Nouanded rasva poletamiseks kiiremini. Mida pead tegema, et rasva põletada? 🔥🔥🔥🔥 – Erik Orgu blogi

Suureks saamise ajaks on valge rasva kogus mitu korda suurem kui pruuni sisaldus. Kuid higi kaitseb ainult keha ülekuumenemise eest ega võta endale muid kohustusi. Ja kuna lihastel pole oma energiaallikaid, langetavad nad kaalu ennekõike. Maga korralikult Treener Jennifer Coheni selgitusel alahindavad inimesed une väge.

Koolitus ise koosnes neljast väga intensiivsest päevast, kus tuli palju seista, ringi liikuda ja hüpata, kuid sain kõigega kenasti hakkama. Koolituse üks osa on ka kuulus sütel kõndimine, mille ma karkudest hoolimata ära tegin.

Korja üles sport

Ei oleks arvanud, et see on võimalik, aga seda emotsiooni, kui ma sellega hakkama sain, on võimatu kirjeldada. Kõige alus on inimese füüsiline keha, millele Tokko pidin tol hetkel andma hindeks kõigest 2 10st.

Nouanded rasva poletamiseks kiiremini

Iga asi juhtub tema sõnul meie elus põhjusega ning ta sai oma keha ja karke vaadates aru, et peab kiiresti midagi muutma. Universum ütles otsesõnu: «Mees, tee midagi! Tokko annab edasi mõned väga lihtsad nõuanded Anthony Robbinsilt, kuidas toksilisi aineid vähem süüa ja teha nii, et keha neid väljutaks.

Nouanded rasva poletamiseks kiiremini

Joo vett! Keha vajab puhast vett, nii et joo tunde järgi ja püüa ennetada janu teket. Lihtne viis, kuidas kerge trenni käigus rohkem rasva põletada Rasva põletamine ja kalorite põletamine on erinevad asjad.

Nouanded rasva poletamiseks kiiremini

Esimesena kasutab organism trenni käigus ära süsivesikud, sest neist saab keha kõige kiiremini energiat. Keha jaoks on sealt energia kättesaamine trenni ajal hoopis raskem, selleks peab ainevahetus tõesti väga korralikult töötama.

Fitnessiteooria kohaselt põletab organism rasva kõige efektiivsemalt madala intensiivsusega treeningu käigus, sest sel moel annad sa kehale enam aega, et ladustatud rasvadeni jõuda, neid töödelda ja põletada.

Nouanded rasva poletamiseks kiiremini

Selleks, et arendada ülakeha võimekust ning lihaseid, tuleb treenida samaväärselt ka alakeha. Alakeha lihased moodustavad umbes 70 protsenti inimese lihasmassist ning tugev alakeha võimaldab paremini treenida ka ülakeha.

Mida tugevamad on jalad, seda parem on inimese tasakaal, mis aitab ennetada võimalikke vigastusi, mis võivad tekkida ülakeha treenimisel.

Eripakkumine lugejale

Lihasmassi suurendamine kulutab suures koguses kaloreid, mis tähendab, et oluline on tarbida õiges koguses nii valku kui süsivesikuid. Oluline on jälgida seda, et tarbitud süsivesikud ei oleks töödeldud ning et valguallikad oleksid mitmekesised. Selleks sobivad näiteks kala, kaunviljad, kana ja sojatooted. Kehale tuleb pakkuda mitmekülgseid väljakutseid, mis tähendab, et lisaks raskustega treenimisele tuleb teha ka kardiotrenni.

Nouanded rasva poletamiseks kiiremini

Kalorid taas. Dieeti pidades ära lõika järsult kalorite hulka, vaid vähenda seda sammhaaval. Näksi neid.

Proovi 5 päeva tasuta!

Mandlid, kirsid, jogurt, greip, täisteratooted ja vürtsikad toidud aitavad su ainevahetust samuti veidi kiirendada. Õige kütus. Müsli ja virsikuid sisaldav hommikusöök on sulle kasulikum kui vahvlid või võileib ning annab päevaks rohkem energiat. Mõtle, enne kui jood. Magusjoogid ja alkohol sisaldavad rohkesti tühje kaloreid.

Sprint veel

Lisaks aeglustab näiteks viin ka sinu ainevahetust. Naised, kes peavad söögikordades suuremaid vahesid, on enamasti kaalukamad kui need, kes regulaarselt nosivad.

Nouanded rasva poletamiseks kiiremini

Söö nagu kreeklane. Söö salatit, kus ei ole küllastunud rasvu. Häid näiteid saad kreeklaste köögist. Ära õgi. Keha ei suuda korraga väga suurte toidukogustega hakkama saada, nii et ühe einekorra ajal katsu mitte üle kalori süüa.

Nahaaluse rasva põletamise tunnused

Asenda mahl. Õunamahla asemel õuna järele sirutamine on parem nii kalorsuse kui ainevahetuse ergutamise mõttes.

Intensiivne TABATA treening aitab sul põletada rasva kiiremini

Muutused elus