Sobra kaalulanguse teekond

Samamoodi nagu õpime sõitma rattaga või.. See pole midagi, mida te koolis õpite. Me nt harva suhtume suitsetajatesse kui nõrkadesse inimestesse, neil on lihtsalt ühe asja vastu sõltuvus ja see on seega loogikaviga-- et ühe probleemiga inimesse suhtume teisiti kui teise probleemiga inimesse.

Õnneks sain teada, et mul pole tõsiseid terviseprobleeme. Kuid kogu kogemus oli tohutu löök minu egole ja pani mind mõistma, et ma pean hakkama vastutama enda eest nii füüsiliselt kui ka emotsionaalselt. Nii et ma olen tõesti oma kaalukaotuse rännakule jõudnud ja kaotasin esimesel aastal kilo. Alustasin lihtsalt väikeste harjumuste muutmisega.

Kuna elasin endiselt palgakontrollis, hakkasin raha säästmiseks jalutama tööle. Siis kujunes mul teadlik komme kõndida rohkem tööl ja siis ümber oma naabruskonna alati, kui mul oli lisaaega.

Karolin Selleks, et seda edukalt teha, on vaja tõsiselt tugevdada viise, kuidas leida pidevalt lohutust millestki muust, tervislikumast. Mu igapäevaelus on ikka igasuguseid tundeid ja tujusid, ei ole mõistlik üritada neid kontrollida või ära jätta loe: see ei ole võimalik. Küll aga tuleb tööd teha ja harjuda teistsugse lohutamisega. Nagu olen varem kirjutanud-- mul on selleks tehtud isegi nimekiri lohutavatest asjadest, mida söömise asemel teen.

Järgmine "aha" hetk minu jaoks saabus pärast seda, kui ma hakkasin ajakirja tegema ja sain lõpuks oma toiduga enda suhtes ausaks. Laadisin alla kalorite arvestamise rakenduse ja hakkasin end vastutavana pidama.

Mõtlesin, et ma tõesti ei arvanud, et ma nii halba sõin, kuid söömisharjumuste dokumenteerimine pani mind mõistma, et ma söön hommikuks pirukat, lõunaks küpsiseid ja õhtusöögiks kartulit - ja see pidi lõppema. Kuigi ma ei järginud traditsioonilist "dieeti" - need polnud minu jaoks kunagi töötanud - hakkasin lihtsalt ebatervislikke toite tervislikumaks muutmiseks vahetama.

Sel hetkel polnud ma kunagi kala ega avokaadot ega sparglit söönud - nii hakkasin laiendama oma paletti ja sööma paremat toitu. Lõpuks hakkasin jälgima mitte ainult oma kaloreid, vaid ka mikro- ja makrotoitaineid - midagi, mida ma tänaseni teen.

Tee seda koos sõbraga igal õhtul ja võta lihtsamalt kaalust alla

Umbes kuu pärast söömise muutmist sain oma esimese spordisaali liikmeks. See oli minu reisi kõige raskem kogemus.

Ma polnud kunagi varem jõusaalis käinud ja kartsin, et keskmise suurusega inimesi täis toas on üle naela. Kuid selle sammu astumine oli katalüsaator, mida ma vajasin oma eesmärkide saavutamiseks. Enamasti seetõttu, et panin sellele liikmelisusele nii palju raha maha, hakkasin kaks korda päevas käima, et seda maksimaalselt kasutada! Kaheksa aastat hiljem olen säilitanud oma kaalukaotuse ja jätkanud endale füüsiliste väljakutsete esitamist.

Olen jooksnud maratone, lasknud langevarjuhüppamisega ja sattunud matkama, kuid ma pole kunagi teinud midagi sellist, mis mu ego kontrollis. Seetõttu otsustasin eelmisel aastal joosta alasti 5K. Tundsin, et enda asetamine olukorda, kus mul on sihikindlalt piinlik, aitaks mul vabastada osa häbist, mis mul oma keha ees on.

Pärast naela kaotamist ei olnud mu keha selline, nagu ma oleksin seda lootnud: mul oli roostev nahk ja venitusarmid, millega oli raske toime tulla. Siin veel seitse asja, mis mõjutavad teie kaalukaotuse eesmärke ootamatul viisil. Sobra kaalulanguse teekond

Alasti 5K keha omaksvõtuks pärast 150-kilose kaalulanguse teekonda

Kui leiate end üles söömas, astuge tagasi oma tervisliku teekonna juurde oma Posti-siga-meie kavaga! Hea tuju iStock Filmid armastavad välja tuua vana söömisjäätise-pärast-lõhki-klišeed.

Ja kuigi on tõsi, et kui jõuate kurbusesse, jõuate mugavustoitudeni, väsitab õnnelik tuju ka teie isu, näitab Suurbritannia uuring. Autorid väidavad, et õnn mitte ainult ei kaloreid arvestada, vaid paneb ka toitumiseesmärkidest kinnipidamise pärast vähem muretsema. Kuid kui te ei suuda vastu panna ühele šokolaadikoogi lõigule, proovige teha neid 11 hulljulget maitsvat magustoitu peidetud tervislike toitudega.

Jahedad templid iStock Mida külmem on ümbritseva õhu temperatuur, seda rohkem sööte. Teie keha kasutab toitu ja keharasvaet hoida teid soojustatud ja soojana. Nii et kipuvad mõlemad sööma rohkem ja säilitama külmas kliimas rohkem rasva kui kuumas, näitab Yale'i ülikooli uuring. Vesi, vesi ja veel vesi Siin on veel üks põhjus, miks juua rohkem vett.

101 armas sõbra hinnapakkumist

Muud kui naha panus kaalulangusesse ja teie energiatasemesse, sõltub naha elastsus ja välimus palju teie niisutustasemest. Uuringust selgus, et veetarbimise suurendamine võib oluliselt parandada naha hüdratatsioonitaset ja selle üldisi funktsioone 8. Lünkade täitmiseks võtke lisandeid Shutterstock Teie dieet peaks saavutama täiusliku tasakaalu oluliste vitamiinide ja toitainete vahel, et soodustada kehakaalu langust ja säilitada teie üldist tervist.

Tihti ei ole aga dieedi kaudu võimalik saada kõiki keha jaoks vajalikke toitaineid.

Sharon Osbourne arvab, et suured naised pole oma kehaga tõeliselt rahul — 2021

Selle lõhe ületamiseks peate võtma täiendavaid toidulisandeid. Nüüd on küsimus, milliseid toidulisandeid võite kaaluda?

Võite võtta želatiinilisandit, kuna uuring näitas, et see aitas naha elastsust parandada 9.

Ultima kaalulanguse poletamine Xpress Tom Barten Fat Burning Guide

Kalaõli väidetavalt parandab ka naha elastsust naistel Seega, kui te ei tarbi kala, võite võtta kalaõli lisandeid. Võite isegi võtta kollageenilisandeid.

24-tunnine kiire alustamise kaalulangus Kogu rasva piimatootmise kaalulangus

Enne täiendavate toidulisandite võtmist pidage kindlasti nõu oma toitumisspetsialisti ja arstiga. Proovige nahaharjamist See on omamoodi harjutus teie nahale. Naha puhastamiseks võite kasutada looduslike harjaste ja pika varrega harja. See parandab vereringet ja kõrvaldab kõik toksiinid ja jäätmed, mis vastutavad teie keha täiendava tselluliidi eest. Ideaalis võiks naha harjamine toimuda igal hommikul 5—10 minutit, kui teil on kaalulangus.

Kaalu kaotamine: 7 paaritut asja, mis mõjutavad kaalulangust

Tegelikult peaksite seda jätkama ka pärast kaalu langetamist, kuna see hoiab teie naha pingul ja pingul. Kasutage alati välja minnes head päikesekreemi Shutterstock Võite mõelda, mida see on seotud lõtvunud naha pingutamisega. Päikesekiired võivad põhjustada kollageeni lagunemist, mis muudab naha elastsuse kiiremaks.

Seega, kui soovite iga päev joosta, planeerige see hommikul või õhtul, kuna päike on neil aegadel vähem kõrvetav.

Kuidas Slim Down Face Postnataalne kaalulangus tahtajalistes imikutel

Samuti libistage päikesekaitsekreem paljastatud osadele. Veenduge, et ostate laia spektriga kreemi. Proovige kasutada nahka pinguldavaid kreeme Enamik nahka pinguldavatest kreemidest sisaldavad elastiini ja kollageeni.

  • Kaalulangus ja nahahooldus: kuidas vältida kaalulanguse ajal lõtvunud nahka - Nahahooldus -
  • Mis kaalulangusega muutub? - Karolin - Fitlap