Keskmine kaalukaotus kuu jooksul keto. Keto dieet: mis see on, kuidas see töötab ja miks see ei pruugi olla ohutu

Põhiline: kaalulangetamine ei ole lineaarne protsess ja kaal hõlmab palju muudki peale su keharasva. Paljudele teeb patustamine rämpstoiduga rohkem kahju kui kasu. Sel juhul piira süsivesikuid alla 50 grammi päevas — pead oma menüüst eemaldama enamus puuviljad, alles saad jätta vaid väikeses koguses marju.

2. Paleodiet

Jätkake ettevaatlikult Keto dieet, lühendatult "ketogeenne", hõlmab suure hulga rasva, mõõduka koguse valgu ja väga vähede süsivesikute söömist - isegi puuviljad on laua taga. Nagu iga moehullus dieedi puhul, on ka järgijaid kaalulangus, suurenenud energia ja suurem vaimne selgus.

Kuid kas keto dieet on kogu selle mõranenud? Kaalulangus aneemia kohukinnisus täpselt, ütlevad toitumisspetsialistid ja dietoloogid.

Keskmine kaalukaotus kuu jooksul keto Shaolin Kung Fu kaalulangus

Ja nad ei paranda sportlikke tulemusi. Tavaliselt tahavad dieedipidajad ainult rasva, mitte kõhna kehamassi, mis hõlmab ka lihaseid.

5 dieeti, millede efektiivsus on kinnitust leidnud teadlased

Ja nagu ka muud moehullus dieedid, taastavad inimesed tavaliselt kaalu pärast dieedist loobumist. Mis on keto dieet? Keto dieet oli algselt mõeldud mitte kehakaalu langetamiseks, vaid epilepsiaks. Kui keha põletamiseks on saadaval ainult rasva, muundab keha rasvad rasvhapeteks ja seejärel ketoonideks nimetatavateks ühenditeks, mida saab kasutada keharakkude kütmiseks.

Keskmine kaalukaotus kuu jooksul keto Toores mesi kaalulangus kasu

Põhjustest, millest pole tänasel päeval veel täielikult aru saadud, vähendab keha ketoomine peamiselt ketoonidel krampe. Krambivastaste ravimite väljatöötamisega tuginevad vähesed epilepsiahaiged täna ketogeensetele dieetidele, selgub ajakirja Current Treatment Options in Neurology Kaalukaotuse jaoks on tänapäeval keto-dieedid madala süsivesikusisaldusega dieedi järeltulijad, nagu Atkinsi dieet, mille populaarsus saavutas haripunkti Mõlemat tüüpi dieedid loobuvad süsivesikutest maitsvamate söökide kasuks.

  • Keto dieet: mis see on, kuidas see töötab ja miks see ei pruugi olla ohutu - Sotsiaalne -
  • Kana muna kaalulangus diagramm
  • Soomine lohe igapaevase kaalulangus
  • Sa kaotad rasva, aga ei saa sellest aru.

Keto dieedil pole ühte sinist, kuid plaanid kutsuvad tavaliselt üles sööma vähem kui 50 grammi süsivesikuid päevas. USDA andmetel sisaldab nisuleib untsi kohta umbes 16 grammi süsivesikuid untsi kohta.

Keskmine kaalukaotus kuu jooksul keto ristloike rasva poleti

Kuulsuste järgijaid dieedist sisaldavad näiteks Halle Berry ja Kourtney Kardashian. Ketodieet sunnib keha seisundisse, mida nimetatakse ketoosiks, mis tähendab, et keharakud sõltuvad energia saamiseks suuresti ketoonidest.

KETO® päevased rasvapõletuskapslid

Pole veel päris selge, miks see kaalulanguseni viib, ütles Texase ülikooli edelaosa meditsiinikeskuse kliinilise toitumise professor ja Ameerika südameühenduste AHA toitumiskomitee juhataja Jo Ann Carson, kuid ketoos näib söögiisu nüristavat. Rasvad ja valgud võivad ka hoida inimesi süsivesikutest täiuslikumana, põhjustades üldist väiksemat kalorite tarbimist, ütles Carson Live Science'ile. Dieedid pähe Madala süsivesikusisaldusega dieetide uuringud ei värvi neid siiski eriti revolutsioonilises valguses.

Kui teadlased viivad uuringutes läbi kaubamärgi alla kuuluvaid dieete, leiavad nad, et ükski konkreetne dieet, olgu see vähese süsivesikute või vähese rasvasisaldusega toit, ei paista võitjana silma.

Seitse põhilist terviseprobleemi, mille puhul ketotoitumine võib aidata

Dieedid hõlmasid madala süsivesikusisaldusega Atkinsi, South Beachi ja Zone'i dieete, aga ka madala rasvasisaldusega dieete, Keskmine kaalukaotus kuu jooksul keto Ornishi dieet, ja portsjonit kontrollivaid dieete, nagu Jenny Craig ja kaalujälgijad. Nad leidsid, et iga dieedi tulemusel langes kaalukaotus rohkem kui dieedi puudumisel kuue kuu jooksul. Rasvavabad ja madala süsivesikusisaldusega dieedid olid üsna eristamatud: madala süsivesikute sisaldusega dieedid kaotavad keskmiselt 19 naela 8,73 kilogrammi ning madala rasvasisaldusega dieedid kaotavad keskmiselt 17,6 naela 7,99 kgmõlemad võrreldes mitte-rasvavaba dieediga.

Teadlased märkisid, et see kehtib paljude toitumisuuringute kohta, nii et uuringutulemid näevad välja reaalses maailmas tõenäoliselt kaalukaotusest roosilisemad. Lõpuks leidis veebruaris ajakirjas JAMA ilmunud madala rasvasisaldusega ja vähese süsivesinike sisaldusega dieedi otsene võrdlus, et aasta jooksul ei olnud langenud kaalu osas statistiliselt olulist erinevust.