Napas kaalulangus

Nende turbiinidega jõuab mitte rohkem kui kg ja kalkunid - palju suuremad ja intensiivsemad kaalu komplektis. Kohandage ideaalselt mis tahes sisu tingimustega.

Kodu Sobivus Uus kaalulangetamise teadus Uus kaalulangetamise teadus Kui on kaalulangetamie jumal, ii ta ilmelt naerab. Viimae 40 aata jookul on praktilielt iga kaalulangetamie mudel rajanenud amadel põhimõtetel ja praktilielt kõik need on ekinud. Ekperdi Sisu: Kui on kaalulangetamise jumal, siis ta ilmselt naerab.

Viimase 40 aasta jooksul on praktiliselt iga kaalulangetamise mudel rajanenud samadel põhimõtetel ja praktiliselt kõik need on eksinud.

Kaalulangus ei tähenda õnne

Eksperdid intoneerisid: "Söö vähem, tee rohkem trenni. Nad teatasid meile, et nael rasva sisaldab umbes kalorit, nii et kui te lihtsalt kustutaksite oma päevasest toidust kalorit või suurendaksite oma igapäevast treeningut kalori või mõne nende kombinatsiooni võrra, kaotaksite nädalas ühe kilo rasva. Ja kui soovite kaotada 2 kilo nädalas, peate lihtsalt kahekordistama kokkuhoiu kalorini päevas.

Täpselt nii läheneks anorektik probleemile: näljutage ja pingutage, kuni saate selle täiusliku rasvavaba keha, olenemata kaotatud lihastest või ainevahetusele tekitatud kahjust. Ja kui Lara Flynn Boyle'il on soovitud keha, minge kohe ja proovige Napas kaalulangus. Teie ülejäänud huvides tahan tuua kaks argumenti, mida toetab uusim toitumis- ja liikumisteadus.

See teadus viitab uuele, täiustatud lähenemisviisile kaalulangetamisele. Esiteks tahan näidata, et söömisel on sügav mõju sellele, kuidas teie keha käitub teie toidetud kaloritega. Ja ma Napas kaalulangus esitada keerukamat lähenemist treeningule. Napas kaalulangus lähenemine mitte ainult ei hoia teie keha ainevahetust, kaalu kontrollimise võtit, vaid kasutab ka teie väärtuslikku aega ja energiat produktiivsemalt. Haara näksimiseks süüa ja siis näri seda.

Tal on õigus ja see koguneb tõenäoliselt tema soolestiku ümber. Muidugi saab ta selle hõlpsasti kampsuni alla peita, kuid kõhurasv on kõige halvem liik, vabastades varjatult rasvhappeid ja muid mürgiseid aineid, mis suurendavad teie haigusriski.

Kas sa saad aidata kaalukaotus kiirgusega?

Tee see 39 haigust. Võib-olla peaksite selle nibu tõmbama, ah? Te ei võiks kunagi eeldada, et teie auto viib teid süsteemselt tankimata ühest kohast teise, nagu teate, pole mõtet paaki panna rohkem bensiini, kui see on mõeldud mahutamiseks.

Kodu Sobivus Uus kaalulangetamise teadus Uus kaalulangetamise teadus Kui on kaalulangetamie jumal, ii ta ilmelt naerab. Viimae 40 aata jookul on praktilielt iga kaalulangetamie mudel rajanenud amadel põhimõtetel ja praktilielt kõik need on ekinud. Ekperdi Sisu: Kui on kaalulangetamise jumal, siis ta ilmselt naerab.

Kuid nii juhivad Napas kaalulangus meist oma keha. Püüame tundide kaupa tühjana joosta, seejärel valame rohkem kütust, kui jõuame. Benardoti uuringud näitavad, kui enesehävitav see strateegia on. Oletame, et soovite tõesti rasva kaotada, ja otsustage hommikul kõigepealt tühja kõhuga sörkida. Teie keha saab spetsiifilised aminohapped - lihaste ehitusmaterjalid - muuta glükoosiks, suhkruks, mis juhib inimtegevust. See kõlab minu jaoks kahjulikult.

Teine viis on ilmselt enamusele meist tüüpilisem. Võite seda nimetada "rasvade kasvu" dieediks. Ootate söögikordade vahel pikka aega ja siis, kui olete raevukalt näljane, pühite terve buffet-joone ära.

See tagab, et saate suurema hormooninsuliini tõusu kui tavaliselt. See tähendab rohkem rasva ladustamist. Raske treening aeglustab lühikese aja jooksul söögiisu, kuid harjumisel Napas kaalulangus teie isu teie pingutuse tasemega. Nii et kui lähed välja ja jooksed 10 miili tühja kõhuga, siis sööd piisavalt, et 15 miili jooksu kütta, on netoefekt see, et oled jooksu ajal kaotanud lihaseid ja saanud Kulma vesi rasva poletamiseks sööki rasva.

Napas kaalulangus, Benardoti uurimistöö keskpunkt, on vastus mõlemale dilemmale. Tema õpingute sportlased saavad parimad tulemused, kui nad jäävad kogu päeva jooksul ideaalses energiabilansis — kalori piiresse. See tähendab. Sööge kohe, kui hommikul ärkate. Enne treenimist veendu, et sööd midagi, olenemata kellaajast.

Toit mitte ainult ei takista teie Hea kaalulangus huudnimed muutumist kardiotšokiks, vaid suurendab ka treeningu ajal ja pärast seda kulutatud kalorite arvu. Sööge varsti pärast treenimist, kui keha on oma energiavarud tühjaks teinud. Tegutsege kiiresti, muidu hakkate energia Napas kaalulangus lihaseid põletama.

Ancient Temples are MACHINES with MOVING parts?

Söö päevas Kaalulangus Sisemine reied viis kuni kuus väikest söögikorda. Üks Benardoti uuringutest näitas, et sportlased, kes lisasid oma kolmele ruudule kolm igapäevast suupistet, kaotasid rasva ja võtsid lihaseid, lisaks sellele, et nad paranevad kõigis muudes sportlaste jaoks olulistes asjades, nagu jõud ja vastupidavus.

Muidugi ei saa te oma dieedile Napas kaalulangus paarsada kalorit lisada ja kaalust alla võtta, kuid võite oma igapäevaseid kaloreid ümber jaotada, nii et sööte sagedamini, kuid tarbite vähem üksikute söögikordade ajal. Kuidas te seda teete, on Benardotile selge, et halvim strateegia on ootamatu ja dramaatilise kaalulanguse lootuses valimatult tonnide kalorite lõikamine.

Pole ime, et miljonid neist on ideaalse kehakaalu ületamiseks radiaalsed. Kui see olete teie, on teie võimalused kõrge vererõhu ja diabeedi tekkeks vastavalt 70 ja protsenti suuremad. Nüüd on hea uudis: 10 protsendi kehakaalu kaotamine on lihtne asi, kui süüa targemini ja teha rohkem trenni.

Sisu BONUS: Napa segud soodsate jahimeeste jaoks Kui teile vein ei meeldi - või kui see teile meeldib, aga te ei saa aru, mis kogu see kära on - pole teil olnud Napa Valley Cabernet suurt. See on elu muutev kraam - nagu näiteks Bud Light'i joomine ja siis, kui mõni sõber ostab teile kahe südamega või Plinius vanema.

Alustage kohe ja lööte rehvi kiiresti. See on põhjus, miks enamik meist vananedes kaalus juurde võtab. See ei tähenda, et peate töötama nii, nagu kümme aastat tagasi, või loobuma oma tervisliku valiku õhtusöögist oma noorpõlve suurte Macide kasuks.

See tähendab lihtsalt, et teie kehasse tulevate kalorite arv mõjutab väljaminevate kalorite arvu. Tööl on kaks mehhanismi.

Täiskasvanud Türgi kaal. Keskmine ja maksimaalne Türgi kaal

Esimene on see, mida õpikud nimetavad "toitmise termiliseks efektiks" - söödud toidu seedimise kalorite hind. Keskmiselt moodustab see umbes Napas kaalulangus protsenti päevas põletatavatest kaloritest. Kuid see on lihtsalt keskmine. See võib langeda, kui sööte vähem, ja see võib tõusta, kui sööte rohkem või sööte sagedamini või sööte erinevat tüüpi toitu. Teine on kogu päeva vältel liikumise ja muu liikumise mõju. See on osa võrrandist, millele kaalulangetamise eksperdid kõige enam keskenduvad.

Kuid kui kombineerida suurenenud söötmine suurenenud liikumisega, suurendate oma "energiavoogu" ja see on kiire, lihasesõbraliku, Napas kaalulangus nälga jääva ainevahetuse säilitamise võti. See pole keerulisem kui oma tšekiraamatu tasakaalustamine, mida minu kogemuste kohaselt igatahes on palju lihtsam teha, kui teil on palju raha, kui töötuna.

Fat Burner 57

Mõni toidutüüp suudab energiavoo tekitada paremini kui teine. Näiteks valk võtab seedimiseks rohkem kaloreid kui kas süsivesikud või rasv. Ja uuringud näitavad, et loomsetest valkudest praad! Paistab olevat suurem pauk kui sojavalgul toful.

Tulekahjud Napa hõbe tamme veinitehas

Treeningu tüüp, mida teete, mõjutab ka energiavoogusid. Näiteks jõutreening võib põhjustada ainevahetuse kiirust puhkeolekus, mis kestab päev või paar pärast treeningut. Aeroobsed treeningud ei tee ainevahetuse kiirendamiseks palju, kui üldse, lisaks kaloritele, mida te aeroobse kasutamise ajal ja lühikese aja jooksul kulutate.

Kaalulangus Minot

See tõstatab ilmse küsimuse: mis on jõutreening, mis tekitab mitmepäevase järelpõlemise? Kõige olulisem tegur on lihaste parandamine. Tund rauaravi põhjustab teie lihaskoe lagunemist tavapärasest kiiremini. Kuid tänu valgule, mille olete pärast treeningut söönud, taastavad ka teie lihased end kiiremini kui tavaliselt.

Alla kuidas kaalust jalgrattaga ratas võtta

Nii et teil on energiavoog lihastes endas. Kombinatsiooni nimetatakse "valgukäibeks" ja see kulutab palju energiat. Uuringutes ainevahetust tõstev treeningutüüp on tavaliselt pikk ja raske, ehkki hiljutises Ohio ülikooli uuringus kasutati lühikest, kuid rasket treeningut ja saadi sarnased tulemused.

Uuringus osalenud mehed tegid 31 minutiks voolupuhastuste, pingipresside ja kükkide ahelaid skeem oli üks harjutus vahetult teise Napas kaalulangus. Nad põletasid 38 tundi pärast treeningut ikka tavalisest rohkem kaloreid. Seejärel kujutage ette, et kannate neist kahte 24—7, mis on täpselt see, mida te oma kehalt nõuate. Pole ime, et teie süda töötab ületunde ja kolesterool, tõenäoliselt või rohkem, on rennis. Kui täna tuleb südameatakk, on teil protsendiline tõenäosus mitte ärgata.

Peate alustama kehakaalu langetamist kohe - pole aega varuda. Kuid see imeb teie dieedist ja treeningust kasu. Mida tõhusam on teie keha treening, seda vähem kulutab kaloreid. Mõelge oma terviseklubi tüübile, kes teeb täpselt sama treeningu Napas kaalulangus kord, kui teda näete, täpselt sama kaaluga.

Ta ei tundu aasta pärast parem välja, sest tema keha on nende käikude sooritamisel muutunud Napas kaalulangus tõhusaks, et treeningu lõpetamiseks pole vaja kasvatada suuremaid lihaseid ega põletada rohkem rasva. Teadus on näidanud meile mõningaid häid strateegiaid treeningu vähem efektiivseks muutmiseks: Jõutreening. Saate oma lifte vähem tõhusaks muuta kahel viisil - suurendades tõstetava kaalu hulka või valides oma tasakaalu ja koordinatsiooni jaoks keerulisemaid harjutusi.

  • Noorimatele turistidele pakutakse järgmist: madal liumägede, purskkaevude ja soojendusega bassein; mängumaja koos majade, kiikude, liivakasti ja ka pehme rohuga; dieedimenüüga varased hommiku- lõuna- ja õhtusöögid; restoran pakub lastele mugavaid laudu ja toole; tubades on beebivoodid; eelneval taotlusel võite kasutada kvalifitseeritud lapsehoidja teenuseid.
  • Täiskasvanud Türgi kaal. Keskmine ja maksimaalne Türgi kaal
  • Kaalulangus ei tähenda õnne - uudised
  • Parimad Napa oru punased veinid Meeste tervis - Muu -

Oletame, et teie maksimaalne pingil on naela. Üks kord naela tõstmine on väga ebaefektiivne; teie keha viskab selle sisse kõik lihaskiud. Neli korda 50 naela Napas kaalulangus on väga lihtne ja seega tõhus. Kolmest kuni kuuest kordusest koosnevate maksimaalsete pingutustega komplektide, näiteks — naelaga, komplekteerimine oleks parem viis ainevahetuse ülekoormamiseks kui 10—12 korduse komplekti tegemine kergema kaaluga.

Kas kaalulangus aeglustab perioodil

Kõige vähem efektiivsed on liftid, mille puhul kaal on üle pea. See hõlmab nii seisvaid õlavarreid kui ka selliseid harjutusi nagu kükid või kopsud, milles hoiate raskust pea kohal. Niisiis, selle asemel, et masinas õlavarreid teha või pingil istuda, seisa ja vända neid.

Siin pole üllatusi: kui sooritate intervalle, milles te lähete raskelt, siis lihtsalt, siis jälle raskelt, võtate jooksu, ujumise või sõidu efektiivsuse välja.

Võite seda nimetada "vanaks teadmiseks kehakaalu langetamiseks", kuna uuringud on näidanud intervallide rasvapõletavat kasu juba 90ndate algusest peale. Ka teie dieeti saab muuta vähem tõhusaks ja seeläbi kalorsemalt kulukaks.

Ma näitasin eelmises osas, kuidas suurema valgusisaldusega dieet kiirendab teie ainevahetust, mis on märk sellest, et teie keha põletab kaloreid ebaefektiivselt. Kuid kui see valk on Napas kaalulangus kaltsiumisisaldusega piima kujul - piim, jogurt, juust - siis võtate ebaefektiivsuse ühe hiiglasliku sammu edasi.