Niatsiini ja kroomi kaalulangus

Olge ettevaatlik, et ei põleks! Pellagra avaldub peamiselt nii naha-, seedetrakti- kui ka närvisüsteemi sümptomite näol. Lauasool ja leib on sageli mineraaliga rikastatud, nii et joodipuudus on USA-s haruldane. Imendunud kroom ladustatakse maksas, põrnas, pehmetes kudedes ja luudes. Täiskasvanud peaksid püüdma päevas saada umbes milligrammi kaaliumi.

Kaalukaotus Kõik dieedipidajad teavad, et edu eesmärk on ettevalmistus - pliiatsitreening treeningutel ja toidupoereisidel ning loomulikult söögi ja suupiste ettevalmistamine.

rasva kadu kehakaalu ahel

Kuid on üks asi, mida sageli palju ei mõelda: kõik asjad, mida teie dieet peab ei tee Kaalulangus Milled. Ja see võib teie tervisele suuri probleeme põhjustada. Ükskõik, kas olete piimavabal dieedil või kasutate mahlapuhastusvahendeid, võite kaotada toitaineid, mida teie keha vajab tervislikuks jäämiseks, kui sööte oma teed madalama kehaehituse juurde.

Kuigi te ei pruugi mõju kohe märgata, jätke sellised olulised toitained nagu raudaD- ja B-vitamiinid võivad lõpuks mõjutada teie luude ja aju tervist ning vähendada energiataset. Muidugi võite puuduste korvamiseks lihtsalt vitamiini poputada, kuid see pole kõige tõhusam viis teie keha toitmiseks.

Terve toitu, näiteks puuvilju, pähkleid ja köögivilju sisaldavaid toitaineid on palju lihtsam omastada.

Päevane määr

Õnneks on võimalik saada puuduvaid vitamiine ja mineraale ilma dieedist loobumata. See nõuab lihtsalt natuke planeerimist - see on teie jaoks tõenäoliselt proff, kui olete oma dieeti juba mõnda aega järginud.

Phytoviron: всё о создании нового продукта для иммунитета

Niisiis, enne kui jätkate Vitamixil mahla vajutamist või sööte nagu koopamehed, lugege edasi, et teada saada, kuidas hoida end turvaliselt keha poole, mida olete alati soovinud.

Ja kui teil on oma parema kehaga eesmärgid ajus, vaadake neid kindlasti üle 20 kaalulangetamise nippi, mida te pole proovinud dieediplaani mõju suurendamiseks!

Kui teil on madala süsivesikusisaldusega plaan

Kui teete mahla puhastab Shutterstock Teil on tõenäoliselt puudu: rasvhapped ja rasvlahustuvad vitamiinid Puuviljad, köögiviljad ja valgupulbrid segu oma mahla puhastamiseks võib anda teile erinevaid vitamiine, kuid kui soovite neid omastada, peate tarbima rasvhappeid.

Rasvlahustuvad vitamiinid, nagu A, D, E ja K, vajavad tervist parandavaid võlusid tervislike rasvade jaoks. Autor Glen D. Lawrence soovitab oma raamatus 'Elu rasvad: hädavajalikud rasvhapped tervises ja haigustes' lisada oma mahladesse rasvasisalduse suurendamiseks piima lehma- mandli- ja kookospähkli sordid või teelusikatäis kookosõli. Ja mis kõige tähtsam, ärge jääge kuivaineteta mahlapuhastuse juurde kauemaks kui kolmeks päevaks. See on otse ohtlik.

Kas banaani rasva poletamine toitu

Kui teil on madala süsivesikusisaldusega plaan Shutterstock Teil on tõenäoliselt puudu: vitamiinid B5 ja E Kui sööte madala süsivesikusisaldusega dieeti, ei saa te tõenäoliselt oma dieedis palju B5-vitamiini pantoteenhapet ega E-vitamiini, vastavalt uuringus avaldatud uuringule Rahvusvahelise sporditoitumise seltsi ajakiri. On tõestatud, et E-vitamiin hoiab ära arvukad kroonilised haigused, alates vähist kuni vanusega seotud maakula degeneratsioonini, nii et pidage seda tõsiseks mureks.

Mountainbike Fat Loss

Et saada rohkem tervist kaitsvat antioksüdanti - ilma süsivesikutevaesest plaanist kõrvale kaldumata - tarbige näiteks sarapuupähkleid, maapähklivõid, spinatit ja nisuiduõli. Vitamiini B5 leidub madala kalorsusega hindades nagu lillkapsas, lehtkapsas ja kana.

Kroom 200μg 90 tab

Me teame, me teame, kana võib olla natuke igav, kuid need tervisliku kana retseptid on kõik ülimaitsvad, nii et teil pole muud vabandust, kui lisada valk oma kavasse. Kuna neid leidub peamiselt terades peamine paleo-ei-eiei tarbi Harvardi ülikooli ekspertide sõnul dieediplaani järgijad piisavalt tiamiini, niatsiini ega riboflaviini. Kaupade uudised on need, et te ei pea dieedist kõrvale kalduma, et suurendada nende toitainete tarbimist. Veendumaks, et tarbite piisavalt tiamiini, sööge kindlasti palju forelli, sealiha lõigud ja tammetõru squash kogu nädala vältel.

Hankige oma päevane annus niatsiini koos spinati, lehtkapsa ja brokkoliga ning suurendage riboflaviini koos krõmpsuvate mandlite, lahja rohuga toidetud veiseliha ja tervete munadega.

Kui teil on piimavaba dieet Shutterstock Teil on tõenäoliselt puudu: kaltsium ja fosfor Niisiis, see ei pruugi olla üllatus, kuid piimatoodete dieedist kinni pidades jätate luust tugevdava kaltsiumi ilma. Samuti on teil fosfori puudus - veel üks mineraal, mida teie keha vajab tugevate luude jaoks. Piima mittesisaldavad kaltsiumi- ja fosforiallikad hõlmavad kaltsiumiga rikastatud sojapiima, mandlipiima, valgeid ube, kuivatatud viigimarju, mandleid ja tofut, teatab Rahvusvaheline Osteoporoosi Fond.

Toitumisalane tervis: 19 peamist vitamiini ja mineraali, mida teie keha vajab

Veelgi maitsvamaid allikaid leiate meie eriaruandest, 20 kaltsiumirikast toitu, mis pole piimandus. Kui sa oled vegan Teil on tõenäoliselt puudu: raud ja tsink See võib planeedile kasuks tulla, kuid veganiplaani järgimine ei tule dieedipidajale alati kasuks. Kui sööte ainult taimset toitu, võite ilma jääda sellistest toitainetest nagu raud ja tsink, mida on nii liha valguallikates rohkesti, teatab Ameerika perearstide akadeemia.

Õnneks on neid ka kaunviljades, pähklites, seemnetes, kaerahelbedbrokkoli, tofu ja muud sojapõhised tooted.

Ripped Freak Fat Burner Arvustused

Kui sööd puhtalt Teil on tõenäoliselt puudu: D-vitamiin Päikesepaiste vitamiin AKA D-vitamiin on niatsiini ja kroomi kaalulangus, millest paljud ameeriklased ei saa piisavalt, mistõttu lisatakse seda sageli töödeldud toitudele nagu teravili ja mahl.

Kuna puhta toitumiskava järgijad juhivad sageli töödeldud piletihinda, on neil suurem puudujäägi oht. Kui see kõlab nagu sina, peate pingutama, et lisada sellised Ignatia Amara kaalulangus nagu munakollased, tuunikala ja looduslikud lõhe dieedis, nii et teil puudust ei teki.

Põhjus: neid toitaineid leidub sageli sellistes asjades nagu teravili ja leib, mis pole gluteenivaba planeerijate jaoks keelatud. Kui olete Vahemere dieedil Teil on tõenäoliselt puudu: vitamiinid A ja D Kui Vahemere dieet saab tervislike niatsiini ja kroomi kaalulangus ja B-vitamiinide lisamise eest kõrgeid hindeid, jätavad mõned dieedi kordused A- ja D-vitamiini kasutamata, vastavalt ajakirjas avaldatud uuringule Toitained.

Ükskõik, milline võib olla teie lähenemine dieedile, pidage meeles, et lisage värvilisi puuvilju ja köögivilju, nagu bataadid me armastame neid suupisteid bataadi retseptidbutternut squash ja lehtkapsas, et tagada piisava koguse A-vitamiini tarbimine. D-vitamiiniga toidud sisaldavad tuunikonserve vees, D-vitamiiniga rikastatud piima ja munakollasi.

Kui olete madala suhkrusisaldusega dieedil Teil on tõenäoliselt puudu: C-vitamiin Suurepärane eesmärk on vähendada lisatud suhkrute tarbimist, kuid looduslikult esinevate sortide, näiteks puuviljadest kõrvale jätmine võib olla toitumishäire.

Paljud puuviljad sisaldavad rikkalikult C-vitamiini - toitaineid, mis võivad teatud vähkkasvajate ja südame-veresoonkonna haiguste arengut edasi lükata, nii et te ei tohiks neid teepeenrale Kaalulangus ja koerte viskamine. Puuviljad, mis sisaldavad vähe suhkrut, kuid sisaldavad palju C-vitamiini, on jõhvikad, vaarikad, murakad ja maasikad.

Varu kindlasti!

fitone-moderno

Kui järgite modifitseeritud madala süsivesikusisaldusega plaani Teil on tõenäoliselt puudu: biotiin ja kroom Vastavalt a Rahvusvahelise sporditoitumise seltsi ajakiri uuringus ei järgi South Beachi dieedi järgijad, modifitseeritud ja paindlik madala süsivesikusisaldusega kava, tavaliselt kroomi või B7-vitamiini mõnikord nimetatakse seda ka biotiiniks või H-vitamiiniks päevaseks tarbimiseks.

Miks see asi on?

  1. 40 naela kaalulangus 3 kuu jooksul
  2. Kaalukaotus Kõik dieedipidajad teavad, et edu eesmärk on ettevalmistus - pliiatsitreening treeningutel ja toidupoereisidel ning loomulikult söögi ja suupiste ettevalmistamine.

Teie keha vajab kroomi, et säilitada tervislik veresuhkur ja biotiin naha, juuste ja küünte jaoks. Toitained aitavad ka teie meeleolule hoogu juurde anda, nii et see niatsiini ja kroomi kaalulangus toitainet, millega soovite kokku hoida.

B-grupi vitamiinide puudusel on tõsised tagajärjed Sellest, et organismil on mõnest B-grupi vitamiinist vajaka, võivad anda märku näiteks meeleolumuutused ja väsimus, samuti lihasnõrkus või kaalulangus. Vitamiinid jaotatakse rasv- ja vesilahustuvateks. Rasvlahustuvateks vitamiinideks ehk nende imendumine, varuna salvestumine ja funktsioneerimine organismis on seotud toiduga saadavate rasvadega ning organismi rasvkoe hulgaga on A- D- E- ja K-vitamiinid.

Oma zen ja täieliku, läikiva juuksepea säilitamiseks lisage oma dieeti toidud nagu mandlid, bataadid need on 2. Ja veelgi enamate asjade jaoks, mis hoiavad teie lakk tugevana ja läikivana, ärge jätke neid niatsiini ja kroomi kaalulangus 30 parimat ja halvimat toitu tervetele juustele.