Ohutu kaalulangus 6 nadalat

Nii saavutate suurema tõenäosusega soovitud kaalulanguse ja väldite hilisemat kehakaalu tõusu. Kehakaalu mitte langemine võib olla seotud ka mõne toitaine vähesusega toidus, mis aga on otseses sõltuvuses söödud toidu kvaliteedist.

Ohutu kaalulangus 6 nadalat

Rasedusaegne kaalutõus: kui palju on normaalne? Millest lisakaal koosneb?

Ohutu kaalulangus 6 nadalat

AprEmmede Klubi Kaalutõus on terve raseduse normaalne osa. Kaalutõusu vastu ei peaks võitlema, kuid kaalu ei tohiks ka liiga palju juurde tulla.

Ohutu kaalulangus 6 nadalat

Esimesel trimestril võib kaal iivelduse tõttu isegi veidi langeda, kuid alates teisest trimestrist peaks normaalkaalus naise kaal stabiilselt tõusma hakkama. Kui kaal ei tõuse või hoopis langeb, on see probleemne näitaja, nagu ka ülemäärane kaalutõus.

Soovid kaalust alla?

Naine, kes oli enne rasedust keskmises kaalus, võiks üksikraseduse jooksul kaalus juurde võtta kg. Kui ootad kaksikuid, on normaalne kaalutõus kg.

Ohutu kaalulangus 6 nadalat

Enne rasedust alakaalus olnud naine vajab suuremat kaalutõusu, ülekaaluline naine võiks aga vähem juurde võtta. Vaid juhul, kui Clen Fat Burner Review on rasedaks jäädes tugevalt ülekaaluline, võib arst paluda tal ka teise trimestri ajal kaalu langetada, kuid seda tohib ette võtta ainult arsti järelvalve all.

Ohutu kaalulangus 6 nadalat

Maksimaalne soovituslik kaalutõus on pool kilo nädalas ja kaks kilo kuus, kuid arvesta sellega, et kõik emad ja kõik lapsed on erinevad. Tihti ei tõuse kaal kolm nädalat üldse ja tõuseb siis ühe nädalaga hüppeliselt - ka loode läbib kasvuspurte.

Ohutu kaalulangus 6 nadalat

Su igapäevane toidukogus peaks olema tavapärasest umbes kalori võrra suurem, aga ainult siis, kui sinu aktiivsus on endine. Kui enne rasedust käisid palju jalgsi, tegid trenni või füüsilist tööd, aga nüüd oled voodirežiimil, siis ei vaja sa kindlasti raseduseelsega võrreldes rohkem toitu. Arvesta ka sellega, et kalorit on üsna vähe - Ohutu kaalulangus 6 nadalat üks toekas võileib.

Selleks kasutatakse ka radikaalseid meetmeid. Unustatakse ära, et inimene vajab elus püsimiseks nii energiat kui ka toitaineid, viimaseid on kõige parem saada toiduga, mitte toidulisanditest. Toidus on toitained õiges vahekorras ning nende imendumine sealt on kõige parem. Tehakse väike arvutus, et kui ma niipalju päevi nälgin või söön vaid näiteks kcal, siis peaksin kuue nädalaga kaotama näiteks 10 kg.

Kahekordsete koguste söömine teeb karuteene nii sulle kui ka lapsele. Millest koosneb rasedusaegne kaalutõus?

Ashish Vidyarthi, Sai Kumar, Dadagiri Nahi Chalegi - Action Scene 6/9