Puhkuse kaalulanguse valjakutse. PäEVANE HANTLI VäLJAKUTSE TAGUMIKU TREENING - TERVIS -

Boksis olles läbite kogu keha treeningu, mis on segu südame- ja suure mõjuga treeningutest. Muidugi ei tea ma, kui täpsed mu tulemused on, kuna olen jäljetult kaotanud oma "sentimeetririhma" ning olin sunnitud ennast kaardistama hariliku mõõdulindiga, millega pisut nurgelisemaid tooteid nagu seinad, mööbel või muu säärane mõõdetakse. Viivitused ja igavus — neid teeloleku paratamatusi ei tohiks näha ettekäändena näksimiseks. Kindlasti tasub kontrollida magusa ning alkoholiga saadavaid kaloreid.

Sparring Kaalu kaotamise võtmeteks on tervisliku ja toitva toitumise säilitamine ning järjekindel erinevate kardiovaskulaarsete harjutustega tegelemine.

1. päev: valmistuge kaalust alla võtma: oma tööriistakomplekt alustamiseks

Inimesed, kes otsivad uut väljakutset pakkuvat väljakutset, saavad proovida poksit kui kaalu langetamise vormi. Te ei pea tingimata vastase ringis olema; treening ise on tõhus viis mõne kilo kaotamiseks. Miks poksitreeningud?

Kaalulanguse napunaited magamise ajal 5 kivi kaalulangus 3 kuu jooksul

Poks on kurnav ja nõudlik spordiala, mida paljud seostavad arusaadavalt jõhkruse ja vägivallaga. Hoolimata kõigist eelarvamustest, mis teil pugilismiga seoses võivad olla, võivad poksiharjutused kiiresti ja dramaatiliselt aidata teil rasva ära põletada.

Boksis olles läbite kogu keha treeningu, mis on segu südame- ja suure mõjuga treeningutest.

Fitness, ilupeegel, kaalulangus, pole probleeme

Sellised tegevused aitavad teil muutuda saledamaks, toonilisemaks ja palju tugevamaks. Veebisait Real Women's Fitness Hiit Best Fat Burner kõigepealt palgata treener, et õppida, kuidas käsi korralikult rusikaga kokku panna ja mähkida, et treenimisel vigastusi ei tekiks.

Pärast vajalike ettevaatusabinõude kasutamist peaksite keskenduma oma jõupingutustele kolmele konkreetsele poksiharjutusele: raske koti löömine, köie hüppamine ja sparring. Raske kott Pärast soojendamist, käte mähkimist ja paari paksude poksikinnaste kätte panemist olete valmis hakkama rasket kotti lööma.

30 päevaga lamedam kõht? Really? Bring it on!

Real Women's Fitness soovitab teil proovida raskekotti lüüa kümme kolmeminutilist ringi, kusjuures iga vooru vahel on vaja ainult 30 sekundit puhkust. On hädavajalik, et igal ringil kasutaksite erinevaid lööke, näiteks haaratsid, konksud, ristid ja ülalõiked. Iga punch töötab teatud lihases ja lihaste lihvimine soodustab ka kaalulangust.

How to loose weight and maintain the weight loss

Lisaks sunnib iga punch raske koti kõigutama erinevas suunas. Kui kott õõtsub, peate reageerima ja koti eest kõrvale hoidma, nagu väldiksite vastase löömist.

Poksitreeningud kaalulanguse jaoks

Sellised liikumised suurendavad ka teie vastupidavust, koordinatsiooni ja reaktsioonikiirust. See harjutus aitab teil kaalust alla võtta juba ühe või kahe nädala jooksul.

Tervislikud toidud kaalulanguse edendamiseks Kickboxing Kaalulangus kommentaare

Hüppenöör Hüppenöör on poksitreeningu põhitähis. Lisaks kiirusele, oskusele ja jõule on kardiovaskulaarne konditsioneer poksija edukuse jaoks ülioluline. Ükskõik kui hea üks poksija ka poleks, kui võitleja liigselt väsib, on tal vähe võimalusi võidukaks tulla.

Kas olete sel aastal valmis kaalust alla võtma?

Trossi hüppamine on üks silmapaistvamaid kardiovaskulaarseid harjutusi, mida saate teha oma konditsioneerimise pingutuste maksimeerimiseks. Lisaks aitab köie hüppamine määratleda ka teie käsi ja jalgu. Kui hüppate järjekindlalt köit, Puhkuse kaalulanguse valjakutse eeldada, et hakkate kaalust alla võtma mõne päevaga.

Kiirkott Kiiruskoti löömine on poksiharjutuse põhitoode.

Toesti hea kaalulanguse napunaited Pomm Fitness Kaalulangus valjakutse

Kiiruskott on õhupalliga pall, mis on konksu abil riputatud kõrgendatud tagasilöögiplatvormi pardal. Ajastus ja käe-silma koordinatsioon on selle harjutuse nõuetekohaseks täitmiseks ülitähtsad komponendid.

Võtke meie suvine väljakutse välja

Kuulus poksitreener Teddy Atlas soovitab esialgu rütmi saavutamiseks kotti lüüa igal teisel tagasilöögil. Kui teil on õnnestunud löögiga rütm saavutada, võite hakata oma tempot tõstma ja oma kombinatsioonide raskusi muutma. See harjutus suurendab teie pulssi ja soodustab kehakaalu langetamist rasvade põletamise kaudu. Peaksite proovima kiiret kotti lööma kolm intensiivset minutit umbes kolme vooru jooksul. Püüdke piirata oma ringide vahelisi pause ainult 20—30 sekundiga, et säilitada südame löögisageduse tõus.

Kui seda harjutatakse regulaarselt, annab see treening käte ja õlgade tooni ning see võib aidata teil kaalust alla võtta kahe nädala jooksul. Sparring Spareerimine pole hädavajalik, kui soovite poksiga kaalu langetada.

30-päevane hantli väljakutse: teie 4-käiguline treening ehitatud tagumiku jaoks

Kui aga olete juba mitu kuud kestnud treeningutel oma põhitõdesid Puhkuse kaalulanguse valjakutse ja jõusaali juhendajad usuvad, et olete valmis kergeks sparringuks, aitab see tegevus teil oma oskusi lihvida. Kandke alati sobivat kaitsevarustust, sealhulgas suukaitset, peavarustust, käemähiseid, sparrikindaid ja mustusekaitset.

Boonus: Vene keerdumine Kehakaalukükid saavad saakide loomise treeningumaailmas palju tähelepanu. Aga mis oleks, kui suudaksite gluteid vormida, toonida ja tõsta ilma ühe kehakaaluta kükita?

Tehke koostööd partneriga, keda usaldate, ja ärge kunagi säästke ilma treeneri järelevalveta. Kui olete sparringu pärast närvis, loobuge sellest - ülejäänud poksitreening võib olla piisav, et aidata kaalust alla võtta.