Keha ohuke lahendus.

Harjutage nii palju kui võimalik, et loomulikult õhuke püsida. Valige toitev köögivili, milles on võimalikult vähe süsivesikuid. Saledamaks muutumiseks võtke ette aktiivne hobi.

Kuigi on oluline mõista, et kõik ei pea välja nägema nagu rajamudelid, võite jääda saledaks, muutes lihtsaid elustiili muudatusi. Tervislik toitumine tuleb kombineerida rohke liikumisega sa ei pea trenni minema!

Astuda 1. Värskest uuringust selgus, et madala rasvasisaldusega ja kõrge süsivesikusisaldusega dieedi asemel kaotavad madala süsivesikute sisaldusega inimesed palju rohkem kaalu, hoiavad paremini kaalu ja neil on vähem ebatervislikku keha ohuke lahendus.

Kui soovite kaalust alla võtta ilma suurema vaevata, minge madala süsivesikute sisaldusega dieedile vähem kui 40 grammi süsivesikuid päevas. Heade lahjade valkude allikate hulka kuuluvad nahata kana, kalkun, lõhe, sardellid, sardiinid, tofu, edamaam, sojapähklid, mandlid, kreeka pähklid ja maapähklid. Proovige selliseid eineid nagu kalkunivorstid munadega, spinatisalat jogurtikastmega keha ohuke lahendus kanarind brokkoliga.

Kui alustate madala süsivesikusisaldusega dieediga, lülitub teie keha energiaallikana rasvade kasutamisele süsivesikute asemel. See tähendab, et võite hakata sööma palju rasvast liha, kui soovite, kuid mida vähem rasva tarbite, seda vähem peate rasva abil treenides põletama. Lahjade valkude valimine aitab teil kaalust alla võtta kõige kiiremini, kuid kui olete kaalus juurde võtnud, võite hakata sööma ka punast liha ja rasvasemaid valke.

Söö palju köögivilju.

Suurendada kehakaalu keskpäeval on minu töö vahetustega. Ma tahan jääda hiljaks.

See võib olla keeruline, sest mõned köögiviljad sisaldavad ka süsivesikuid. Valige toitev köögivili, milles on võimalikult vähe süsivesikuid. Head valikud on spinat, brokoli, lehtkapsas, rooskapsas ja Šveitsi mangold.

Keha näeb õhuke välja, kuid kehakaal tõuseb

Ole teravilja- puuvilja- ja piimatoodete suhtes tark. Kõiki neid toite saate süüa, kui järgite madala süsivesikute sisaldusega dieeti. Kuid ole ettevaatlik, kumma valisid, ja ära söö üle. Teie dieet peaks koosnema peamiselt lihast, pähklitest ja köögiviljadest.

Loomulikult õhuke

Piimandus sobib suurepäraselt madala süsivesikusisaldusega dieedile. Kuid piimatooted ei sisalda nii palju toitaineid, nii et ärge üle sööge. Valige kindlasti madala rasvasisaldusega piimatoode, et te ei saaks liiga palju rasva. Kodujuust on hea näide. Kui sööte vähe süsivesikuid, võite süüa mõnda teravilja, kuid ainult väikeste portsjonite kaupa.

  • LOOMULIKULT õHUKE - LAHENDUSI -
  • 5 Kaalulangus ja A1C
  • Keha näeb õhuke välja, kuid kehakaal tõuseb Keha näeb õhuke välja, kuid kehakaal tõuseb Vabandust, enne kui soovin küsida, kaaluprobleem, mul on keha, mis on õhuke, kuid minu kaal tõuseb alati, kuigi ma söön ilma riisita väga vähe, isegi kui ma mõnikord ei söö, ma lihtsalt söön ja teen alati puuvilju ja jood väga vett palju, vältisin isegi nuudlite, riisi, leiva, kartuli ja rämpstoidu söömist, aga ka jookide, sealhulgas piima söömist, treenisin alati pärastlõunal, kuid miks mu kaal tõusis dramaatiliselt?
  • Kas kookospahkli vee kaalulangus

Valige teraviljad, millel on kõrge toiteväärtus ja kõrge valgusisaldus, nii et need sobivad teie dieediga hästi. Head teraviljavalikud hõlmavad kinoa ja kaera. Puuviljad sisaldavad palju suhkrut ja süsivesikuid, nii et sööge ainult puuvilju, mis sisaldavad palju toitaineid.

Kiivi on hea variant, sest tükk sellest sisaldab juba päevas rohkem C-vitamiini kui vaja ja vaid grammi süsivesikuid. Ärge sööge suhkrut ja ebatervislikke rasvu. Ebatervislikud rasvad on näiteks küllastunud ja transrasvad, mille tunneb tavaliselt ära selle järgi, et see jääb toatemperatuuril kõvaks.

keha ohuke lahendus

Söö siiski palju tervislikke rasvu. Suhkur on karastusjookides, mahlas, maiustustes ja puuviljades. Ebatervislikke rasvu leidub punases lihas, külmlõigetes, võis ja juustus. Tervisliku rasva allikate hulka kuuluvad lõhe, sardellid, sardiinid ja munad.

keha ohuke lahendus

Söö väikeste portsjonitena. Isegi kui sööte vähe süsivesikuid, on oluline mitte üle süüa. See tähendab, et peate portsjonitele hoolikalt tähelepanu pöörama. Õpi ära tundma ka siis, kui oled täis. Söö väikeselt taldrikult. Enne uuesti serveerimist oodake 15 minutit pärast seda, kui keha ohuke lahendus esimene taldrik on tühi. Mõnikord võtab mõni aeg aega, kuni kõht ütleb ajule, et olete täis. Pidage meeles, et mõnikord arvate, et olete janu või igavus näljane.

Enne söömist proovige nende tunnetega midagi ette võtta.

KUIDAS ARMASTADA OMA KEHA

Istumine nõuab väga vähe energiat. Isegi püsti seistes kulub rohkem kaloreid. Kui suudate natuke sagedamini püsti tõusta või eelistate roti murk kaalulangus aega ringi jalutada, on see palju parem.

Hankige töölaud, mida peate toetama, kui saate. Võite ka telefonis asju uurides või asju salvestades ringi kõndida, selle asemel et kirjutuslaua taga istudes seda tippida. Pikka aega istumist on seostatud mitmesuguste tingimustega.

Kõndige nii palju kui võimalik. Kõndimine ei pruugi olla sama tõhus kui jooksmine, kuid see kulutab kaloreid ja hoiab teie kaalu. Isegi kui teil pole aega teadlikult jalutama minna, võite vähemalt proovida mõelda mõnele võimalusele, kuidas rohkem liikuda.

Näiteks saate teha järgmist. Parkige autoga sisseoste tehes veidi eemale. Auto asemel bussiga sõitmine. Minge lifti või eskalaatori asemel alati trepist. Minge lõunapausi ajal jalutama või pidage jalgsi koosolekut, et saaksite vestluse või söömise ajal paar ringi mööda hoonet ringi kõndida.

  1. Kõik algas sellest, et ma lihtsalt tundsin, et ei jaksa enam kaloreid lugeda ja tundsin hirmu selle ees, et kas terve mu elu ongi nüüd selline, et ma ei julge midagi süüa ja kui söön siis piitsutan end selle eest ja tunnen halvasti.
  2. Banana raputada rasva kadu
  3. Miks on keha õhuke?

Saledamaks muutumiseks võtke ette aktiivne hobi. Kui saate teha midagi lõbusat, mis kulutab kaloreid, on see suurepärane võimalus kaalust alla võtta ilma täiendavate "pingutusteta".

Leidke hobi, mida saate teha üksi või koos teistega.

Miks on keha õhuke?

Igasuguseid tegevusi leiate oma kooli või õppe, rahvamajade või rahvamajade kaudu. Mõnikord saate allahindlust, kui teil on madal sissetulek. Proovige selliseid hobisid nagu jalgrattasõit, seiklusfotod või tantsimine. Isegi näitlemine nõuab palju füüsilist tegevust.

Täitke oma ooteaeg aktiivsusega, nii et kulutate kaloreid sellest aru saamata. Kui midagi ootate, võite liikuma hakata. Isegi mõni minut treeningut kulutab rohkem kaloreid kui siis, kui istuksite nutitelefoniga diivanil.

keha ohuke lahendus

Tee kükke, kuni ootad teevee keemist. Tehke plank või hüppedokid, kuni ootate reklaami lõppu ja oma lemmiksarja uuesti alustamist. Harjutage nii palju kui võimalik, et loomulikult õhuke püsida.

Suurendada kehakaalu

Kui teil on aega, on sportimine kindlasti kõige tõhusam viis saledana püsimiseks. Täiskasvanu jaoks piisab vaid 30 minutist intensiivsest treeningust päevas ja selle saab jagada kaheks viieteistkümneks minutiks. Veenduge, et spordiala, mida teete, on tõhus treening kogu kehale. Hea näide kogu kehalise treeningu keha ohuke lahendus on burpee.