Rasva poletamine soudmismasinal, Rasvapõletamine harjutusi teismelistele - Teostada

Kasutage selleks palli. Tugevdage oma ülakeha tavalise sõudmisega või osalege kogu keha treenimisel püstiharjutustega, kasutades vastupanu. Lisaks õppisin iga päev pool tundi tundma kodus liblikas käsiharjutajat. Ilusalongides pakutakse mitmeid teenuseid, kuid neid saab teha ka kodus.

Me ostame oma arvutitest, et loobuda ootamast kaubamajades ja meie toiduainetes mikrolaineahjus, et vähendada toiduvalmistamise aega.

  • 8-astmeline Kodutreeningu Sõudevahendid Tasuta Saatmine See Kategooria Fitnessi Seadmed
  • Happy Humphrey kaalulangus
  • Kellapipar ja kapsaitsiinid Mõni toit sisaldab molekule, mis suurendavad teie keha ainevahetust ja stimuleerivad rasvade põletamist.
  • Patricia Wilsoni kaalulangus

Mõned meist võtavad isegi multitegumtöötluse uutele tasanditele, kontrollides meie e-posti, vaadates televiisorit ja joomine meie hommikukohvi. Ja see on mõistlik. Lõppude lõpuks, mida me kõik tahame rohkem, kui sa selle juurde jõuad? Ehkki töötamise aeg on suurepärane võimalus stressi peksmiseks ja tervislikuks muutmiseks, püüavad enamik meist treeninguid pigem pigem meie juba kirglike sõiduplaanide ajal. Ja kui sa jõuad jõusaali juurde või leiavad, et 30 minutit kardio, kas sa ei taha iga minuti ära kasutada?

Ükskõik, millist tüüpi südame sa teed, saate põletada rohkem kaloreid sama palju aega, kui muudate oma praeguse treeningu vähe. Tee esmalt südame.

Võta meiega ühendust

Aastate jooksul on paljud kliendid minult küsinud: "Kas ma peaksin kõigepealt kaalusid või südameid tegema? Avaldatud ajakirjas Journal of Strength and Conditioning Research, uuriti ühes uuringus, kui palju kaloreid treenijad põlesid, tehes ühte neljast treeningkombinatsioonist: ainult jooksmine, ainult tugikoolitus, jooksmine, millele järgnes jõutreening, ja tugevuskoolitus, millele järgnes jooksmine.

Laser Ebasobivad rasva rullidega kaenlaalused on paljude naiste jaoks valus probleem. Eksperdid on veendunud, et sellised voldid ei ole ülekaalulised, kuid ebapiisavalt arenenud käte ja rindkere lihased.

Uurijad leidsid, et kuigi kõik treenijad Rasva poletamine soudmismasinal pärast töötamist kahe tunni jooksul pärast töötlemist tugeva "pärast põletamist" kõrgem kalorite hulk puhkuse ajalolid tugevuse treening- ja läbijooksukoolitusgrupid kõige põletatud pärast põletamist kõigist. Mida see tähendab?

5 kaenla harjutuste kompleksi

Ehkki see on vaid üks uuring, on see, et pärast töötlemist saame põletada rohkem kaloreid, kui teeme oma südame enne tugevuskoolitust. Proovige plyomeetriat.

Kaalulangus Cherry Hill NJ

Kui kaaluksite end vahepealse või edasijõudnuna ja otsite viise, kuidas põletada rohkem kaloreid, on plyometrics tee. Need suure intensiivsusega, plahvatusohtlikud harjutused, nagu hüpped ja hüpped, kiirendavad teie südame löögisagedust, mis võrdub kõrgema kalorsusega põletatud kiirusega.

Punased paprikad

Lisaks on need sportlikud hetked tõesti suunatud teie kiirele tõmblemisele, koordineerimisele ja agilityle, nii et te koolitate oma keha täiesti uuel ja keerulisel viisil. Ja keerulised treeningud on peaaegu alati võrdsed tulemustega - ja rohkem põletatud kaloreid.

Kuna sobiva vormi kasutamine on nende kõrgtehnoloogiliste liigutuste tegemisel oluline, kaaluge kõigepealt isikliku treeneriga töötamist, et Rasva poletamine soudmismasinal köied!

Kasutage kogu keha.

Rasvapõletamine harjutusi teismelistele

Enamik südame harjutusi keskenduvad alumisele kehale jalgrattasõit, jalgsi käimine, elliptilised, treppide ronimine jnekuid kui soovite rohkem kaloreid põletada, on üks lihtne otsa lisada oma ülakeha. Pumba need käed kõva ja kõrge käega sõitmisel ja kõndimisel, veenduge, et haarad elliptilised liikuvad käepidemed ja kaaluge isegi rohkem kehaehituse lisamist oma südame segule nagu sõudmismasin.

Mida rohkem lihaseid liigute, seda rohkem põletate! Hangi intensiivne. Kui sa tahad tõsiselt soovida rohkem kaloreid põletada, siis on aeg intensiivsuse suurendamiseks.

Tõstke oma kalde ja vastupanu välja, kui olete treeningvarustuses, või kõndige tavapärasest tavapärasemalt, kui harjutate tavaliselt väljas. Põletamise suurendamiseks peate oma südame mugavuspiirkonnast välja.

Liiguta põletatud rasva

Ja kui sa seda teed, võib kasu olla suur. Kuula kiiret muusikat. Kui tundub, et teil on probleeme treeninguks, püüdke neid kõrvaklappe avada! Spordi- ja treeningteaduste uurimisinstituudi väikeses uuringus leidsid teadlased, et kui meessoost kolledži üliõpilased püüdsid kiiret populaarset muusikat kuulates statsionaarset jalgratast, pedaalid kiiremini ja tõstsid oma südame löögisagedust rohkem.

Õpilased tajusid oma treeninguid isegi vähem intensiivselt kui tegelikult. Ja kui muusika aeglustus? Vastupidi juhtus. Nii et leida mõnda kiiret muusikat, mida sa armastad ja saada oma südame! Kasutage sobivat vormi.

Laadige riba lihtsalt oma kehakaalu ekvivalendini ja sooritage kaks minutit täisprotseduure ilma kaalu rammimata. Kui konditsioneerimine paraneb, langetage enne treeningule raskuse lisamist puhkeaega 15 sekundi võrra ringi kohta. Saab teha jooksulindil või väljas pargi, raja või naabruskonna tänava ääres. Kiirus peaks olema väga keeruline, kuid seatud nii, et oleks võimalik säilitada korralikku jooksuvormi.

Kas sa hoiad käepidemel, kui juhatusel jookseb? Võib-olla te kõnnite roolisõidu ajal roolisõidu ajal või löögi ajal, kui jalutate Stairmasteril. Kui kasutate neid masinaid, peate kalorite põletamiseks kasutama sobivat vormi. Üldjuhul hoidke oma käed vabalt ja loomulikult liikumatuna, hoidke oma abs, oma keha oma puusade keskel ja õlad alla ja tagasi.

Mitte ainult õige vorm hoiab teid vigastamata, vaid ka teie kalorite põletamine, sest teie südamik on Malema kaalulangus lülitatud. Lihtsad nõuanded kalorite põletamise kohta? Suurendage oma tempot isegi siis, kui see on natuke.

Kas higistamine edendab kaalulangust

Kilpkonn võitis võidu, kuid jänes põletas rohkem kaloreid! Lisage mõned intervallid. Muutes oma intensiivsust erinevatel intervallidel mõelge ühe minuti pärast, kui käite siis kahe minuti jalutuskäigulsaate tegelikult oma võimekust kiiremini parandada kui püsiva südamega, ja saate rohkem kaloreid põletada.

Ajavahemiku treeningu Rasva poletamine soudmismasinal tundub aeg lendavat! Me räägime palju meele-keha ühendamise ja sobivuse tähtsusest. Kuigi kardio ei ole nii Zen-sarnane kui jooga, võib kardio tugevast teadvustundest siiski kasu saada. Järgmine kord, kui te teete südame, keskenduge liikumisele ja hingamisele, samal ajal pigistades neid lihaseid.

Kaasates oma meelt, saate tegelikult paremini lihased haarata, mis võimaldab teil harjutust kergemini täita ja veel rohkem kaloreid põletada!

Kaitsealune rasv

Ärge töötage liiga kõvasti. See võib tunduda intuitiivne, kuid kuulda mind välja. Me kõik teame, kui oluline on puhkus ja taastumine mis tahes treeningplaanile, aga ka mõelda, kuidas treening mõjutab ülejäänud päeva.

Kui veedate tunni jõusaalis sprintimise ja lungide tegemise ajal, siis võid põletada kalorit lühikese aja jooksul, kuid kui see intensiivne treening pühib teid ülejäänud päevaks, ei pruugi ekstra kalorite põletamine olla seda väärt.

Video: Treening - KOGU KEHA JA LIIKUVUST ARENDAV KAVA 2021, Mai

Ole aus iseendaga ja tõepoolest suruge ennast, kuid mitte nii kõvasti, et see läheb teiste igapäevaste tegevuste juurde. Lõppude lõpuks on eesmärgiks parandada teie elukvaliteeti. Järgige neid nõuandeid ja põletate rohkem rasva ja suurendate oma fitnessi taset!

Seotud artiklid: SparkPeople.

Saavutada kaalulangus Jackson MS