Lihasvalu kaalulanguse ajal, Naiste, meeste, noorukite dramaatilise kaalulanguse põhjused

Alles pärast neid meetmeid määratakse teile õige ja kvalifitseeritud ravi.. Erinevate etümoloogiate vähk. Haiguse sümptomatoloogia on mitmekesine, kuid seletamatu järsk kaalulangus viitab tuberkuloosi ideele, mis põhjustab väljendunud mürgistuse sündroomi.

8 levinud ja jaburat müüti toitumise ning trenni kohta

Tegelikult pole mõned inimesed õnnelikud, kui neil pole pärast treeningut valus, teised võiksid ilma selleta elada. Mõlemal juhul oleme ilmselt kõik ühel või teisel ajal kogenud lihasvalusid. Selles artiklis vaatan üle lihasvalude põhjused, ravi ja ennetamise.

Mis põhjustab lihasvalu? Tugeva treeningu üks tagajärgi - Kaalulangus Pearl Oder raskuste tõstmine, karm kiiretöö rajal või jõusaali trepp - on piimhappe kogunemine lihastesse.

lihasvalu kaalulanguse ajal

Piimhape on lihaste ainevahetuse normaalne kõrvalprodukt, kuid see võib ärritada lihaseid ning põhjustada ebamugavust ja valulikkust. Harjutusega seotud lihasvalu on tuntud kui hilise algusega lihasvalu või DOMS.

lihasvalu kaalulanguse ajal

DOMS võib raskendada kõndimist, vähendada jõudu või muuta teie elu paariks päevaks ebamugavaks. Kuid piimhape pole DOMS-is ainus süüdlane.

Stress ja kaalulangus: välistegurite mõju kehakaalule - Psühhoteraapia

Tegelikult eemaldatakse piimhape lihastest kõigest paarist tunnist vähem kui päevani pärast treeningut ja seega ei seleta see päeva pärast trenni kogetud valulikkust. Mis siis põhjustab DOMS-i mitu päeva pärast treeningut?

lihasvalu kaalulanguse ajal

Vastus on lihaseruumi turse, mis tuleneb valgete vereliblede, prostaglandiinide mis on põletikuvastased ning muude toitainete ja vedelike sissevoolust, mis voolavad lihastesse pärast rasket treeningut "kahjustuste" kõrvaldamiseks. Lihasekahjustuse tüüp, millele viitan, on mikroskoopiline see esineb lihase väikestes valgu kokkutõmbumisüksustes, mida nimetatakse müofibrillideks ja on osa organismi normaalsest kasvuprotsessist, mida nimetatakse anabolismiks.

Arsti poole pöördumine ei ole kahjustuse või vigastuse tüüp. Turse ja põletik võivad tekkida mitu päeva pärast treeningut ja seetõttu võivad lihasvalud olla hullemad kaks, kolm või isegi neli päeva pärast treeningut lihaste täielik paranemine võib võtta kuni viis päeva, sõltuvalt treeningu intensiivsusest.

Lihasvalu - Tervis -

Tulemused näitasid mõlemas rühmas ligikaudu võrdset piimhappe taset, kuid allamäge jooksjate suurem turse ja ainult allamäge jooksjad teatasid valulikkusest. Kuna ainult allamäge jooksjad olid valusad ja ainus erinevus taseme- ja allamäge jooksjate vahel oli turse, jõudsid uurijad järeldusele, et just turse põhjustas hilinenud lihasvalu ja mitte piimhape, mis on ideega kooskõlas et piimhape puhastab lihase varsti pärast treeningut ja ei vastuta DOMS-i eest.

Kas valulikkus on kasvu eeldus? Minult küsitakse aeg-ajalt, kas tulemuste saavutamiseks on vajalik treeningu järgne valulikkus.

Stress ja kaalulangus: välistegurite mõju kehakaalule

Kuigi selle idee toetuseks pole tõendeid ja inimesed saavad kindlasti tugevamaks ka siis, kui nad ei valuta, pole mõned inimesed oma treeninguga lihtsalt rahul, kui neil pole valusid, ja sellel loogikal võib olla ka mingi põhjendus.

Pidage meeles, et enne kasvu saab lihaskiududel olla mikroskoopiline kahjustus, nii et kui teil on valus, tähendab see kahjustusi ja seega ei tohi kasv olla kaugel taga. Kuid jällegi pole tõendeid selle kohta, et valulikkus on kasvu jaoks vajalik, ja kuni me protsessist rohkem aru ei saa, lihasvalu kaalulanguse ajal tõenäoliselt piisav öelda, lihasvalu kaalulanguse ajal valulikkus võib olla potentsiaalne marker või ennustaja, kui palju kasvu tuleb.

Vahepeal olen lisanud kolm nõu lihaste kasvu suurendamiseks ja valulikkuse tõenäosuse suurendamiseks neile, kes seda ihkavad. Suurendage kaalu nii, et tõstaksite kordusi vahemikus 6—10 kuni väsimuseni ja seejärel kord nädalas raskemini, vahemikus 1—6.

Kaalukaotus

Proovige aeglasi ekstsentrilisi kokkutõmbeid. Ekstsentrilised kokkutõmbed on lifti langetav osa mõnikord nimetatakse seda negatiivseks kokkutõmbeks ja nagu ma eespool mainisin, teevad need kokkutõmbed teid valusamaks kui kontsentrilised kontraktsioonid harjutuse tõstmine või positiivne osa.

Ekstsentriliste kontraktsioonide rõhutamiseks viige komplekt ebaõnnestunult lõpule, seejärel "petke" kaal üles või laske oma tähelepanijal abistada täiendavate kordustega abistatud negatiividega ja laske siis iga kord ise aeglaselt alla viis kuni 10 sekundit.

Näiteks kui teete seisvat biitsepsi keerutamist, viige komplekt väsimuseni, pettke raskus üles või laske oma kohapeal abiks olla ja laske see siis aeglaselt ise algasendisse.

Kui tuvastatakse stressirohke seisund, peab inimene pöörduma meditsiinilise abi saamiseks spetsialisti poole. Kui te ei võta abi õigeaegselt vastu, ärge pidurdage tekkinud protsesse, ärge taastage kaotatud söögiisu, siis patsiendi füüsiline jõud nõrgeneb oluliselt. Stressi ei tohiks pidada kaalu langetamise viisiks. Emotsionaalse stressi seisundit ei saa võrrelda ühegi dieediga. Stress hävitab tervist ja ei saa olla positiivne meetod saleda figuuri saavutamiseks.

Proovige sunnitud negatiivi. Sunnitud negatiivid on see, kus teete komplekti ebaõnnestumiseks, ja siis aitab teie tähelepanija veel ühe esindaja üles tõsta ja surub seejärel raskusele tagasi, samal ajal kui te vastupanu osutate. See on tõhus, kuid väga nõudlik tehnika! DOMS-i ravimine ja ennetamine Kas põletikuvastased ained toimivad? Selle uuringu piiranguks oli kontrollgrupi puudumine isikutest, kes ei võtnud ibuprofeeni pärast treenimist, et võrrelda neid isikutega, kes tegid, et näha, kas ibuprofeen aitab pärast treeningut üldse.

Sellele küsimusele vastamiseks uuriti Ibuprofeeni rühm teatas vähem valulikkusest kui näiv rühm, mis tõestas, et ibuprofeen toimis pärast treeningut.

15 haigust, mida arstid sageli ära ei tunne

Nendest uuringutest ilmneb, et mõned inimesed reageerivad põletikuvastaste ravimite võtmisele enne treenimist ja teised reageerivad pärast seda. See, kui kõvasti tõstate, kui kaua puhkate, ja teie aktiivsuse tase, kui te ei tööta, mõjutavad ka võrrandit. Kas eelvenitamine aitab?

  • Kaalulangus naela ekvivalent
  • Maksimaalne rasva kadu uhe nadala jooksul
  • Pakkumise rinnad ja kaalulangus
  • Kaalulanguse mustrid
  • 8 levinud ja jaburat müüti toitumise ning trenni kohta - Reval-Sport
  • Hoiatus Lihasvalud ja seletamatu kaalulangus võivad olla midagi lihtsat või hoopis midagi kurjakuulutavamat.
  • Ent mõnikord on arstidel mõnda haigust sama keeruline kindlaks teha kui patsientidel endal.
  • David Kirschi kaalulangus

Katsealused teatasid pärast seda, et mõlemal jalal oli vähemalt 48 tunni jooksul võrdne valulikkus, mis tõestasid selles uuringus, et treeningueelne venitus ei aidanud DOMS-i ära hoida.

Need tulemused ja teiste sarnaste uuringute tulemused viivad järeldusele, et enne treeningut venitamine ei aita DOMSi ära hoida. Põnev on küsimus, milline on pärast treeningut venitamise mõju DOMS-ile, kuid ma pole teadlik ühestki uuringust, mis seda uurinud oleks.

  • Kaalulangus menstruatsiooni ajal
  • Kas kalaoli poleb keha rasva
  • Kaalulangus Bet Poker
  • Fitness toitumise kaalulangus
  • Haigused, mis panevad kaalust alla - Sarkoom
  • Siin on mõned stressist tingitud kaalulanguse kõige levinumad põhjused.
  • Sellised olulised kaotused mõjutavad negatiivselt nii patsiendi välimust kui ka heaolu.
  • Kuidas ma kohurasva eemaldada

Usun siiski, et venitamine ja üldse kehaline aktiivsus võivad leevendada valulikkust ja pakuvad artikli lõpus selle kohta mõningaid soovitusi. Kas massaaž aitab?

lihasvalu kaalulanguse ajal

Massaaž aitab DOMS-i vähendada ja seda kinnitavad mitmed uuringud. Kahes sarnaselt kavandatud uuringus, kus kõik katsealused tõstsid raskusi, kuid ainult pooled said massaaži kaks tundi pärast treenimist, teatasid massaaži saanud subjektid vähem lihasvaludest kui uuritavad. Pikemas perspektiivis Võib Piltide kaalulangus motivatsioon, et massaažilöökide surve viis vedeliku lihasest välja ja vähendas DOMS-i põhjustavat turset.

Väsimus Kaasaegses ühiskonnas, mis on äärmiselt mures elanikkonna üldise rasvumise pärast, kes ei liigu eriti palju ja viib liiga mõõdetud eluviiside alla, ei peeta drastilise kaalukaotuse probleemi tõsiseks ja mõnikord isegi õnnelikuks.

Sõltumata toimemehhanismist, oli massaaž pärast treeningut mõnikord ka palju efektiivne DOMS-i vähendamiseks nendes uuringutes. Kas peaksite treenima, kui teil on valus?

Naiste, meeste, noorukite dramaatilise kaalulanguse põhjused - Ärahoidmine

Mõned uuringud näitavad, et ei aeroobsed ega resistentsed harjutused ei aita leevendada valulikkust. Minu kogemused on erinevad. Olen täheldanud sümptomite leevendamist haigetel inimestel, kui nad alustavad treeningut kerge aeroobse lihasvalu kaalulanguse ajal treeninguga minutit, millele järgneb venitus. See efekt võib sarnaneda massaažiefektiga, kuna kerge kardiotreening ja venitused aitavad vähendada turset, suurendades võib-olla vereringet lihasesse ja tagasi.

Kui valulikkus taandub või ei sega teie sooritust, jätkake treeninguga. Kokkuvõtlikult võib öelda, et enne või pärast treeningut võetud ibuprofeen ja pärast massaaž mõnikord palju massaaži võivad küll DOMS-i vähendada, kuid treeningueelne venitamine ei näi aitavat.

Kuigi pole tõendeid selle kohta, et treeningujärgne venitamine vähendab DOMS-i, olen kaheksa kuni 10 minutit näinud kerget kardiot, millele järgneb venitamine DOMS-i vähendamiseks.

Kõik reageerivad erinevalt ja seetõttu soovitan lihasvalu kaalulanguse ajal katsetada erinevaid tavasid, kuni leiate endale sobiva. Samuti soovitan teil enne mis tahes ravimite, käsimüügiravimite või retseptide võtmist oma arstiga rääkida ja see hõlmab ka ibuprofeeni.