Rasva poletusaeg,

Kuidas planeerida oma cardiot,, et saavutada kuivem tulemus? Kui sa treenid vastupidavusalade jaoks- maraton, triatlon jms.

Tahad põletada rohkem rasva? Kuidas planeerida oma cardiot, et saavutada kuivem tulemus?

Vacu Treeningu lisaväärtused

See aitab sul säilitada rasvavabamat ja paremas vormis olevat keha. Kuid ometi on seal üks väike küsimus, mis vajab vastust ja mis võiks viia su treeningud täiesti uuele tasemele. Millal on siiski parim aeg teha cardiot?

Rasva poletusaeg

Oleme teinud palju tööd, et leida uuringuid selle kohta ja siin on kõik plussid ja miinused cardio tegemise kohta erinevatel aegadel. Vastused sinu rasvapõletamise alastele küsimustele on otse su nina all.

Mis on halba selles, et tõused üles 45 minutit varem kui tavaliselt?

Samal teemal

Saad sellega ühele poole enne, kui oled täielikult üles ärganud ja aru saanud, mida sa teed. Palju inimesi vannub, et tehes cardiot hommikul esimese asjana eriti enne hommikusööki on parim viis rasvu põletada ja oma päeva õieti alustada. Uuringud näitavad, et võid sellest tulu saada kui teed cardiot esimese asjana hommikul enne söömist ja saad oma lihaste tööga kaasa aidata rasva kütusena kasutamisele.

Rasva poletusaeg

Kui see on tõesti nii lihtne, siis miks igaüks ei tee Rasva poletusaeg sel moel? Peale selle, sa riskidet kasutad lihaseid kütusena, mille tõttu kannatab su ainevahetuse kiirus. Teiste sõnadega, kui sa teed cardiot kohe peale ärkamist, on see efektiivne, kuid tehes seda hiljem päeval, siis annab see sulle tegelikult samasugused tulemused.

Rasva poletusaeg

Peale selle, miks riskid Rasva poletusaeg kaotamisega, kui ainus, mida sa peaksid tegema on pisut süüa enne treeningut? Su parim valik oleks aminohappe lisand või neela vadaku proteiini ilma lisasüsivesikuteta. Uuringud kinnitavad, et kui aminohappeid võtta enne cardiot, siis kasutatakse rohkem rasva kütusena.

Seega oled sa võimeline rohkem ja tugevamini treenima ja kulutad üldkokkuvõttes rohkem kaloreid ja Kaalulangus Vintage Park. Kas enne või pärast jõutreeningut? Kui sul on lapsed, siis ilmselt ei taha sa vara üles ärgata, kui see pole just hädavajalik.

Registreeru

Kui aga tõusmine varahommikul koos päikesega, et teha oma cardiot, kõlab sulle paevaluna, siis võid valida selle tegemise enne oma jõutreeningut jõusaalis.

Kas see on hea või halb mõte? Ja loomulikult oleneb see sinu eesmärgist. Kui sa treenid vastupidavusalade jaoks- maraton, triatlon jms.

Mis on Vacu Treening?

Niimoodi paned sa enamuse oma energiast ja jõupingutustest oma tööperioodi, et kutsuda esile optimaalsed soorituse tulemused. Või sa tahad teha cardiot enne oma raskustreeningut, Rasva poletusaeg saada soojenduse efekti?

Kui tõhus selline treening kehakaalu mõttes on? Fitnessimaailmas on eksisteerinud pikka aega müüt, et väiksema intensiivsusega aeroobne treening kulutab rohkem rasvamassi kui intensiivsem anaeroobne treening.

Teisest küljest, kui sinu peamiseks eesmärgiks on saavutada sinu unistuste keha, siis ehk tahad teha cardiot peale jõutreeningut. See on probleem, kuna need süsivesikud on tähtsaks energiaallikaks sinu jõutreeningul, ilma nendeta ei ole sa ehk võimeline piisava intensiivsusega treenima.

Kui tahad natuke muskleid kasvatada, siis sel juhul peaks jõutreening olema eelisjärjekorras.

Rasva poletusaeg

Sel moel on sul energiatase kõrge ja su intensiivsus ei kannata treeningu vältel. Võib-olla sa pole võimeline töötama sama intensiivsusega, kui teed cardiot peale jõutreeningut - eriti jalapäeval- kuid sa pääsed oma rasvavarude kallale rutem.

Kokkuvõtteks Pane cardio esimeseks, kui su peamiseks eesmärgiks on vastupidavus.

Rasva poletusaeg

Kui teed cardiot ja jõutreeningut erinevatel päevadel, siis see on kõige efektiivsem stsenaarium, konstateerib Olson.

Kui sa tahad saada oma cardiost parimat ilma jõutreeningut kahjustamata ja vastupidi, siis ainus loogiline viis on teha neid treeninguid lahusolevatel päevadel. Sellepärast ongi hea hoida cardio ja jõutreening eraldi.

See Rasva poletusaeg hea valik neile, kes tahavad säilitada või kasvatada muskleid ja vähendada keharasva, kuid see võib tähendada, et sa treenid iga päev.

See võib aga olla probleem neile, kelle aeg on limiteeritud, suur töökoormus, kool jne. Samuti, treenimine iga päev võib olla kahjulik su keha taastusvõimele, vähendab su võimet ehitada rasva põletavat muskli kude ja kahjustab su immuunsüsteemi.

Tehes cardiot päevadel, mil sa jõusaali ei lähe, on parim lähenemisviis vastavalt uurimustöödele, mis näitavad, et lõplik kalorite kulutamine on suurem, kui treeninguid teha lahusolevatel päevadel.

Rohkem päevi treeningut tähendab rohkem põletatud kaloreid ja vähem rasva sinu kehal.

Logi sisse

Ole aga kindel, et sul oleks vähemalt üks täiesti treeningutest vaba päev nädalas. Materjalide loata kasutamise eest esitatakse arve.

Loa saamiseks palume pöörduda: toimetus fitness.