Rasvaskaotus ilma naljata. Kaotada kaalu ilma sportimisteta

Teises kaotasin kaalu aeglasemalt, sest rasva on jäänud vähe. Veelgi rohkem nõuandeid, kui teie kilod istuvad teie kõhus, leiad artiklist Slimming on the kõhu. Parim ja ainus viis kaalust alla võtta on tervislik toitumine.

Kuidas süüa kartulidieeti?

Kartulidieet - kehakaalu kaotamine ilma näljata Kartulidieet - kehakaalu kaotamine ilma näljata Kaotada kaalu ilma nälga - see sobib kartulidieediga.

Koos proteiinirikaste toitudega suureneb valgu bioloogiline kasutatavus. See muudab nõud väga täis. Kartul sisaldab palju süsivesikuid ja peaaegu ei sisalda rasva, nii et teil on pikk täiskõhutunne. Lisaks pakuvad nad olulisi toitaineid.

Video: Kuidas rasvaladestuste arvel kiiresti kaalu kaotada? 2021, Mai

Kaalium tagab kaalude kiire, motiveeriva kaalukaotuse: see dehüdreerib keha. Veel üks positiivne mõju: kartul kuulub põhitoiduainete hulka ja aitab seega vältida organismi ülehappesemist. Kuidas süüa kartulidieeti? Selle dieedi iga toidukorra põhi- ja põhikomponent on muidugi kartul - vähemalt grammi kartulit, maksimaalselt 20 grammi rasva ja maksimaalselt kcal päevas, jagatuna mitme toidukorra vahel.

Andre Pärn. \

Neid saab valmistada mitmel viisil: Koorimata kartulid on kõige lihtsamad. Mida õrnemalt neid keedetakse, näiteks rõhupliidil, seda rohkem toitaineid säilib. Ahjus Fat Burn Spray toob mitmekesisust.

Kartulid pakitakse kas alumiiniumfooliumi - siis pole rasva vaja - või vähese õliga kaetud ahjuplaadile. Et püree töödeldud tuua ühe teise variandi dieeti.

Kartuli dieet - kaotada kaalu ilma näljata

Klassika on muidugi kartulite saatel levinud maitsev ürdikoor. Ole valmistoodete puhul ettevaatlik - see sisaldab sageli palju rasva ja pole seetõttu kaloritevaene. Lõss kohupiim on ideaalne, kui vähese mineraalveega vahustada, muutub see mõnus ja kreemjas. Maitsetaimed ja vürtsid, mõnikord vürtsikad või magusad, muudavad kohupiimakartuli kartulitega suurepäraseks eineks.

Sordi pakuvad rasvavabad või madala rasvasisaldusega toidud, näiteks puuviljad, salat, tailiha, linnuliha, kala ja munad.

1. Miks järgida dieeti?

Üks trikk: külmkartul Kui see jahtub, muundub tärklis osaliselt seeditavaks kiudainete inuliiniks. Kartulisalat või soojendatud kartulipüree on eriti hea mõte. Dieetkiud stimuleerivad seedetegevust ja hoiavad teid pikka aega täis.

Need, kes söövad palju kiudaineid, peaksid siiski mõtlema piisavale vedelikule: kaks liitrit päevas on hea teejuht.

Püüa laine

Selle koguse saab hõlpsalt veega ja mitmesuguste teedega ilma suhkrusisalduseta või alkohoolsete jookideta.

Lihtne ettevalmistamine - vähe vaeva Keedetud kartul on suurepärane kartulidieedi ettevalmistamiseks. Seda saab valmistada mitmesuguste koostisosadega.

Kartuleid saab ka eelnevalt keeta ja seejärel erinevateks roogadeks töödelda. Kõrvaltoitude ostmisel võite lihtsalt minna sööma, mis teile meeldib - eeldusel, et valitud toidud on madala kalorsusega.

Te ei pea kinni pidama rangest dieediplaanist, võite ise otsustada, mida soovite. See teeb visaduse palju lihtsamaks. Kartulidieedi kestus Kui soovite paar kilo Rasvaskaotus ilma naljata kaotada ja dieedil käia vaid 1 - 2 nädalat, peaks kogu kalorikogus päevas olema maksimaalselt — kcal.

Liikumine, liikumine, liikumine

Kui plaanite pikemat aega, on etaloniks — kcal. See tagab kõigi toitainete piisava varustamise ja pisut suurem kalorite arv võimaldab roogasid veelgi mitmekesisemaks muuta. Pikaajalise küllastuse tõttu on jõudlust kerge säilitada. Seetõttu saate kaalukaotuse edu ikkagi toetada kergete vastupidavusalade spordiga.

Päevas peaksite tarbima vähemalt Rasvaskaotus ilma naljata kartulit, kuid maksimaalselt 20 grammi rasva.