Toonimine ja jalgade salendamine

Seisa jalad laiali ja varbad pisut väljapoole suunatud. See protseduur on ka nahale väga kasulik - see eemaldab surnud rakud ja aktiveerib vereringet.. Ja see kehtib kõige kohta - tahked ja vedelad nõud, magustoidud ja isegi joogid mahlad, kompotid jne Võtke põhimeetriteks klaas ja peopesa. Igapäevaelus need kehapiirkonnad praktiliselt koormusi ei kanna, seetõttu on nendes piirkondades kehakaalu langetamiseks vajalik treeningu intensiivsus ja kõrge sagedus.

Harjutused kuni reie saleduseni

Mõned naied ünnivad õhukete reitega õnnitatuna. Loe edai kaulik Sisu Mõned naised sünnivad õhukeste reitega õnnistatuna. Siis on ka meie ülejäänud, kes peavad reieharjutustega tulemuste saavutamiseks kõvasti vaeva nägema.

Loe edasi kasulikke näpunäiteid jalgade harjutuste kohta, mida saate teha, et lühikeste pükstega parim välja näha Sportlased teevad selle väljanägemise lihtsaks, kuid nad ei veerenud ühel päeval voodist välja, olles vormis ja valmis tegelema profispordimaailmaga.

Nad treenivad kõvasti ja nende raske töö üks eelis on toonuses jalad. Kuid reie salendamiseks pole vaja veeta palju aega jõusaalis. Teil on vaja lihtsalt natuke pühendumist. Järgides siin kirjeldatud reieharjutusi, jõuate aja jooksul saledamate jalgade juurde. Neid jalgade harjutusi saab teha jõusaalis või kodus. Eesmärgiks on iga harjutuse kolm komplekti 12—15 kordust.

Kui treenite jõusaalis, paluge professionaalsel treeneril näidata, kuidas sealset varustust kasutada. Nii ei riskita masinate vale kasutamisega ennast vigastada.

Hingake välja, tõstes samal ajal vasakut jalga enda ees. Hingake sisse, sirutades välja sirutatud jala suure varba. Pöörake tõstetud jalga 90 kraadi. Pöörake oma pead paremale. Viige oma positsioon sekundiks ja naaske PI-le.

Treener saab igal nädalal ka keha rasva mõõta nihikuga; see aitab teil oma edusamme jälgida. Kuid ärge lootke skaalale, et näha, kuidas teil läheb. Mayo kliiniku andmetel on selle põhjuseks asjaolu, et lihas kaalub rohkem kui rasv.

Mõned naied ünnivad õhukete reitega õnnitatuna. Loe edai kaulik Sisu Mõned naised sünnivad õhukeste reitega õnnistatuna. Siis on ka meie ülejäänud, kes peavad reieharjutustega tulemuste saavutamiseks kõvasti vaeva nägema. Loe edasi kasulikke näpunäiteid jalgade harjutuste kohta, mida saate teha, et lühikeste pükstega parim välja näha Sportlased teevad selle väljanägemise lihtsaks, kuid nad ei veerenud ühel päeval voodist välja, olles vormis ja valmis tegelema profispordimaailmaga.

Nii et ärge muretsege, kui võtate natuke kaalus juurde. See on ootuspärane - kui see on teie uutest lihastest ja mitte sõõrikute söömisest, et premeerida ennast selle eest, kui toonuses ja saledad jalad praegu välja näevad. Jõusaaliharjutused jalgadele Soojendage alati oma jalgu, tehes midagi lihaste soojendamiseks ja nende ettevalmistamiseks jõutreeninguteks.

Jooksurajal kõndimine või statsionaarse tsükli pedaalimine 10 minutit on suurepärased soojendusharjutused. Jalgade vajutamine Säärepressid töötavad nii reie esi- kui tagaküljel, nii et need on alustuseks suurepärased harjutused.

Jalgade pressimismasinaid on erinevaid. Kui olete algaja, alustage horisontaalsest või istuvast säärepressist. Sellel on püstine iste nagu tavalisel toolil ja see on kinnitatud raskuste virna külge.

Parim rasva poletamine talje treener Kaalulangus 1lb paevas

See toimib järgmiselt. Asetage jalad ristlõikele - vardale, mille vastu te jalad kaalutakistuse aktiveerimiseks toetate - varbad ettepoole.

  • MUL ON KAKS KUUD AEGA KAALU LANGETAMISEKS JA PUHKUSE TOONIMISEKS - TERVIS -
  • Nende lihaste põhiülesanne on reie adduktsioon ehk teisisõnu jalgade ühendamine.

Lükake, kuni jalad on toonimine ja jalgade salendamine välja sirutatud, kuid ärge lukustage põlvi. Tagastage raskus aeglaselt, kuni põlved on jälle kraadise nurga all. Ameerika treeningnõukogu ACE ekspertide sõnul võib põlvede lukustamine põhjustada liigeste vigastusi.

Reie siseküljele järsk kompleks. Tõhusad harjutused reie sisekülgede salendamiseks

Nii et jalgade sirutamisel hoidke põlvedes alati väikest painutust. Kui olete horisontaalse säärepressi omandanud, proovige ennast nurga all olevale säärepressile.

See masin töötab samamoodi, ainult et teie selg on nüüd põrandaga paralleelne.

  1. Põhiharjutus toonuses kõhu jaoks Eelseisev puhkus põhjustab sageli keha kiiret parandamist, eriti kui teil on seljas ujumistrikoo.
  2. Murda rasva tahendust
  3. Kaalulangus 20 kilo

Nurga all olevale säärepressile lisate oma kaaluplaadid, mis võivad pakkuda veelgi Kaalulangus koik meeles tulemusi. Nurkse jala press töötab nii: Asetage jalad treeneri juhiste järgi ja lükake üles, kuni jalad on täielikult välja sirutatud.

Vabastage turvariba ja painutage põlvi nii, et teie reied oleksid sääre suhtes risti. Tehke korduste arv, mida treener soovitab, ja kinnitage turvavarras pärast jalgade vajutamise komplekti valmimist uuesti. Jala pikendamine Säärepikendus on reie toniseerimiseks hädavajalik ja see on algajatele lihtne harjutus.

Ekspertide soovitatud harjutused reie salendamiseks ja toonimiseks

Kuid kaalu lisamine muudab selle isegi kehaehitajate jaoks väljakutsuvaks, ütleb ACE. Säärepikendus töötab nii: Istuge jalgade pikendamise masinale, põlved kõverdatud. Pange oma pahkluud polsterdatud varda taha, mis on ühendatud kaalu virnaga. Toonimine ja jalgade salendamine jalgu sirgeks, tõstes jalgadega polsterdatud latti. See haarab teie Kulmutatud soogi kaalulangus, kui lihas paindub.

Teie neljarattalised on üsna tugevad, nii et lükake ennast iga kord kindlasti natuke rohkem. Jala kõverdumine Jalgade koolutamise masin toonib teie reie tagumist osa, reie lihaseid. Jalgade koolutamise masinaid on erinevat tüüpi: istuva jala, alalise ja lamava jala keerdumine. Istuva jala lokkimine sobib hästi igas pikkuses inimestele, seega on see parim koht alustamiseks.

Kui teie jõusaalis on kõik kolm masinat, proovige neid kõiki, et näha, mis teile kõige rohkem meeldib. Jalgade lokkimine töötab järgmiselt: Istu jalgade koolutamise masinale, jalad sirged ees. Pange oma pahkluud polsterdatud varda kohale, mis on kinnitatud raskuste virna külge.

Kaalulangus vereliigi jargi Tren Ace poletab rasva

Lülisamba kinnitamiseks suruge jalad alla, mitte üles. Sirutage jalad seeriate vahel välja.

Sport Kui soovite reite saledamaks muuta, soovitame lugemist jätkata. Õhukeste ja kindlate jalgade saamine on paljude inimeste soov, kuid paljude jaoks on see tõeline väljakutse, kuna piirkond on altid rasva kogunemisele ja sellest tulenevalt ka tselluliidi tekkele. Hea treeningrutiini ja tasakaalustatud toitumise abil saate saavutada toonides ja õhukesed reied.

Kodused harjutused jalgadele4. Seinakübar Lihtsaim viis kükki teha on toetuda seinale. Seinaküünla töötab nii: Seisa jalgadega õlgade laiuselt umbes 2 jala kaugusel seinast. Lükake reied põrandaga paralleelselt, kuni olete istuvas asendis.

Hoidke seda asendit nii kaua kui võimalik, kuid toonimine ja jalgade salendamine tagasi üles tõusmist võtke eesmärk vähemalt 20 sekundit 5.

9 põnevat asanat, mis toonivad teie sääred mitu päeva

Traditsiooniline kükitamine Kükke saab teha nii raskustega kui ka ilma, muutes need täiuslikuks treeninguks kodus. Need reieharjutused võtavad vaid paar minutit ja võivad imesid teha, kui proovite oma jalgu saledamaks muuta. Kui teete esimest korda kükitamist, võiksite seista peegli ees, et kontrollida, kas kasutate õiget vormi, soovitab ACE. Kükitöö toimib järgmiselt. Seisa sirgelt, jalad õlgade laiuses.

Kuidas olla õhukesed jalad

Hinga sügavalt sisse ja painuta jalgu aeglaselt, kuni reied on põrandaga paralleelsed kükita maha, nagu hakkaksid toolile istuma.

Hoidke selg ja õlad sirged ning pange kükitades tagumik välja. Hinga välja, hoides põlvedes veidi painutust. Tule tagasi, sirutades jalad üles. Võite kükitada käed otse väljapoole või hoides raskusi küljel. Kui teil pole kodus hantleid, kasutage veidi lisatud kaalu jaoks täisplastist veepudeleid või supipurke.

Mul on kaks kuud aega, et kaalust alla võtta ja puhkusele häälestada

Plié kükitama Siin on teie võimalus teha plié-nimeline baleriiniliigutus. See tugevdab ja toniseerib teie sise-reite - seda raskesti toonitatavat piirkonda, mis kipub jigitama ja kokku hõõruma. Plié kükitamine on ka suurepärane viis oma koordinatsiooni parandamiseks. Kui teil on esialgu probleeme, proovige kinni hoida nagu countertop.

  • 9 põnevat asanat, mis toonivad teie sääred mitu päeva - Nahahooldus -
  • Siit saate teada, kuidas kaotada kaalu kodus tantsides, ja kuidas kaotada kaalu kpopi tantsimisega.

Plié kükitamine toimib järgmiselt. Seisa jalad laiali vähemalt õlgade laiuselt; mida kaugemal on teie jalad, seda rohkem töötate oma reied.

Pöörake jalad nii, et varbad oleksid välja suunatud. Liigutage puusad tagasi ja pange tuharad välja.

Fat Burner Nutrex LiPO 6 Kuidas te oma kaalulanguse jalgimist

Hingake sisse ja painutage põlvi, langetades nii palju kui võimalik. Hinga välja ja tõuse aeglaselt, säilitades sirge torso.

Protsent kaalulangus margatav Kaalulangus oine higistamine

Lisaväljakutse saamiseks hoidke mõlema käega hantlit, kui käed ripuvad keha ees. Kui saate plié-kükki sooritades puudutada hantlit põrandale, olete tõeline proff! Lunge Kopse, nagu kükke, saab teha kõikjal ja hantlitega või ilma. Järgnevalt saate teada, kuidas viskamine toimib: Astuge ühe jalaga hiiglaslik samm edasi. Painutage põlve lõpuni, kuni esijalg on kraadise nurga all.

Veenduge, et teie põlv ei läheks varvastest kaugemale. Hoidke loengut paar sekundit. Sirutage oma esijalg aeglaselt ja astuge tagasi, et jalad oleksid koos. Korrake käiku teise jalaga. Kui teil on ruumi, proovige kõndida. Kui ei, siis tehke kirjatarbeid; mõlemad harjutused on võrdselt tõhusad. Need seitse reieharjutust on suurepärased lihastoonuse parandamiseks.

Kas kookospahkli vee kaalulangus Kas vibratsiooni masin poletada rasva

Kuid rasvade kaotamiseks vajate ka korralikku toitumist ja regulaarset südame-veresoonkonna tegevust. Reieharjutused võivad tunduda raske töö, kuid kui olete alustanud, näete, et need on seda väärt. Kõige parem on see, et saate teha pulse ja kükke - kahte kõige tõhusamat reie-toonerit - peaaegu kõikjal, isegi telerit vaadates, nii et nende vahele jätmiseks pole vabandust.

Nüüd, kui jalutate rannas või võtate suveriideid välja, on teil hea meel, et töötasite oma trimmitud ja toonides jalgade nimel nii palju. Nii et mine sealt välja ja näita neid välja!