: Valk: grammi Rasv: 65 grammi Kalorite koguarv: Kui tahtsite süüa vähem süsivesikuid kui rasv, võiksite asju muuta, süües päevas grammi süsivesikuid ja grammi rasva.

Kuidas süüa seda, mida soovite, ja kaalu kaotada

Hoidke valk sama. See jaotus annaks ikkagi kalorit, mis viiks tõenäoliselt kaloripuudusesse, mis tähendab, et kaotate kaalu. Kui kaotate nädalas umbes 1 kilo, olete tubli. Kui ei, siis peate mõned muudatused tegema lisateavet allpool. Kaalus juurde võtma Valk: 1 g x teie kehakaal kilogrammides Süsivesikud: 2 g x teie kehakaal kilogrammides Rasv:. Hoidke oma valk lihtsalt ühesugusena ja muutke oma rasvu ja süsivesikuid nii, et jõuaksite ikkagi selle 2 kogu kaloraaži lähedale.

Teate, et teie makro tarbimine kehakaalu suurendamiseks töötab, kui te võtate nädalas umbes kilo juurde. Kui te seda ei ole, peate kohandama lisateavet allpool. Lugege kindlasti meie põhjalikku artiklit kuidas kaalus juurde saada. Kuidas makrosid jälgida Nii et olete oma makroeesmärgid paika pannud. Nüüd, kuidas teate söödava toidu makrojaotust ja kuidas saate jälgida kogu päeva tarbitavaid makrosid?

Sisenema MyFitnessPal.

L-Thyroxine T4 Kaalulangus

See rakendus muudab teie makrode jälgimise ülilihtsaks. Nende andmebaasis on üle 11 miljoni toidu sealhulgas toidud enamikes suuremates restoranides koos kalorite ja makrode jaotusega. Lihtsalt otsige seda, sisestage oma portsjoni suurus ja bam!

Makrosid jälgitakse. Nutitelefoniga saate skannida isegi pakendatud toitude vöötkoodi ja makroteave sisestatakse automaatselt. Põhiteenus on tasuta ja võimaldab jälgida Kaalulanguse jalgimine makrode jalgimine ning seada eesmärke. Kui olete alles alustanud makrojälgimisega, on see kõik, mida vajate. Kui olete sellega natuke tegelenud, soovitaksin minna üle premium-paketile. See maksab 50 dollarit aastas, kuid see annab teile mõnusaid funktsioone, nagu näiteks võimalus, et teil oleks erinevateks päevadeks erinevad makroeesmärgid, ja võime muuta makroeesmärke protsentide kaupa.

Neid funktsioone pole makrode jälgimiseks vaja, kuid IIFYM-iga edasijõudnumaks muutudes on need toredad.

Mikrod ja makrod: kõik, mida peate teadma

Oma makrosid saate jälgida MyFitnessPali veebisaidil või saate rakenduse nutitelefoni alla laadida. Rakendust on palju lihtsam kasutada kui veebisaiti. Kuidas ma tean, kui palju olen söönud? Makrode jälgimise üks suurimaid väljakutseid on osade väljamõtlemine. Makro tarbimise täpseks arvutamiseks peate teadma, kui palju toitu sööte. Toit, mis on saadaval standardiseeritud, portsjonite kujul, on lihtne.

Näiteks kui sööte pakendatud valgubatooni, otsige see lihtsalt MyFitnessPal'ist ja sisestage see oma logisse.