Kolesterooli kaalukaotus, Kolesterooli reguleerimise dieedi põhitõed

Proovige meeles pidada, et see H-number on abiks, mida soovite kõrgel hoida. See dieet sisaldab palju kala, köögivilju, puuvilju ja madala rasvasisaldusega piimatooteid ning vähe soola ja alkoholi. Pigem tasub süüa võimalikult n. Kiire värskendus: LDL ehk madala tihedusega lipoproteiin on kolesterooli halb liik. Mõned kõrge üldkolesterooliga inimesed võivad olla südamehaiguste eest mõnevõrra kaitstud, kui nende HDL-tase on suhteliselt kõrge. Ebatervislik kolesteroolitase võib suurendada teie riski järgmistele?

Tegelikult on see meie keha jaoks sama loomulik kui veri ise - me kasutame kolesterooli rakumembraanide moodustamiseks, hormoonide loomiseks ja igasuguste oluliste kehaprotseduuride läbiviimiseks.

Kolesterooli kaalukaotus oz poletada rasva

Valmistame seda isegi ise - umbes milligrammi - iga päev. Mõned toidud sisaldavad kolesterooli, näiteks munakollased, liha ja täispiimapiim ja kõik need kolm võivad tegelikult aidata kaalukaotus. Kuid suurema osa sellest teeb keha.

Kolesterooli kaalukaotus ei saa piisavalt une kaalulangus

Samuti võib see naastult eemaldada liigse kolesterooli, pidurdades selle kasvu. Kõrge HDL-tase näib kaitsvat südameataki eest ja madal tase näitab suuremat südameataki ja võib-olla insuldi riski.

Mida teie numbrid tähendavad

LDL-kolesterool Või halb 'laisk' kolesterool, selle Kolesterooli kaalukaotus, et liigne kolesterool maksa viia, hoiab selle lihtsalt veres, põhjustades selle kogunemist teie arteritesse.

Kõrge tase tähendab suurenenud riski südamehaigussamas kui madalam tase kajastab madalamat riski. Kahjuks on osa teie kõrge kolesteroolisisalduse riskist teie kontrolli alt väljas.

Kuid teil on peaaegu täielik kontroll kolesterooli tervise kahe tohutu teguri üle: dieet ja treenimine. Siin on mõned kiired ja lihtsad viisid, kuidas kolesteroolitaset tervislikus vahemikus hoida ja hoida.

Kolesterooli kaalukaotus Ultimate Fat Burning

On leitud, et see hirmutav rasv tõstab LDL-i rohkem kui miski muu, mida sööd ka kolesterool ise! Ameerika Südameliit ütleb, et päevas ei tohiks süüa rohkem kui 2 grammi transrasvu.

Kolesterooli kaalukaotus Kuidas pingutada naolihaseid parast kaalulangust

Ainus Kolesterooli kaalukaotus selles kindel olla on kontrollida koostisosade loendit, kas oleks mainitud osaliselt hüdrogeenitud õlisid - need on kõigi transrasvade allikad.

H2O joomise loominguliste ideede saamiseks vaadake neid retsepte detox veed!

Saage aru oma numbritest

The Mayo kliinik soovitab iga päev 30 minutit treeningut, kuid soovitab, et mitu korda päevas minutiliste intervallidega treenimine võib olla tõhus kaalulangetamise algus. Greip võib võidelda südamehaiguste ja vähktõvega, käivitada keha kehakaalu langetamise ja isegi aidata parem magada!

  • Kuidas alandada LDL-kolesterooli - millest alustada? - Arütmia
  • AVG kehakaalu langus kuus
  • Kaalulangus tugevuskoolituses
  • Kõrge kolesteroolisisaldusega dieediplaan: mida süüa ja vältida - Tervisliku Toitumise
  • 8 võimalust kolesterooli alandamiseks 10 sekundiga - Tervisliku Toitumise
  • Kaalulangus fentermiini ja topiramaadiga
  • Toit rasva eemaldamiseks maksast

The American Journal of Clinical Nutrition teatab, et süües kaks portsjonit täisteratooteid - jah, Cheerios loeb! Vanderbilti ülikooli teadlased leidis, et seitsme tassi rohelise tee ekvivalendi joomine päevas võib aidata vähendada LDL-kolesterooli taset 16 protsenti.

Kuid isegi tassi või kaks päevas võib olla kasulik.

Harvardi uuring näitas, et see juhtus inimestega, kes asendasid kalorit süsivesikuid - see on 14 Baked Lay kartulikrõpsu - ühe untsi pähklitega päevas. Eraldi