Kumme kaalulanguse napunaiteid

Kõige populaarsemate hulgas, mis toob reaalseid tulemusi, väärib märkimist kapsas, tatar, arstide dieet, keefir, köögiviljad. Dieedi kohaselt ei saa saadud pudrule õli, soola, maitseaineid lisada. Uuringus tundsid inimesed, kes nuusutasid piparmünti iga 2 tunni tagant, vähem näljasena, olid keskendunumad ja tarbisid nädalas vähem kaloreid kui mittesuitsetajad. Uuringud näitavad, et peegli ees söövad inimesed naudivad rämpstoitu vähem ja söövad selle tulemusel vähem. Veelgi enam, vett leidub rohkesti paljudes puu- ja köögiviljades, mis tähendab, et te ei pea tingimata jooma lihtsalt tavalist vett.

Kumme kaalulanguse napunaiteid

Toiduturustajad on kulutanud miljoneid värvide, maitsete, lõhnade ja pakendite uurimisele, et leida parimaid viise, kuidas saada rohkem süüa. Kuid viimase paari aasta jooksul on ajuteadlased avastanud näpunäidete leevendamiseks mõned Kumme kaalulanguse napunaiteid.

Näpunäiteid kaalulanguse platoo võitmiseks

Nende teadusega toetatud strateegiate abil saate tungis üle süüa. Kaotage kahe kuuga kuni 25 naela - ja näete säravam kui kunagi varem - uue noorema kavaga 8 nädalat!

  • Ülevaated kaalulanguse tulemuste kohta Iga tüdruk saabub kord, kui tal tuleb lihtsalt oma figuuri võimalikult heas valguses demonstreerida: rannas, puhkusel kus ta kavatseb tihedat kleiti kanda või iludusvõistlusel.

Enda söömise jälgimine võib olla ebameeldiv kogemus ja kindlasti paneb see teid oma valikud uuesti läbi mõtlema. Niisiis, jah, riputage oma söögitoas peegel ja kui te välja lähete, uurige, kas perenaine suudab teid oma peegelduse ette istuda.

10 Kaalulangus Näpunäiteid, kuidas muuta sööma

Uuringud näitavad, et peegli ees söövad inimesed naudivad rämpstoitu vähem ja söövad selle tulemusel vähem. Inimesed, kes istusid tervisliku toidu juurde, tundsid end tegelikult paremini - lisaks said nad köögiviljadest rohkem rõõmu.

Kumme kaalulanguse napunaiteid

Teadlaste hinnangul peegeldab teie peegeldus teid oma valikute eest vastutavaks ja tervislikud valikud tekitavad positiivseid emotsioone. Korras kodu leevendab stressi ja tundub, Kumme kaalulanguse napunaiteid puhas köök aitab kaloreid vähendada.

Kumme kaalulanguse napunaiteid

Veetes vaid 10 minutit segases, korrastamata köögis, näitasid keskkonna- ja käitumisharjumuse uuringus vabatahtlikud, et jõuavad suurema tõenäosusega ebatervislike suupistete juurde nagu küpsised. Võrreldes korrektses köögis asuvate inimestega kes valisid suurema tõenäosusega porgandid, Slimming oma pahkluude nad valisid söödi veel umbes kalorit - kogu see rämps.

Teadlased leidsid, et kommibaari või kotitäie krõpsude saamiseks dollarite väljakaevamine võib anda teile piisavalt pausi, et ostu uuesti läbi mõelda.

10 imelikult tõhusat kaalukaotuse näpunäidet, mille taga on teadus

Ostukäitumise uuringu kohaselt peatab sularahaga lahkuminek paljude impulsiivsete kookide ja küpsiste ostmise. Veel üks trikk toidupoes on väiksema käru valimine: Need teadlased märkisid ka, et inimesed ostsid suurema käru ümber lükkamise ajal impulsiivsemaid oste.

Pehme valgustusega stress sulab, vestlus muutub huvitavaks ja meeleolu paraneb.

Jah, ja sa sööd vähem, selgub ajakirjas Psychological Reports avaldatud uuringutest. Lööge hämaramalt, et vähem süüa, samal ajal rohkem sööki nautides. Ajakirjas Appetite avaldatud uurimistöö Polukullastumata rasva kaalulangus aitab vaid piparmündivõtmine isu ja emotsionaalset söömist kontrolli all hoida.

Tervislik kaalulangus - näpunäited kaalulanguse kohta

Uuringus tundsid inimesed, kes nuusutasid piparmünti iga 2 tunni tagant, vähem näljasena, olid keskendunumad ja tarbisid nädalas vähem kaloreid kui mittesuitsetajad. Piparmünt mitte teie tass teed?

  • 10 Kaalulangus Näpunäiteid, kuidas muuta sööma
  • Tervislik Kaalulangus - Näpunäited Kaalulanguse Kohta
  • Teismeliste kaalulangus: lihtsad näpunäited ja plaanid selle saavutamiseks - Healths -
  • Dieet kehakaalu kaotamiseks 10 kg võrra - nädala toitumismenüü ja ülevaated
  • Scott Mõnikord vähendab kaalulangus mitte ainult seda, mida te sööte, vaid ka seda, kuidas te sööte.

Sarnane uuring leidis Suurbritannias sama efekti, kui inimesed kandsid vanilje lõhnaga plaastrit. Nad kaotasid kuus kuus 5 kilo ja tundsid oma dieedi üle kontrolli rohkem kui inimesed, kes plaastrit ei kandnud.

Mida teha pärast 10 päeva kaalulanguse säilitamiseks? Kuidas 10 päeva jooksul kodus kiiresti kaalust alla võtta koos ekspertide näpunäidetega Kaalukaotust saab kiirendada õige toitumise ja konditsioneerimisega. Selles postituses arutatakse 10 parimat toitu, harjutusi ja elustiili näpunäiteid kaalulangetamiseks 10 päeva jooksul.

See sobib naistele, mitte nii palju meestele. Ajakirjas Journal of Applied Social Psychology tehtud uuringute kohaselt kipuvad naised mehe seltsis vähem tellima ja rohkem toitu valima. Kuid mehed kippusid naistega einestades tellima üle rohkem kalorit ¿Quien es mas macho?

Kumme kaalulanguse napunaiteid

Kui teiste meestega. Veel ühes hiljuti ajakirjas Evolutionary Psychological Science avaldatud uuringus süvenesid uudised meeste jaoks veelgi. Mehed, kes söövad vähemalt ühe naisega söögikohas, mida saate süüa, sõid kaks korda rohkem kui mehed, kes sõid koos teiste poistega.

  1. Söö valku Kas olete hiljuti alustanud kaalulangetusprogrammi ainult selleks, et jõuda olukorda, kus teie kehakaal püsib stabiilne?
  2. Aga need inimesed, kes teenivad elatist, julgustades inimesi, et parandada oma dieeti?
  3. Oige ja kaalulangus soomine
  4. Poletage rasva ilma naljata

Seal toimub meestele kaks õppetundi: vältige kõik, mida saate süüa, puhvet ja ärge proovige daamidele muljet avaldada, muutes endale inimese prügikotti. Kõhn on nagu kõhn või midagi sellist: varjatud viisil taotlege tabelit jaotises, mida teenindab kõige õhem teenindaja.

Teismeliste tervislik kaalulangus: lihtsad näpunäited ja plaanid selle saavutamiseks

Kui kelneril pole graatsilist viisi ilma solvamata taotleda, soovitavad teadlased enne restorani jõudmist otsustada, mida tellida, kui palju kavatsete juua, ja otsustada magustoit vahele jätta. Valge pasta valge koorekastmes valgel taldrikul võrdub ületäitumisega: ajakirjas Journal of Consumer Research tehtud uuring leidis, et inimesed kontrollivad portsjoni suurust paremini, kui toit erineb taldriku värvist.

Üks lihtne lahendus: teises ajakirjas International Journal of Obesity tehtud uuringus leiti, et lihtsalt sinise äärega taldriku söömine viis söögikohtadesse söögikohti, et nende portsjonid oleksid suuremad.

Kumme kaalulanguse napunaiteid

Vaadake, teleri ees söömine pole mõistlik, aga me kõik teeme seda. Nii säästke komöödiate või jutusaadete suupisteid ja pange laastud eemale, kui vaatate tegevust või pisardeid, soovitab uurimistöö tulemusi, mis avaldati sisehaiguste arhiivis. Inimesed sallisid saart vaadates kaks korda rohkem suupistetoite, kui nad seda vestlussaadet Charlie Rose vaadates.