Kas hupata roping poletada reie rasva

Kuid mis on hüppenööri ülesvõtmise eelised? Pärast minutit sõltuvalt koostisest eemaldage mähis, võtke sooja dušši, kandke toitev kreem. Selleks sirutage selg ja tõmmake kõhtu. Just südamekoormused võimaldavad teil kiiresti kaotada kaalu, põletades reide rasva, vältides samal ajal füüsilisi harjutusi, mis pumbavad sihikindlalt jalgade lihaseid.

Kas hupata roping poletada reie rasva

Harjutus 7 Kettlebell kiikumine vastupanu Ärge andke plyomeetriat edasi. Tõstke oma pulssi, vabastage Kas hupata roping poletada reie rasva kadu ja saate selle lihtsa treeninguringi video abil paremaks sportlaseks! Plyomeetriline treening, mis hõlmab plahvatusohtlikke liikumisi, on suurepärane viis oma jõudluse suurendamiseks, parandades potentsiaalselt treenimist, vastupidavust, lihasjõudu, lihaste kasvu, paindlikkust Kas hupata roping poletada reie rasva kiirust!

Ükskõik, kas kasutate plyotreeningut kardiotreeninguks või lihaseid suurendavaks treeninguks, on see vooluring teile kindlasti väljakutse. Selle treeningu jaoks läbite seitsmeharjutuse ringi.

Kui olete algaja või pole harjunud plyomeetriaga, alustage aeglaselt.

Kas hupata roping poletada reie rasva

Tehke üks ring, vaadake, kuidas end tunnete, ja registreeruge oma kehaga. Voorude vahel puhake kolm minutit.

Kas hupata roping poletada reie rasva

Võtke kaasa lonks vett, võtke hinge kinni ja kui teate, et saate teise ringi teha, siis minge proovige! Teie eesmärk on kogu see vooluring neli korda läbi saada. Proovige seda treeningut proovida, kui soovite Kaalulanguse urineerimine lisada kihiseva kihi.

  1. Vase spiraalide eemaldamise kaalulangus
  2. St Germain Kaalulangus
  3. Kuigi see on tuntud oma mänguväljakutes, on hüppenöör ka hea treeningvahend.

Järgin endiselt tavalist kulturismi jaotust jalgade päevade, õlapäevade ja seljapäevadega, kuid armastan seda plyomeetrilist rutiini lisada, et aidata rasva põletada, kaloreid põletada ja oma sportlikku alust üles ehitada. See on hästi ümardatud treening, mis keskendub kõigile jalgade lihasrühmadele ja tõepoolest maksustab teie süsteemi.

Leiate, et enamik neist harjutustest sarnaneb nende traditsiooniliste mängukaaslastega - lisate neile lihtsalt pisut plahvatusohtlikuma jõu. Alustame nüüd! Valige mõni objekt, millest hüpata, kui see on vähem kui jalg kõrge ja te olete kuldne.

Kuidas kaotada köit hüpates kolme kilo jooksul 20 kilo

Siin on eesmärk tõusta Millal mu keha poleb rasva kõrgele, nii et mõelge vertikaalselt, mitte külgsuunas. Hüppa kogu ulatuses, saada oma tagumine jalg taha ja hüpata üle.

Kui see aitab teil tasakaalu hoida, puudutage pärast maandumist jala taga asuvat jalga. Asi on saada palju õhku, viia jalad maast lahti, maanduda pehmelt ja teha see korda. Harjutus 2 kõrge põlv 4 ringi 50 kordust Kõrge põlv Kõrge põlvega tahad kiireid jalgu saada ja võimalikult palju õhku saada.

Kas hupata roping poletada reie rasva

Selle treeningu eesmärk on kiirus, paindlikkus, kiire liikumine ja maandumine pehmelt. Ärge ainult sörgige; peate põlved kõrgele tõstma.

Kuidas hüppenurkamine aitab kehal?

Kui olete lõpetanud, peaksite tundma oma nelikutes põletust. Harjutus 3 Külgsuunaline tõkkejooks 4 ringi 50 kordust Külgmine tõkkejooks Selle harjutuse jaoks võite valida mis tahes takistuse, et üle hüpata, isegi väikese palli. Keskenduge kõrgusele ja kiiretele jalgadele, kuid pidage meeles ka jalgade koos hoidmist. Kui moodustan plyomeetrilise treeningu, meeldib mulle väga vaheldumisi kahe- ja ühejalgsete treeningute vahel. See treening pole erand.

Viige need tõkked lõpule nii kiiresti kui võimalik, sest see liikumine on jällegi kogu kiirus. Harjutus 4 Bulgaaria hüpata kükk 4 ringi 50 kordust Bulgaaria hüppav kükk Sel hetkel olete treeningu poolel teel ja olete tagasi ühe jalaga.

KAS KöIS HüPPAB LIHASEID? - TERVIS -

Pange oma tagumine jalg pingile, kasti, rehvile või muule pinnale, mis teile saadaval on - nii kaua, kui see on umbes põlvekõrgusel. Täitke traditsiooniline blugari kükitamine, hüpates enne pehmelt maandumist üles. Pea vastu! Veenduge, et tühjendaksite ruumi ja pööraksite end sellele liikumisele järele.

Kas hupata roping poletada reie rasva

Burpee kasti hüpped on tõenäoliselt kogu treeningu kõige raskem treening ja erinevalt teistest liigutustest ühendab see kogu teie keha. Pidage meeles, et te ei soovi oma ülakeha täielikult plyomeetrilisest treeningust välja jätta.

Mida teha kodus reide salendamiseks? - Traksidega May

Selle harjutuse alumine skeem pakub pisut hingamist, kuid see ei tähenda, et teil oleks ruumi vabaks. Kui olete alustanud, saate kiiresti aru, kui palju lihasgruppe ja kui palju energiat see treening nõuab. Te ei tee lihtsalt burpe; hüppate harjutuse ajal kasti või pingi peale iga üksiku esindaja jaoks.

Sõltuvalt sellest, kui kiiresti te hüppate ja kui palju te kaalute, võite köishüppamise tunnis põletada üle kalori, investeerimata rohkem kui 5 dollarit. Hüppenöör, mida saate hõlpsalt kõikjal kaasas kanda, teeb vähe müra. Kuna saate kogu päeva jooksul köit hüpata kümne minuti kaupa, on see ideaalne treeningvahend.

Harjutus 6 spliti ja kükiga hüpe köislõksuga 4 ringi 50 kordust Rope Slamit-Squat hüpe Neid kükk-hüppeid tehes tunnete jalgade väsimust. Lõppude lõpuks olete nad töötanud nagu hullud!

Mida teha kodus reide salendamiseks?

Lihtsalt veenduge, et püsite tugevana ja hoiate vormi puutumata, isegi kui olete väsinud. Te töötate siin terve jalaga, nii et teie nelikud, tagaküljed, tuharad ja vasikad põlevad kõik. Hangi sinna ja anna endast parim.

Kui olete kodus ilma köiteta, saate selle harjutuse asendada statsionaarselt jagatud kükitamise hüpetega Harjutus 7 Kettlebell kiikumine vastupanu 4 ringi 50 kordust Kettlebell kiik vastupanu Kui teil pole resistentsusriba, siis ärge muretsege; tehke lihtsalt tavalisi kettsaabaste kiike.

Rope ride throwing away people in snow

Kui teil on takistusriba käepärane, silmustage see ümber keedikella ja seiske mõlemal jalal riba peal. Selle vastupanu lisamine annab vaid natuke lisa oomph treeningusse ja aitab natuke rohkem oma õlgadel töötada.

Iga rep loeb!