Teie periood ja kaalulangus, Kehakaalu kaotamine menstruatsiooni ajal

Nii et kaal kasvab. Menstruatsiooni ajal on igasugune dieet rangelt keelatud.

Selles artiklis Mis põhjustab PMS-i kaalutõusu?

Mis teie perioodil kaalutõus tegelikult on Mis teie perioodil kaalutõus tegelikult on Olete treeninud ja tervislikult söönud, kuid skaala viskas teile lihtsalt kõvera palli, registreerides veel viis kilo rohkem kui eelmisel nädalal.

PMS-i kaalutõusu ennetamine PMS-i sümptomitega võitlemiseks Teie perioodid võivad kaasneda terve hulga tüütute kõrvaltoimetega, sealhulgas mõned, mis algavad enne teie tegelikku menstruatsiooni. PMS, keegi? Meie perioode ümbritsevad ja ajalised nädalad on sageli täis mõningaid, vähem kui ideaalseid aistinguid ja emotsioone - krampidest ja väsimusest kuni meeleolumuutuste, peavalude ja iiveldusteni. Ja see ei tohiks mainimata jätta kardetud paisumist: mitte ainult, et pundunud keskosa ei tähenda tseremooniata, et menstruatsioon on saabumas ja sunnib teid sirutama oma kõige andestavama maksikleidi asemel oma lemmik kõrge vöökohaga teksadvaid see näitab ka, et võite olla seotud ka mõne kaalutõusuga.

Miks läheb enne menstruatsiooni paremaks?

Ta on spetsialiseerunud naiste terviseteemadele, eriti reproduktiivteemadele. Dietoloog Frida Harju-Westman on terviserakenduse Lifesum sisemine toitumisspetsialist.

Teie periood ja kaalulangus Nii higine kaalulanguspakendi ulevaated

Kuid olenemata sellest, kas teie puhitus ja kaalutõus on PMS-i sümptomid või kui need tunduvad roomavat, kui olete juba menstruatsiooni ajal, on need tegelikult üsna välditavad, kui sööte õigeid asju ja ei söö liiga palju. Nii et hoolimata sellest, kas teil on PMS või menstruatsioon on juba täies hoos, õppige tundma tõhusaid viise puhituse ja perioodist tingitud kehakaalu tõusu leevendamiseks ning nende lõplikuks pagendamiseks.

Põhjused Nagu paljud terviseprobleemid, pole ka PMS-i kaalutõusu ja puhitusega seotud täpsed põhjused nii selged ning sageli on need inimeseti erinevad.

Kaalutõus enne kriitilisi päevi. Kuidas isu ohjeldada ja kaalust välja tulla?

Kõik need GI probleemid võivad põhjustada puhitus ja õnneks ajutist kehakaalu tõusu. Kui lisavett koguneb ja keha hoiab siis seda nimetatakse vee kaaluks.

Teie periood ja kaalulangus 4 nadala parast puudub kaalulangus

Ja funktsionaalse toitumisspetsialisti, naiste hormoonieksperdi ja raamatu autori Alisa Vitti sõnul Naise kood, on menstruaaltsükli ajal vedelikupeetusel Teie periood ja kaalulangus peamist põhjust.

Östrogeeni domineerimine Esimene on see, et hormoon östrogeen võib põhjustada soola ja vee säilimist organismi kudedes, mis juhtub tavaliselt siis, kui östrogeen kaalub üles progesterooni taseme kehas teise nimega östrogeeni domineerimine. Üks võimalus teada saada, kas östrogeeni domineerimine põhjustab teie veepeetust ja turset, on "kui teil on juba olemasolev hormonaalne tasakaalutus [mille tagajärjeks on] fibroidid, endometrioos, polütsüstiliste munasarjade sündroom PCOS või munasarjade tsüstid," selgitab Vitti.

Kuu kalender ja kaalulangus

Nii et kui tunnete luteaalfaasis kahenädalane ajavahemik ovulatsiooni ja enne menstruatsiooni algust punnitust ja kannatate mõne neist haigustest, võite mõistlikult eeldada, et östrogeeni maksimaalne tase põhjustab puhitus. Stress Alati, kui oleme stressis, vabaneb kortisool "stressihormoon" organismi neerupealistest. Kui kortisooli tase tõuseb, muutub keha insuliini suhtes resistentseks, mille tulemuseks on ka veresuhkru ja kehakaalu tõus.

On tõestatud, et magneesiumilisandid vähendavad stressi ja parandavad insuliiniresistentsust ning tavapärasest madalam tase võib teie perioodil põhjustada ka kõhukinnisust ja seeläbi ka puhitustvedelikupeetust ja gaase. Ärahoidmine Kuigi mängus on palju tegureid, on kaalutõusu juhtimiseks PMS-i tõttu mõned asjad, mida saate teha.

Teie periood ja kaalulangus Kaalulangus Menuu ja ostunimekiri

Tervisliku toitumise Praktiliselt iga ekspert soovitab sümptomite kontrolli all hoidmiseks tervislikult toituda. Ehkki võite kalduda sirutama süsivesikuid sisaldava mugava toidu Kaalulangus Motivatsioon Ulepanekud, hoiduge soolastest või töödeldud toitudest, sest need võivad põhjustada teie keha veevarustust ja põhjustada puhitus.

Hinnake hormoonide taset Kui teil on PMS-i kehakaalu tõus koos teiste häirivate sümptomitega, laske arstil hormoonide taset hinnata, ütleb Dunston: "Kuigi PMS on USA-s äärmiselt levinud, pole see tegelikult normaalne; kui hormoonid on täiesti tasakaalus, ei tohiks PMS-i tekkida. Harjutus Kui arvate, et teie PMS-i sümptomid võivad olla seotud stressiga, siis lööge jõusaali.

Navigeerimine

Mõnikord võib südame löögisageduse tõstmine muuta kõike. PMS-i vastu võitlevad toidud Kui ennetamine Teie periood ja kaalulangus enam teie peamine mure, kuna olete juba punnis, soovitavad meie eksperdid süüa neid seitset toitu, et leevendada seedeprobleeme ja aidata vähendada vee kaalu.

Keefir "Alati, kui olete punnis, peaks teie joomine olema keefir," ütleb dieediarst Frida Harju-Westman, Rootsi tervisliku eluviisi rakenduse Lifesumi sisemine toitumisspetsialist. Keefiriga kääritatud piima joomine õhukese jogurti konsistentsiga on eriti kasulik, kui piimatooted tekitavad seedehäireid. Šokolaad Jah, šokolaad on teinud lõigu. Ja veenduge, et see pole koormatud suhkruga, mis põhjustab põletikku.

Account Options

Dunston eelistab banaanidele keskmise suurusega banaan sisaldab mg kaaliumi avokaadosid, kuna need sisaldavad vähem süsivesikuid. Ja lisab Dunston, kuna keha vajab päevas mg kuni mg kaaliumi, võite ka neid üsna rikkalikult süüa.

Kuu kalender ja kaalulangus Kuu kalender ja kaalulangus Mõned toitumisspetsialistide eksperdid usuvad, et peate kaalust alla võtma vastavalt kuukalendrile, teised väidavad, et peate menstruaaltsüklis navigeerima.

Nagu vajaksite tõesti ettekäänet rohkem avokaado röstsaia söömiseks. Kimchi Kimchi on üldlevinud ja soolane Korea lisand, mis koosneb peamiselt soolatud napakapsast ja vürtsidest.

Selles artiklis Mis põhjustab PMS-i kaalutõusu? PMS-i kaalutõusu ennetamine PMS-i sümptomitega võitlemiseks Teie perioodid võivad kaasneda terve hulga tüütute kõrvaltoimetega, sealhulgas mõned, mis algavad enne teie tegelikku menstruatsiooni.

Brokkoli Paljud ristõielised köögiviljad, näiteks spargelkapsas, sisaldavad rohkesti kaltsiumi, mis uuringute kohaselt vähendab PMS-i väsimust ja depressiooni. Vaid üks tass sisaldab tohutult mg. Brokkoli sisaldab ka kiudaineid, mis sisaldavad vähem kui 70 g tarbitakse päevasaitab vähendada puhitus ja ebaregulaarset roojamist.

PLANTED TANK LEGENDS - 7x WORLD CHAMPION JOSH SIM WORKSHOP

Keha kaltsiumi imendumise suurendamiseks ütleb Dunston: "Kas teil on brokkoli koos mõne lõhega, mis sisaldab palju D-vitamiini. PMS-i sümptomid, nagu kõhulahtisus, kõhukinnisus, väsimus, depressioon ja puhitus. Mõelge: soolamata mandlid, pistaatsiapähklid ja päevalilleseemned.