Kehakaalu langetamise maar. HOW TO LOSE WEIGHT IF NOTHING WORKS

Kuidas trenni tehes kaotada kaalu minimaalse ajakuluga. Kõik see suurendab igapäevast kalorite tarbimist. Tervislike süsivesikute kasutamise reeglid kehakaalu langetamiseks Kehas on ühendeid, mis tagavad, et inimene täiendab kaalulanguse ajal eluks vajalikke energiavarusid.

Kehakaalu langetamise maar fy salendav

Video süsivesikute Kehakaalu langetamise maar tarbimise kohta Kalorite tarbimine Neile, kes soovivad kaalust alla võtta või lihasmassi suurendada, on laialt levinud soov seda protsessi kiirendada, mis viib sageli asjaoluni, et süsivesikute päevane tarbimine vähendatakse maksimaalsele tasemele ja mõnikord seatakse madalamale.

See on sageli suur viga, sest inimkeha kulutab kaloreid mitte ainult füüsiliseks tegevuseks, vaid ka oma funktsioonide säilitamiseks. Naiste süsivesikute, valkude ja rasvade koguse arvutamiseks peate meeles pidama põhireegleid: aastaste vanusekategooria jaoks peate päevamäära alusel tarbima - kilokalorit.

Vanuses 26—50 aastat on normiks rasvade, valkude ja süsivesikute tarbimine päevas — kilokalorit. Kui on füüsiline aktiivsus, siis peate sööma kuni kalorit päevas.

Kehakaalu langetamise maar salendav too

Kui kehaline aktiivsus on väike, siis mitte rohkem kui kilokalorit päevas. Kalorite tarbimise dramaatiline langetamine alla miinimumtaseme võib põhjustada tõsiseid terviseprobleeme.

Tooted Süsivesikute all mõistetakse komponente, mis annavad inimesele kõigi eluprotsesside jaoks vajaliku energia. Selliseid ühendeid leidub taimsetes saadustes, mida tuleb süüa, sest keha ei suuda neid iseseisvalt sünteesida.

Mifflin San Georgi arvutamise valem Ameerika toitumisspetsialistid on sellele valemile tuginenud üle kümne aasta. See põhineb Harris-Benedictuse valemil, mis pole vähem tuntud ja arvutuste järgi juba klassikaline. Arvestatakse inimese keskmist koormust kehale, sugu, vanust ja kaalu ning inimese süsivesikute päevamäära. Meeste puhul: kaal kilogrammides korrutatuna 10 pluss kõrgus sentimeetrites korrutatud 6,5 pluss vanus aastates Kehakaalu langetamise maar 5 ja pluss veel 5.

Mitu valku, rasva ja süsivesikut vajate kehakaalu langetamiseks päevas: päevane määr

Seetõttu parandati arvutust hiljem. Väärtus "A" viitab kehalise aktiivsuse tasemele. Sõltuvalt koormustest on välja töötatud teatud väärtused: kehaline aktiivsus puudub või nende arv pole märkimisväärne - 1,2; madal kehaline aktiivsus - 1,; kehaline kasvatus keskmisel tasemel - 1,55; kõrge aktiivsus, pidev sport - 1,; tõstmine, lihasmassi aktiivne komplekt - 1,9.

Parim aeroobne treening kehakaalu langetamiseks - 23-minutised hommikused harjutused

Harris Benedictuse valem Arvutab valkude, rasvade ja süsivesikute määra päevas. See võeti välja Valem põhineb ka kolmel põhiparameetril: kaal, vanus ja pikkus. Baasainevahetuse kiirust arvutatakse selleks, et teada saada, kui palju rasva peate ühe päeva jooksul tarbima. Seda arvutust saavad mehed kasutada kalorite arvutamiseks lihaseid kasvatades. Valemi põhiolemus on põhi- ja aktiivse ainevahetuse arvutamine. Aktiivne ainevahetus tuleneb inimese elustiilist: kui füüsiline treening vähendatakse nulli - 1,2; väike või haruldane kehaline kasvatus - ; keskmine koormus - 1,55; kõrge aktiivsus, pidev sport - 1,; väga suur koormus - 1,9.

Viimases etapis tuleb need kaks väärtust korrutada, saadud tulemuseks on tarbitud kalorite keskmine määr.

Kehakaalu langetamise maar lopetas liha soomine kaalulangus

BZHU arvutamine BJU arvutatakse naistele ja meestele päevas selle põhjal, kui palju kaloreid nad peaksid päevas saama. Aluseks võetakse süsivesikute, rasvade ja valkude määr kalorite sisalduse osas, mida peetakse optimaalseks.

Võtame proportsioonid 3: 2: 5 ja saame Päevane kaloraaž on kcal. Jagatud 10 portsjoniks.

Mitu süsivesikut sööd päevas kaalulangetamiseks?

Tulemuseks on kcal osa kohta. Järgmisena peate tulemuse korrutama iga elemendi kcal-ga.

  • Murda rasva en espanol
  • B4 Fat Burner Review
  • Raske kaalulangus sumptomid
  • Kui palju süsivesikuid päevas kehakaalu kaotamiseks vajate: päevane määr
  • Kaotada kaalu, mitu sammu võtta

Viimase grammi portsjoni arvutamine: Jagame 4-ga, saame g valke; Jagage 9-ga, saame 35,6 g rasva; jagatud 4-ga võrdub grammi süsivesikutega. Näpunäited kehakaalu langetamiseks Kaalu kaotamisel peate asjatundlikult lähenema toitainete jaotusele.

Väldi kaalu langetamisel jojo efekti

Neile, kes soovivad need liigsed kilod kaotada, on toitumisspetsialistide näpunäited: Kurnavate ja raskete dieetide asemel on parem arvutada BJU. Päevane süsivesikute tarbimine ei tohiks olla väiksem kui grammi. Rasvade tarbimine on immuunsuse nõuetekohaseks toimimiseks hädavajalik. Päevane rasva vajadus on 30 - 40 grammi. Ärge unustage vett, mida peate jooma kilogrammide arvu järgi.

Kehakaalu langetamise maar Isikliku kaalulangus treener

Vältige Kehakaalu langetamise maar maiustusi, kui olete ülekaaluline. Kui teete ennast korralikult S2 Slimming, normaliseerub kaal kergesti.

Väldi kaalu langetamisel jojo efekti - Naistekas

Naiste, meeste, laste valkude, rasvade, süsivesikute tarbimise, kehakaalu languse ja kehakaalu suurenemise arvutamine Lugemisaeg: 12 minutit Valkude, rasvade ja süsivesikute tarbimise määra tundmine on vajalik mitte ainult neile, kes näitajat hoolikalt jälgivad. See on vajalik ka tasakaalustatud toitumise jaoks.

Tõepoolest, paljud inimesed ei söö korralikult, mille tagajärjel seisavad nad silmitsi erinevate haigustega. Mõningaid terviseprobleeme saab vältida lihtsalt dieedi korrigeerimisega. Lisaks ei ole BJU suhte arvutamine toidus ja sobivate toodete valimine nii keeruline, kui tundub. Kuidas arvutada BZHU kalorite sisaldus ja suhe? Valkude, rasvade ja süsivesikute päevase tarbimise väljaselgitamiseks peate kõigepealt arvutama kalorite sisalduse. Seda saab teha kalkulaatori abil, kasutades valemi baasainevahetuse BMR arvutamiseks.

Kaotada kaalu, mitu sammu võtta

Saadud kalorite arv näitab, kui palju energiat keha puhata kulutab. Kuid elus inimene liigub, töötab, tegeleb spordiga jne. Kõik see suurendab igapäevast kalorite tarbimist. Seetõttu on pärast baasainevahetuse arvutamist vaja kindlaks määrata aktiivsuse koefitsient Ka. Seda saab teha järgmiste kriteeriumide kohaselt: Ka.